Gå til innhold

Bruker du fortsatt armbåndsur?

Bruker du fortsatt armbåndsur?  

72 stemmer

1. 1. Bruker du fortsatt armbåndsur?

• Ja
      50
    • Nei, holder med klokke på telefon
      22
    • Nei, klarer meg helt uten klokke
      0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før var jeg inni hønne avhengig av armbåndsur. Men man sitter jo med teleflaksen hele tiden, så er jo lett å følge med på tia. Syntes kvinner det er fint med menn med klokke? Litt synd å la en fin police klokke ligge i skuffen...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alltid. Enten de fra DKNY som fungerer som et smykke, eller fitbit. Noen ganger begge deler. 😇

Anonymkode: 925e0...2af

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mr. Kilmister skrev:

Syntes kvinner det er fint med menn med klokke?

Jeg synes menn med en pen klokke er hot og velkledd. :) 

• Liker 6
Skrevet

Bruker Fitbit. Hvis ikke hadde jeg brukt vanlig klokke. Jeg har ikke lyst til å dra fram mobilen hele tiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker meg den nyeste fitbit. 

Skrevet
1 time siden, Mr. Kilmister skrev:

Syntes kvinner det er fint med menn med klokke?

Må innrømme at jeg ser på en klokke som noe praktisk, ikke som pynt. Jeg hadde nok bare lagt merke til om du brukte en dersom jeg trengte å vite hva klokka var og jeg ikke hadde tilgang på klokke selv. 

• Liker 1
Skrevet

Bruker armbåndsur, ja. Har flere som jeg veksler mellom. På jobb bruker jeg en gammel Swatch fra 1990 som tåler alt. Har ikke lov å ha mobiltelefon i arbeidstida, og må vite hva klokka er siden jeg har oppgaver som skal utføres på bestemte tidspunkt.

• Liker 1
Skrevet

Har en flott mekanisk, selv-trekkende klokke. Deilig med en klokke som ikke bryr seg med hvor mye (les lite) jeg rører på meg. 

Trenger den egentlig ikke, har både mobil og veggklokker overalt. Men jeg liker å gå med den.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Føler meg naken uten klokke.
- M

Anonymkode: 7dd43...34f

• Liker 3
Gjest Solstråletårer
Skrevet

Har aktivitets klokke. Men bruker vanlig kl på ferier .

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er super-allergisk mot omtrent alt av metall (også såkalt nikkelfritt). Rent sølv kan jeg bruke vinterstid, men ikke hvis jeg svetter (sommer). 

Jeg brukte Swatch-klokker da de var i motebildet for rundt 20 (?) år siden. Ren plast! Ikke noe allergiutslag. Satte en liten tapebit der batteriet var. 

Sluttet med armbåndsur da Swatch ble heeeeelt feil. 

Jeg har forresten liggende en ganske kul plastklokke med OL-piktogrammer (Lillehammer 1994), som jeg håper å få brukt en eller annen gang. Svart og hvit. 

Klarer meg fint med telefonen, men må innrømme at jeg savner å ha armbåndsur. 

Klokke i rent gull (100%) har jeg dessverre ikke råd til. Gull double tåler jeg ikke. 

Anonymkode: ee385...b82

AnonymBruker
Skrevet

KG-ere trenger bare kalender, så de vet når trygda kommer. Ellers er det bare å sose hjemme, og da trenger en ikke klokke.

Anonymkode: 9b7cc...ace

• Liker 2
Skrevet

Bruker armebåndsur ja, hver dag. Det ser elegant ut, og er praktisk!

Om batteriet går på mobilen, og man ikke har klokke så sliter man jo, med mindre man er i en by/bil/sammen med andre med klokke...

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har:

Omega Seamaster Planet Ocean

Rolex Datejust 2 (Hvitt gull)

Patek Philippe Aquanaut

Omega Speedmaster Moon Watch (Modellen som ble brukt på månen og er godkjent av NASA

Omega Seamaster Aqua Terra i rosé gull

Suunto Stinger (Dykkecomputer)

Suunto Core (Til bruk i skogen)

Klokkesamler med andre ord. Bruker klokke hele tiden. Det morsomme er st venner og kollegaer ikke ser forskjellen eller tenker over st jeg hsr en samling til omtrentlig 600 000,- Har brukt feriepengene på en klokke stort sett hvert år den siste tiden.

Ingen smartklokke! Bare kunstverk og to bruksklokker

Anonymkode: d9353...3e7

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker armbåndsur. Har to stykker, et jeg har fått av mannen, og et i gull som jeg har arvet. Bruker dem vel mest fordi de er pene "smykker", men noen ganger er det også greit å se på klokka uten å dra opp mobilen. 

Og da jeg hadde eksamen her om dagen, så virka ikke klokka på veggen. Jeg var sikkert den eneste i hele rommet som hadde kontroll på tida. :) 

Skrevet

Nei, jeg bruker ikke armbåndsur lenger, rett og slett fordi jeg ikke gidder å ta på meg briller bare for å se hva klokka er. På mobilen er tallene store og klare nok til at jeg fint kan se dem og ser hva klokka er. På en liten urskive på armen er det vanskelig, og jeg sluttet å bruke armbåndsuret mitt da jeg likevel ikke greide å se hva klokka var uten å myse og kjempe for å se noe uten brillene. Briller bruker jeg bare til pc-bruk og lesing, ikke til vanlig/å gå rundt med.  

Skrevet

For meg er det selvsagt å bruke, ellers er det noe som mangler

Skrevet

Var ganske mange år jeg ikke brukte det, men nå gjør jeg det. Som oftest et arvet mekanisk herreur.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Jeg kjøpte meg en fitbit uten skjerm, slik at jeg kunne fortsette å bruke klokken min. 

Anonymkode: 36ffa...61c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...