Gå til innhold

Tips til forspill

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

der dama har det godt?

Anonymkode: 42825...083

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slikking i forskjellig tempo og trykk, opp og ned langs sprekken, på siden av kjønnsleppene, på klitt, hardt på klitt, løst på klitt, suge lett på klitt, kile opp og ned langs sprekken og tirre.

Samme med fingring, forskjellig tempo og trykk, bruke laaaang tid på å tirre, sakte opp og ned langs sprekken og kile på siden av kjønnsleppene, rundt klitt, på klitt, ved siden av klitt, når fitta er rennende våt så stikk en finger inn, så to, bøye fingrene opp mot magen der g punktet er (youtube how to give g spot orgasm) , trekk fingrene ut og lek med klitt igjen, eller bruk en hånd på klitt og en med fingre inni. Stryk og legg litt trykk på magen, på innsiden av lårene med hendene dine, stryk eller klyp lett i brystvorter, sug på brystvorter og hals og leppene hennes.

Bruk minst 10-30 minutter før du drar frem pikken og vil penetrere. Hvis hun vil stimulere deg før så stopp hun, for det er en uting om du blir overivrig og så kåt at du bare "mååå" knulle før hun har fått et skikkelig foreplay, om du stimuleres lenge under foreplayet så vil du jo komme raskere når du først penetrerer og det er ikke så kult med menn som kommer etter to minutter..

Jo lengre foreplay jo mer opphisset er kvinnen, og jo mer opphisset jo mer blod er det som strømmer mot underlivet, og da er hun mer følsom og vil nyte sexen mye mye mere også og ha mye større sjanse for å få orgasme også. Best er om du gir hun en orgasme av foreplayet, for da er vagina sensitiv og klar for en til rett rundt hjørnet :)

Er dere er par så kan du også bruke leketøy , her bruker vi vibrator, rabbit dildo, en slags pisk han stryker på meg (og jeg på han) og klasker meg litt på hofter, indre lår, pupper og rumpe, penisring med vibrasjon. Noen ganger bruker vi også isbiter :)

Anonymkode: 992e9...f89

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar  og gode tips :)

Anonymkode: 42825...083

Skrevet

Noe dama liker. Alle er ikke like, man må snakke sammen. 

Forslaget over her, hadde ikke funket på meg, da jeg hater å bli slikket. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, SlemUlv skrev:

Noe dama liker. Alle er ikke like, man må snakke sammen. 

Forslaget over her, hadde ikke funket på meg, da jeg hater å bli slikket. 

Så tilhører du en andel av 2% kvinner også da. Trådstarter spør etter tips til forspill, så du kan jo dele det du syntes funker på deg, i stedet for å kritisere andres tips?

• Liker 1
Skrevet

Min favoritt for tiden:

Binder fast jenta. Hver arm til tilhørende ankel, og gjerne et tau som går under senga slik at du kan tvinge bena fra hverandre òg. Du kan gjerne ha bind for øynene samt musikk på, slik at hun kun kan fokusere på din berøring. 

Deretter teases det i en liten evighet. Bit henne i øreflippen, pust varmt i øret, bit henne i nakken og kyss det godt igjen, la tunge gå rundt brystvorten, bit og dra (forsiktig avhengig av hva hun liker) i den òg. Stryk og la neglene skli over hele kroppen, med fokus på den indre mer myke huden (innsiden av armene, lårene, sporet fra hoftebeinet mot skrittet).

Hva som skjer videre avhenger litt av hva jeg er i humør for på tidspunktet. Enten slikker jeg henne (gå i sirkler rundt klitoris, med jevnt trykk inn mot den, baser trykket og hastigheten på kroppsspråket og stønnene hennes), eller så tar jeg fram vibratoren.

Poenget er uansett å bringe henne til kanten av orgasme, for så å nekte henne den. Dette gjør jeg gang på gang. Målet er å få henne gal av lyst, og at du virkelig kan kjenne hatet stråle ut fra kroppen hennes. Du kan alltid se og høre det når hun virkelig hater deg for å igjen nekte henne orgasme, og først da lar jeg henne enten komme, eller så knuller jeg henne hardt og lar henne komme litt etterpå.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så tilhører du en andel av 2% kvinner også da. Trådstarter spør etter tips til forspill, så du kan jo dele det du syntes funker på deg, i stedet for å kritisere andres tips?

Jeg gjorde det.. Snakk sammen. 

AnonymBruker
Skrevet

Vacum er gøy. 

Anonymkode: 27f2d...466

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...