AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Koser,kjeler,fingrer,slikker,og tenker på dere når dere har sex?(med tenker,da mener jeg at de tar seg av dere i sengen og tenker på at dere skal ha det godt) Føler sex bare er kjipt. Ikke forspill eller noe kos. Bare sex 2sek før det er 1uke til neste gang. Veldig lei. Vil kose,tafse,suge,slikke,fingre, berøre,kline og sex i forskjellog tempo og bli skikkelig knullet og elsket. Har sagt det mange ganger. Men det skjer liksom aldri. Han sier han bryr seg om at jeg skal ha det godt og. Men føles ikke sånn.. Vært.sånn lenge Selv om jeg dusjer og er helt ren.Er det tydligvis så vanskelig. Og han vet at selv om han er ferdig kan han jo fingre meg litt av og til. Da kommer jeg fort. Nærhet og sex er viktig for meg. Er veldig seksuell. Føler det er altfor lite. Og handler aldri om meg. Føler jeg gir og gir.Uten at han klarer å ofre en tanke på at kanskje jeg og vil ha det godt. Har snakket med han. Men blir bare sur. Vil ikke høre eller snakke om det. Mener jeg bare hakker på han. Mener det er måte på hvor lenge man kan holde ut dette her. Har og sagt flere ganger no at vi kanskke sku hatt åpent forhold for meg siden han ikke har lile stort behov for mer sex. Eller vil gi mer av seg selv.Vil jo ha han. Hvordan si det på en måte han forstår? Virkelig forstår? Ta på meg! Vis at du vil ha neg!Knull meg! Argh.. Anonymkode: c7597...2c0 7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Føler med deg.. Jeg har vært i forhold med en slik egoist før. Alt dreide seg om hans nytelse. Når han var ferdig var vi ferdige. Om jeg dro fram vibratoren etterpå ble han dødelig fornærmet. Nå er jeg i forhold med en som prioriterer at jeg kommer over at han selv kommer. Det er et annet liv. Håper du finner deg en som jeg har, du fortjener ikke en egoist. Anonymkode: 63158...3f0 5
Jentadi Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Koser,kjeler,fingrer,slikker,og tenker på dere når dere har sex?(med tenker,da mener jeg at de tar seg av dere i sengen og tenker på at dere skal ha det godt) Føler sex bare er kjipt. Ikke forspill eller noe kos. Bare sex 2sek før det er 1uke til neste gang. Veldig lei. Vil kose,tafse,suge,slikke,fingre, berøre,kline og sex i forskjellog tempo og bli skikkelig knullet og elsket. Har sagt det mange ganger. Men det skjer liksom aldri. Han sier han bryr seg om at jeg skal ha det godt og. Men føles ikke sånn.. Vært.sånn lenge Selv om jeg dusjer og er helt ren.Er det tydligvis så vanskelig. Og han vet at selv om han er ferdig kan han jo fingre meg litt av og til. Da kommer jeg fort. Nærhet og sex er viktig for meg. Er veldig seksuell. Føler det er altfor lite. Og handler aldri om meg. Føler jeg gir og gir.Uten at han klarer å ofre en tanke på at kanskje jeg og vil ha det godt. Har snakket med han. Men blir bare sur. Vil ikke høre eller snakke om det. Mener jeg bare hakker på han. Mener det er måte på hvor lenge man kan holde ut dette her. Har og sagt flere ganger no at vi kanskke sku hatt åpent forhold for meg siden han ikke har lile stort behov for mer sex. Eller vil gi mer av seg selv.Vil jo ha han. Hvordan si det på en måte han forstår? Virkelig forstår? Ta på meg! Vis at du vil ha neg!Knull meg! Argh.. Anonymkode: c7597...2c0 Ja😊 Han er oppmerksom og opptatt av meg når vi har sex. Han viser tydelig at han tenner på meg, både før og under sex. Jeg er rett og slett heldig som har funnet en mann som tenner på min tenning. Dermed er han opptatt av at jeg skal ha det godt. Jeg har vært sammen med sånne som er som kjæresten din. De har vært veldig opptatt av egen orgasme. Du kan neppe gjøre annet enn å beskrive i detalj hva du vil ha, og håpe at han da skjønner tegninga. Endret 8. mai 2018 av Jentadi 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 Takk for svar. Vi har barn og vært sammen i mange år. Så det er ikke så lett å bare gå pga sex. Desverre. Hva gjør dere i sengen? Hva gjør han for å tilfredstille dere? Hvordan få han til å skjønne eller prøve å gi mer av seg selv?Si det på en måte han forstår? ts Anonymkode: c7597...2c0 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #6 Skrevet 8. mai 2018 4 minutter siden, Jentadi skrev: Ja😊 Han er oppmerksom og opptatt av meg når vi har sex. Han viser tydelig at han tenner på meg, både før og under sex. Jeg er rett og slett heldig som har funnet en mann som tenner på min tenning. Dermed er han opptatt av at jeg skal ha det godt. Jeg har vært sammen med sånne som er som kjæresten din. De har vært veldig opptatt av egen orgasme. Du kan neppe gjøre annet enn å beskrive i detalj hva du vil ha, og håpe at han da skjønner tegninga. Takk for svar. Har sagt akkurat hva og hvordan. Men kan ikke si det når vi holder på,det ødelegger hele greien for min del.Klarer ikke å få orgasme da. Prøver å ta hånden ned. Men så gjør han det 2sek ,og ikke er han så flink heller.Men jeg prøver å veilede med hånden.Kor mange fingre og tempo osv. Men han blir sliten i hånden. Har og sagt at om han fingrer meg bare litt etter han er ferdig så er jeg våt av sæd og lettere å få orgasme da det er så glatt og deilig. Men da tenker han ikke på det sier han. Kan shave hele meg og dusje og si at nå er jeg nyshavet over HELE meg og nydusja og går naken inn feks. Har sagt ting rett ut,gått rundt grøten,prøvd å vise og si. Vet bare ikke hvordan få han til å gjøre noe.. Han sa sist jeg sa til han at det er veldig kjipt.Og at jeg føler at han ikke bryr seg om at jeg og skal ha det godt i sengen. Men da sier han at jo det vil han. Men skjer aldri noe. Vet han tenner på meg så det er ikke problemet heller. ts Anonymkode: c7597...2c0 1
Gjest Overrasket Skrevet 8. mai 2018 #7 Skrevet 8. mai 2018 Du kan forsøke å laste ned bliss på mobilen og høre om han vil spille https://itunes.apple.com/gb/app/bliss-the-game-for-lovers/id433165427
Jentadi Skrevet 8. mai 2018 #8 Skrevet 8. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Har sagt akkurat hva og hvordan. Men kan ikke si det når vi holder på,det ødelegger hele greien for min del.Klarer ikke å få orgasme da. Prøver å ta hånden ned. Men så gjør han det 2sek ,og ikke er han så flink heller.Men jeg prøver å veilede med hånden.Kor mange fingre og tempo osv. Men han blir sliten i hånden. Har og sagt at om han fingrer meg bare litt etter han er ferdig så er jeg våt av sæd og lettere å få orgasme da det er så glatt og deilig. Men da tenker han ikke på det sier han. Kan shave hele meg og dusje og si at nå er jeg nyshavet over HELE meg og nydusja og går naken inn feks. Har sagt ting rett ut,gått rundt grøten,prøvd å vise og si. Vet bare ikke hvordan få han til å gjøre noe.. Han sa sist jeg sa til han at det er veldig kjipt.Og at jeg føler at han ikke bryr seg om at jeg og skal ha det godt i sengen. Men da sier han at jo det vil han. Men skjer aldri noe. Vet han tenner på meg så det er ikke problemet heller. ts Anonymkode: c7597...2c0 Du får binde han opp og bruke han som du lyster. Da han ikke annet valg enn å høre etter og følge med på hva som skjer😁 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #9 Skrevet 8. mai 2018 Nå får jeg sikkert masse dritt, men jeg bryr meg ikke å svare. Jeg gikk lei, å skaffet meg en yngre elsker. Livet er for kort. Anonymkode: b8453...961 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #10 Skrevet 8. mai 2018 Ja. En mann som du beskriver hadde jeg hivd ut av sengen og aldri giddet å ligge med igjen! Hvorfor er du sammen med en så egoistisk fyr? Som ikke respekterer din kropp, dine følelser, din nytelse, og som ikke gidder å imøtekomme dine behov når du forteller han? Og bruker sinne mot deg når du prøver å få til en samtale som kan hjelpe forholdet til å bli bedre? Anonymkode: 8a119...af1 5
