AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Jeg går ikke på prevensjon (av ulike grunner) og nå er jeg ca. 9 dager forsinket med mensen. Jeg opplever smerter i nedre abdomen som ligner på svake mensensmerter, jeg merket i dag at jeg har litt blod når jeg tørket meg i stad og humøret mitt er forferdelig. Jeg har den premenstruale symptomene på å være irritert og bli lett sur, hele tiden nå. Jeg tok en graviditetstest for to dager siden, men den var negativ. Men siden jeg ikke går på prevensjon så er jeg så redd for at dette er en graviditet? Og vær s¨snill, ingen kommentarer om at jeg bør gå på prevensjon. Jeg vil ikke gå inn på hvorfor jeg ikke har brukt det i det siste da det er lite relevant. Anonymkode: db6be...91c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Negativ test = ikke gravid. Anonymkode: 08d4d...579
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Negativ test = ikke gravid. Anonymkode: 08d4d...579 Du vet vel at en test kan ta feil? Anonymkode: db6be...91c 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Hvis du har testet så mye som en uke over tiden så lyver ikke testen. Det som kan ha skjedd er at du har hatt el senere enn du har trodd. Har det gått minst 14 dager siden samleiet? Om el er forskjøvet så blir mensen også forskjøvet. Ev uteblir en mnd. Anonymkode: 26f93...f53
FrodeF Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 Jeg spurte min synske hund og han sier at du er gravid. Så da er du nok det. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #6 Skrevet 9. mai 2018 Jeg håper du forstår at alle svar man kan gi her inne kun vil være spekulasjoner? Det er jo umulig å vite om du er gravid. Anonymkode: 29ff1...b61
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #7 Skrevet 9. mai 2018 Har du lagt på deg rundt magen og ikke vet helt hvorfor så kan du være gravid. Har du derimot spist mer enn du pleier så er det nok kun vekta som har gått litt opp Anonymkode: fa8da...690
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #8 Skrevet 9. mai 2018 Alle tester kan gi falske negative. Jeg ville tatt en ny test med jevne mellomrom på morgenurin frem til hvertfall 3 uker etter siste ubeskyttede samleie (HCG-produksjonen kan komme sent i gang, og du vet ikke når eggløsning har vært). Anonymkode: 5463b...e79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå