Gå til innhold

Hva har skjedd med meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Kan man utvikle psykose eller noen form for psykisk sykdom av å bli seksuelt trakassert? Noen her som har opplevd det?

For snart 2 år siden var jeg på fest der jeg på slutten av kvelden ble trakkasert av to kompiser av eksen min. Det var helt jævlig for meg, og dette følger meg den dag i dag. Hver gang eksen min snudde seg bort eller gikk ut av rommet fortsatte di å være ekle mot meg, så han fikk aldri med seg hva som skjedde..

Husker jeg skulle på do, og da jeg gikk ut stilte jeg meg en plass de ikke kunne se meg, så jeg fikk med meg litt av hvert og han ene sa at han ville pule meg, og dette var en kompis av eksen min. Syns det ikke bare var respektløst ovenfor meg, men mot eksen min også! Litt av en «kompis». Æsj får lyst til å spy!

Så og si de fleste kompisene hans var på denne festen og fikk det med seg, og det virket som de var på «lag» med disse to idiotene. 

De prøvde å mindfucke meg også, så det endte med at jeg fikk nok og kastet alle ut. Etterpå begynte jeg å gråte og fortalte eksen min hva som hadde skjedd, men han trodde meg ikke.. Eneste han gjorde var å ringe en som var på denne festen for å få dette bekreftet, men da løy han fyren og sa at ingen hadde vært stygge mot meg.. Han var vell redd for å få problemer om han hadde sagt noe.

Uansett så har dette ødelagt mye for meg psykisk! Det har gjort at jeg tror alle snakker stygt om meg og er ute etter å gjøre meg vondt. Jeg har blitt redd for folk generelt og er usikker på alle og kan plutselig få anfall der jeg ikke har kontroll på ekstreme skjelvinger i kroppen som følge av dette. Tror alle snakker i koder om meg osv..

Jeg høres jo helt gal ut men dette er veldig ekte for meg og en stor del av hverdagen min nå som ødelegger så mye for meg generelt, og jeg syns det er så utrolig urettferdig at to mennensker kan ødelegge et annet menneske på den måten. 

Har vært hos både legen og psykolog flere ganger pga dette, men får ikke mye hjelp derfra, bare medisiner og atter medisiner som ikke hjelper i det hele tatt. 

Kan også si at eksen min aldri kuttet ut disse kompisene, han vil være venn med alle. Så det var flere ganger jeg satt med hjerte i halsen og fikk panikk når de kom på besøk, følte jeg var i helvetet når de var der..

Anonymkode: 514d1...c0a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde de som var så fælt at du sliter med dette to år seinere? Annet enn å si til den andre personen at han hadde lyst til å pule deg. Det er respektløst ja, men ikke akkurat trakassering? Kanskje du bare ikke beskrev trakasseringen godt nok, men det virker ikke som en sååå grusom situasjon ut i fra det du skriver? 

Beklager hvis jeg tar feil og det skjedde mye grovere ting altså.

Anonymkode: 32a7c...f7f

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen fasit hvor mye et menneske tåler og når man kan vipper over psykisk. Noen tåler for mye, og det er heller ikke bra. 

Kan du ikke få henvisning til en annen psykolog Ts? Redd for folk generelt og skjelvinger kan høres ut som angst. Psykose høres det ikke ut som Utifra det du beskriver. 

Hva slags medisiner har du fått og kan du forklare litt mere av symptomene dine? Du trenger ikke fortelle om hendelsen. Det er utrolig vondt å ikke bli trodd!! Jeg kjenner deg ikke, men tror at du har opplevd noe vondt som har rystet deg. Du er ikke gal av den grunn. Klem

Anonymkode: 79aa7...db7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...