Gå til innhold

Narkose- Nummen underleppen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har merket det etter narkose ?? Ringte sykehuset og de visste ikke hva det var, så måtte ringe opp igjen i morgen visst det fortsatt var der eller om det ble verre... skummelt. 

Anonymkode: 49256...32e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Feil i overskriften. Skal stå nummen underleppe

AnonymBruker
Skrevet

.

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du var i narkose? Hva var det som ble gjort mens du var i narkose?

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Oddy skrev:

Kan jeg spørre hvorfor du var i narkose? Hva var det som ble gjort mens du var i narkose?

Hysteroskopi og lapaorskopi 

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert tuben som har presset mot underleppen, og så er du nummen på samme måte som når foten sover. Hvis det ikke kommer seg kontakter du sykehuset igjen for en sjekk, evt fastlege. 

Anonymkode: eea77...897

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert tuben som har presset mot underleppen, og så er du nummen på samme måte som når foten sover. Hvis det ikke kommer seg kontakter du sykehuset igjen for en sjekk, evt fastlege. 

Anonymkode: eea77...897

Fikk snakket med anestesilegen og han sa alt jeg fikk i narkosen og med den tuben. Så han håper jo at det skulle forsvinne snart, men han hadde ikke hørt om der før. Skummelt :( blir verre når jeg spiser...

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk snakket med anestesilegen og han sa alt jeg fikk i narkosen og med den tuben. Så han håper jo at det skulle forsvinne snart, men han hadde ikke hørt om der før. Skummelt :( blir verre når jeg spiser...

Ops, at alt gikk bra mente jeg *

AnonymBruker
Skrevet

Andre som har opplevd det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...