Perle Skrevet 8. mai 2018 #11 Skrevet 8. mai 2018 Dump. (Før du blit gravid og du "mister følelsene" å må ha pliktsex, og vente med å skille deg før barna blir "store") 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #12 Skrevet 8. mai 2018 For vi passer fint ellers. Og vi har flere barn sammen. Og mange år på bakbena.. Gjerne tips til hvordan snakke med han så han forstår. Eller hva dere gjør i sengen? Så kan jeg vise han det og si se her, det er vanlig! Binde han fast har jeg gjort. Men det er jo jeg som gjør alt da og?Og han som får ,igjen. Har prøvd å ikke ha sex. Men blir så frustrert. Og tenker hver gang at kanskje blir det bedre.. Takk for tips osv. Blir glad om folk ikke spør hvorfor jeg ikke bare forlater han osv. Trenger tips og hjelp! Vil ha dette til å virke! Virket bra før! Anonymkode: c7597...2c0 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #13 Skrevet 8. mai 2018 5 minutter siden, Perle skrev: Dump. (Før du blit gravid og du "mister følelsene" å må ha pliktsex, og vente med å skille deg før barna blir "store") Har flere barn..litt for sent.. var ikke sånn før. Anonymkode: c7597...2c0
FluffyJuggernaut Skrevet 8. mai 2018 #14 Skrevet 8. mai 2018 Ja, han gjør det. Min første kjæreste var en egoistisk elsker, så når det ble slutt så lovde jeg meg selv at jeg aldri skulle godta slik behandling fra noen andre igjen. Hva med å ikke la han komme, før han lar deg komme? Du har prøvd å snakke med han, men han blir sur eller "glemmer" det til neste gang. Du må nesten kreve felles nytelse, om dere skal ha sex. Vil han ikke, så har dere ikke sex. Det er demotiverende å føle seg brukt og ignorert av den man elsker. Sex er noe som skal være godt for begge. At du ikke blir våt nok under fingring, er jo ikke rart om han ikke kåter deg opp først. Og om han blir sliten i hånden, så får du kjøpe glidemiddel og en vibrator han kan bruke på deg. 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #15 Skrevet 8. mai 2018 3 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev: Ja, han gjør det. Min første kjæreste var en egoistisk elsker, så når det ble slutt så lovde jeg meg selv at jeg aldri skulle godta slik behandling fra noen andre igjen. Hva med å ikke la han komme, før han lar deg komme? Du har prøvd å snakke med han, men han blir sur eller "glemmer" det til neste gang. Du må nesten kreve felles nytelse, om dere skal ha sex. Vil han ikke, så har dere ikke sex. Det er demotiverende å føle seg brukt og ignorert av den man elsker. Sex er noe som skal være godt for begge. At du ikke blir våt nok under fingring, er jo ikke rart om han ikke kåter deg opp først. Og om han blir sliten i hånden, så får du kjøpe glidemiddel og en vibrator han kan bruke på deg. Han trer den inn og kjører på. Takk for siste tipset det skal jeg prøve Anonymkode: c7597...2c0
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #16 Skrevet 8. mai 2018 36 minutter siden, O.G. skrev: Og du er ilag med denne mannen fordi? Fordi et samliv består av mer enn det som skjer på soverommet. Jeez Anonymkode: 2e137...b39 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #17 Skrevet 8. mai 2018 Er dere gift? Viss ja, så er det svaret på problemstillingen. Anonymkode: 44114...14a
FluffyJuggernaut Skrevet 8. mai 2018 #18 Skrevet 8. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han trer den inn og kjører på. Takk for siste tipset det skal jeg prøve Anonymkode: c7597...2c0 Og dette har du levd med i mange år, stakkars. For en egoist. En sånn latsabb fortjener ikke å ha sex. Han bruker jo deg bare for å tømme seg i. Du må kjenne egen verdi og ikke tillate å bli behandlet slik lengre. En ting er at det er dårlig sex, men syns det sier noe om respekten han viser deg også. Menn ville aldri akseptert om det var omvendt. Og en kjæreste bør ønske å gjøre det godt for deg, og ikke bare ta. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #19 Skrevet 8. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dere gift? Viss ja, så er det svaret på problemstillingen. Anonymkode: 44114...14a Jeg har vært gift med mannen min over 10 år. Og vi har fortsatt god sex. Anonymkode: b5bfc...c90 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #20 Skrevet 8. mai 2018 Mannen min er en egoist, både i senga og utenfor. Han gidder meget sjeldent ha sex, og når han for en gangs skyld gidder, er det kun hans nytelse som står i sentrum. Ingen forspill, kyss, kos eller nærhet. Når han er ferdig går han på badet uten et ord, og så sovner han med ryggen mot meg. Anonymkode: 4541d...2f4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå