mulle Skrevet 25. februar 2005 #1 Skrevet 25. februar 2005 Bare virker det sånn, eller er alle de beste mannfolkene opptatt? Av og til får jeg virkelig inntrykk av det..
Gjest Moonshadow Skrevet 25. februar 2005 #2 Skrevet 25. februar 2005 Føler også det av og til. De blir vel ikke sluppet så lett de vøttu.. Man holder vel godt fast om man finner en sånn..
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #3 Skrevet 25. februar 2005 Jepp, det skjer en utvelgelse. På samme måte som det blir fler og fler menn med barn fra flere forhold, og fler og fler menn uten barn. Kun de sterkeste genene videreføres.
aline Skrevet 25. februar 2005 #4 Skrevet 25. februar 2005 vel , om alle de beste er opptatt... hva tenker du om deg selv da? siden ikke alle de beste kvinnfolka er opptatt, så er helt klart ikke alle de beste mannfolka opptatt heller, det gjelder bare å finne dem/oss....
blå Skrevet 25. februar 2005 #5 Skrevet 25. februar 2005 vel , om alle de beste er opptatt... hva tenker du om deg selv da? Det samme tenkte jeg. Møtte en kar en gang da jeg var singel som sa: Nå bør du finne noen snart, for nå er det beste blitt tatt. Da jeg svarte at han tok feil fordi jeg var fremdeles ledig, ble han litt spak....tror ikke han hadde tenkt på det på den måten. Klart de beste ikke nødvendigvis er tatt. De beste er ofte de mest kresene (med god grunn) og har derfor ikke truffet noen de kan måle seg med ennå. 2
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #6 Skrevet 25. februar 2005 De beste er ofte de mest kresene (med god grunn) og har derfor ikke truffet noen de kan måle seg med ennå. Godt poeng, slik har jeg ikke sett på det før, det var oppmuntrende :-)
Gjest TomKrus Skrevet 25. februar 2005 #7 Skrevet 25. februar 2005 Jeg synes det er verre med damene. Det virker som de beste ikke er fryktelig lenge single før de er et nytt forhold. Ikke lett å få med seg et slikt vindu. Men så kan en jo spørre seg hvor gode de egentlig er hvis de hopper alt for rask videre..
Lestat Skrevet 25. februar 2005 #8 Skrevet 25. februar 2005 Ledig jeg At det blir tynnere i rekkene etter hvert som folk finner hverandre er vel naturlig, men å si at alle de beste er opptatt kjøper jeg ikke helt. Det er vel mere et spørsmål om hvor man leter vil jeg tro. Man får vel også strengere krav etter hvert, og det kan sikkert være noen gullfunn blandt de "langtidsledige"....
Gjest Mannen Skrevet 25. februar 2005 #9 Skrevet 25. februar 2005 Kvinnene også, for å se det fra min side ...
Gjest Mannfolk Skrevet 25. februar 2005 #10 Skrevet 25. februar 2005 Var det ikke noe statistikk på at rundt 40-50% av alle damer mellom 30 og 35 var single for ikke lenge siden? Synes det lover bra jeg, for oss mannfolk i hvertfall. En dame på 30 er ganske mye mer desperat i forhold til en mann på 30... Mannen har på en måte en 5 år mer å gå på før desperasjonen intreffer.
Superlammet Skrevet 25. februar 2005 #11 Skrevet 25. februar 2005 Ledig jeg At det blir tynnere i rekkene etter hvert som folk finner hverandre er vel naturlig, men å si at alle de beste er opptatt kjøper jeg ikke helt. Det er vel mere et spørsmål om hvor man leter vil jeg tro. Man får vel også strengere krav etter hvert, og det kan sikkert være noen gullfunn blandt de "langtidsledige".... Skriver under på denne.. All of it.....
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #12 Skrevet 25. februar 2005 Hvis de beste er opptatt, så er det virkelig en god nyhet... det vil jo si det samme som at man slipper lete etter en partner og kan ta livet helt med ro...
Liz_69 Skrevet 25. februar 2005 #13 Skrevet 25. februar 2005 Jeg synes det er verre med damene. Det virker som de beste ikke er fryktelig lenge single før de er et nytt forhold. Ikke lett å få med seg et slikt vindu. Men så kan en jo spørre seg hvor gode de egentlig er hvis de hopper alt for rask videre.. Feil, jeg er ledig Vet om flere flotte ledige jenter. Det gjelder nok begge kjønn. Jeg tror ikke det stemmer at de beste er tatt, de er bare vanskelige å finne.
Jinx Skrevet 26. februar 2005 #14 Skrevet 26. februar 2005 Jeg er ledig, men veldig vanskelig å finne... Og enda vanskeligere å fange... Og han som vil ha meg - han må jammen ville det, for jeg har litt av en bagasje.. Det har ikke manglet på tilbud - men lista er høy! Å enn så lenge .. Lever jeg lykkelig som singel...
*melis* Skrevet 26. februar 2005 #15 Skrevet 26. februar 2005 Har aldri helt forstått dette med at de beste liksom skal være opptatt jeg. De aller fleste er jo som regel single noen perioder av livet uten at det gjør dem noe mindre attraktive av den grunn. Noen liker rett og slett å være singel i blandt og andre setter lista høyere enn de som hele tiden må være i forhold, og kanskje tar til takke med det første og beste. (Eller de har bare lett for å forelske seg). Kjenner mange folk som absolutt er attraktive og som stadig blir sjekket opp, men som ikke har funnet noen de passer sammen med enda. Har det litt på samme måte selv også
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #16 Skrevet 27. februar 2005 Klart de beste ikke nødvendigvis er tatt. De beste er ofte de mest kresene (med god grunn) og har derfor ikke truffet noen de kan måle seg med ennå. Enig i dette. Eller, dvs. det at en mann er i sammen med en dame er ikke i seg selv noe kvalitetsstempel. Se bare på alle problemene som dukker opp i samlivs-forumet og ialle samlivssaplter ellers. Ingen skal komme til meg og si at de beste er opptatt. Det blir jo uansett født nye idioter hver dag, som spiller pyramidespill, kjøper jalladritt på postordre og gifter seg med en eller annen fjomp fordi de lot ham smelle seg på tjukken. Og så lenge skilsmissestatistikken er såpass høy, så må det bety at det er en utbredt misnøye med disse opptatte for de som faktisk tar dem nærmere i øyensyn. Jeg tror derimot at de beste er sånn rimelig godt fordelt blandt opptatte og single. Og hva er "best"? God inntekt og trygghet? Bra utseende? Spennende personlighet som du ikke blir lei av? Vi har alle våre forskjellige kriterier. En annen ting er kanskje at to personer som lever i et harmonisk forhold også fra utsiden vil virke mer perfekte. Det ser ut som om de beste er opptatt, men det er det at de er i et forhold som gjør at de virker som de beste.
Anders26år Skrevet 27. februar 2005 #17 Skrevet 27. februar 2005 De beste er ikke opptatt , bare vi som vil leke med andres leker.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #18 Skrevet 27. februar 2005 Du kan jo ta de igjen i 2.runden når de er skilt fra kjerring-mangel-på-sex og ungemas. Kapre en på 2.runden så er han ferdig oppdratt og du slipper mye bråk. I dag må en ta med i beregningen av folk flest skiler seg både 1 og 2 ganger. Så det er massevis av håp for oss single godbiter
valentino Skrevet 27. februar 2005 #19 Skrevet 27. februar 2005 Bare virker det sånn, eller er alle de beste mannfolkene opptatt? Av og til får jeg virkelig inntrykk av det.. Du må først definere hva du mener med "de beste".
valentino Skrevet 27. februar 2005 #20 Skrevet 27. februar 2005 Jeg synes det er verre med damene. Det virker som de beste ikke er fryktelig lenge single før de er et nytt forhold. Ikke lett å få med seg et slikt vindu. Men så kan en jo spørre seg hvor gode de egentlig er hvis de hopper alt for rask videre.. Godt observert. De gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å hoppe så fort fra forhold til forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå