AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 nå må vi få de trygdede i arbeid. De har det alt for godt i landet. De kan jo bare sende en søknad og få fri resten av livet. Skammelig ! det er masse jobb de kan gjøre men de er late og velger å slange seg på sofaen og stelle i hagen. Klarer du å hente posten klarer du også å for eksempel kjøre post og gjøre en jobb i posten. Jeg ser trygdede gå i butikken også jeg. hvis du klarer alt dette og så får trygd så klarer du også å jobbe. vi har aktivitetsplikt i landet men det er ikke nok. vet om i alle fall en trygdet som var i Spania nå i høst på ferie. han kunne jobbet i stedet. En ide kan være å ikke gi lønn men matkuponger, for eksempel 30 for en måned så vi sikkrer att de ikke snylter vekk pengene vi gir dem. Jeg betaler f**en meg ikke for at de skal reise på ferie og kjøpe dyre iphones ! Ikke rart de utnytter systemet ! vet også om en her i tettstedet jeg bor som ofte styrer i hagen og greier å både hente post og male huset ! Han kunne jobbet i stedet. uføre trygdet er egentlig en mote sykdom i dag. så hvis du er syk nå så er du det liksom resten av livet? Bare tull. Du er ikke syk når du handler du butikken og reiser på ferie til utlandet! Anonymkode: c3251...f06 10
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2 Skrevet 9. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: nå må vi få de trygdede i arbeid. De har det alt for godt i landet. De kan jo bare sende en søknad og få fri resten av livet. Skammelig ! det er masse jobb de kan gjøre men de er late og velger å slange seg på sofaen og stelle i hagen. Klarer du å hente posten klarer du også å for eksempel kjøre post og gjøre en jobb i posten. Jeg ser trygdede gå i butikken også jeg. hvis du klarer alt dette og så får trygd så klarer du også å jobbe. vi har aktivitetsplikt i landet men det er ikke nok. vet om i alle fall en trygdet som var i Spania nå i høst på ferie. han kunne jobbet i stedet. En ide kan være å ikke gi lønn men matkuponger, for eksempel 30 for en måned så vi sikkrer att de ikke snylter vekk pengene vi gir dem. Jeg betaler f**en meg ikke for at de skal reise på ferie og kjøpe dyre iphones ! Ikke rart de utnytter systemet ! vet også om en her i tettstedet jeg bor som ofte styrer i hagen og greier å både hente post og male huset ! Han kunne jobbet i stedet. uføre trygdet er egentlig en mote sykdom i dag. så hvis du er syk nå så er du det liksom resten av livet? Bare tull. Du er ikke syk når du handler du butikken og reiser på ferie til utlandet! Anonymkode: c3251...f06 Nice try Anonymkode: f69e3...7b8 44
SoWhat? Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 Er du 13 år og vil prøve å provosere voksne? Tror du må øve litt mer. 25
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #4 Skrevet 9. mai 2018 bare hold deg til saken du din klovn. Anonymkode: c3251...f06 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #5 Skrevet 9. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: nå må vi få de trygdede i arbeid. De har det alt for godt i landet. De kan jo bare sende en søknad og få fri resten av livet. Skammelig ! det er masse jobb de kan gjøre men de er late og velger å slange seg på sofaen og stelle i hagen. Klarer du å hente posten klarer du også å for eksempel kjøre post og gjøre en jobb i posten. Jeg ser trygdede gå i butikken også jeg. hvis du klarer alt dette og så får trygd så klarer du også å jobbe. vi har aktivitetsplikt i landet men det er ikke nok. vet om i alle fall en trygdet som var i Spania nå i høst på ferie. han kunne jobbet i stedet. En ide kan være å ikke gi lønn men matkuponger, for eksempel 30 for en måned så vi sikkrer att de ikke snylter vekk pengene vi gir dem. Jeg betaler f**en meg ikke for at de skal reise på ferie og kjøpe dyre iphones ! Ikke rart de utnytter systemet ! vet også om en her i tettstedet jeg bor som ofte styrer i hagen og greier å både hente post og male huset ! Han kunne jobbet i stedet. uføre trygdet er egentlig en mote sykdom i dag. så hvis du er syk nå så er du det liksom resten av livet? Bare tull. Du er ikke syk når du handler du butikken og reiser på ferie til utlandet! Anonymkode: c3251...f06 Drit og dra. Anonymkode: f656c...c44 14
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #7 Skrevet 9. mai 2018 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Er du 13 år og vil prøve å provosere voksne? Tror du må øve litt mer. Bekreftet 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: bare hold deg til saken du din klovn. Anonymkode: c3251...f06 Anonymkode: 832aa...d02 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #9 Skrevet 9. mai 2018 aha så når jeg arrresterer dere for å være usaklige så sier det om alder. Hvis det er slik dere tenker så er det ikke rart dere er trygdet. logikk kan dere ikke hehe. Anonymkode: c3251...f06 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #10 Skrevet 9. mai 2018 " Bare sende en søknad å få fri resten av livet ". Jammen så gjør det da, hvis det er så enkelt. Prøv ! Patetiske fjompenisse ! Anonymkode: 6f754...c01 13
Gjest O.G. Skrevet 9. mai 2018 #11 Skrevet 9. mai 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: nå må vi få de trygdede i arbeid. De har det alt for godt i landet. De kan jo bare sende en søknad og få fri resten av livet. Skammelig ! det er masse jobb de kan gjøre men de er late og velger å slange seg på sofaen og stelle i hagen. Klarer du å hente posten klarer du også å for eksempel kjøre post og gjøre en jobb i posten. Jeg ser trygdede gå i butikken også jeg. hvis du klarer alt dette og så får trygd så klarer du også å jobbe. vi har aktivitetsplikt i landet men det er ikke nok. vet om i alle fall en trygdet som var i Spania nå i høst på ferie. han kunne jobbet i stedet. En ide kan være å ikke gi lønn men matkuponger, for eksempel 30 for en måned så vi sikkrer att de ikke snylter vekk pengene vi gir dem. Jeg betaler f**en meg ikke for at de skal reise på ferie og kjøpe dyre iphones ! Ikke rart de utnytter systemet ! vet også om en her i tettstedet jeg bor som ofte styrer i hagen og greier å både hente post og male huset ! Han kunne jobbet i stedet. uføre trygdet er egentlig en mote sykdom i dag. så hvis du er syk nå så er du det liksom resten av livet? Bare tull. Du er ikke syk når du handler du butikken og reiser på ferie til utlandet! Anonymkode: c3251...f06 Hvorfor er du ikke på jobb nå?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #12 Skrevet 9. mai 2018 Jeg har en Nokia 150. Koster 319 kr på Elkjøp. Drar aldri på ferie. Kan jeg få mer penger ts, sånn at jeg kan bli en ekte trygdet som drar på ferie og har Iphone? Anonymkode: 682ea...56f 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #13 Skrevet 9. mai 2018 1 minutt siden, O.G. skrev: Hvorfor er du ikke på jobb nå? fordi jeg jobber fra halv åtte til halv fire. Flere dumme spørsmål? Anonymkode: c3251...f06 1
Gjest O.G. Skrevet 9. mai 2018 #14 Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: fordi jeg jobber fra halv åtte til halv fire. Flere dumme spørsmål? Anonymkode: c3251...f06 Du må jobbe mer sånn at du ikke har tid til å være teit på nett-.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #15 Skrevet 9. mai 2018 Rød dag i morgen og man har alt begynt å drikke, ser jeg Anonymkode: a6504...85c 17
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #16 Skrevet 9. mai 2018 Du skal altså få trygdede i arbeid ved å sette dem til å kjøre post. Hvor skal du plassere de som kjører post nå i dag da? Anonymkode: aa809...5c1 10
Titania Skrevet 9. mai 2018 #17 Skrevet 9. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal altså få trygdede i arbeid ved å sette dem til å kjøre post. Hvor skal du plassere de som kjører post nå i dag da? Anonymkode: aa809...5c1 Ikke minst, hvis de ikke har førerkort fra før, da ville ikke jeg beveget meg i trafikken samtidig 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #18 Skrevet 9. mai 2018 de kan jo være med som hjelpe mann på lastebil for eksempel. kan også veksle med de som jobber i post med rutene. Kanskje de kan være støttekontakter i kommunen til mange eldre folk som trenger folk til og hjelpe seg. mye man kan gjøre. kjenner jeg blir provosert av å se dem i butikken eller male gjerdet når de kan jobbe. hvorfor kan ikke du jobbe deltid da? Anonymkode: c3251...f06 1
Gjest PaN Skrevet 9. mai 2018 #19 Skrevet 9. mai 2018 Du har jo ikke peiling på økonomi ser jeg, også uttaler du deg så bastant at uføre har det så godt. Det er normalt at de uføre får ca 264 000 i året, det før skatt. Så kommer mye regninger som husleie osv så må man jo kjøpe mat, klær. Dette er åpenbart en tråd for å diskriminere en svakere gruppe mennesker som du vet ikke kan jobbe fulltidsarbeid.
Titania Skrevet 9. mai 2018 #20 Skrevet 9. mai 2018 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: de kan jo være med som hjelpe mann på lastebil for eksempel. kan også veksle med de som jobber i post med rutene. Kanskje de kan være støttekontakter i kommunen til mange eldre folk som trenger folk til og hjelpe seg. mye man kan gjøre. kjenner jeg blir provosert av å se dem i butikken eller male gjerdet når de kan jobbe. hvorfor kan ikke du jobbe deltid da? Anonymkode: c3251...f06 Syns jeg ser en som er ufør pga store ryggproblemer er hjelpemann. Selv om man fungerer bra nok til å gå i butikken, så kan det være det eneste den personen klarer den dagen, så ta deg en bolle og finn deg noe annet og irritere deg over Eller gjør noe med problemet - start en bedrift der folk som vil, men ikke kan jobbe pga helsa kan møte opp og jobbe når kroppen faktisk fungerer Endret 9. mai 2018 av Titania 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå