Gå til innhold

Eskorte/sugardaddy

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går det an å holde på med noe sånt, uten at det forventes sex?

f.eks hvis man har lyst til å reise eller være med i selskaper som ledsager, men ikke noe mer.

Anonymkode: ac077...566

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var litt usikker på hvor jeg skulle legge denne.

Skrevet

Tror du isåfall må lete en stund for en slik en som bare ønsker selskap og ikke noe mer... 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, alle er ute etter sex. En prostituert rett og slett de kan ha fast i stedet for å plukke opp på gaten. Svært få vil i det hele tatt gjøre ting som middag eller reiser, de vil at du har bolig disponibel for en time eller to til å komme å ha sex i mens de er ute et ærend fra kona og familien dems.

Anonymkode: e7c6c...208

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hehe nei. De fleste norske «sugardaddys» tar deg ikke engang med på fin middag eller reise. Vi snakker veske til 500 og en sur pikk som tror han eier deg resten av kvelden.

hilsen ei som har holdt på med det

Anonymkode: 7cba5...206

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går det an å holde på med noe sånt, uten at det forventes sex?

f.eks hvis man har lyst til å reise eller være med i selskaper som ledsager, men ikke noe mer.

:skratte::skratte::skratte: 
1 - Hvorfor skulle en mann sponse reisen(e) til en jente, uten å få noe i gjengjeld? Hvis det er normalt, hvorfor ikke like gjerne plukke opp en random person på gata ?
2 - Hvorfor ikke som mann, ta med en i familien eller en nær venn/venninne istedet? Altså en person som man deler noe fint med relasjonsmessig.

Anonymkode: 2ae25...219

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe nei. De fleste norske «sugardaddys» tar deg ikke engang med på fin middag eller reise. Vi snakker veske til 500 og en sur pikk som tror han eier deg resten av kvelden.

Hahaha     :fnise:       Hvilke lavpanna harrytasser er det du holder på med da ?    Var du med meg skulle du i alle fall fått sett på klasse og stil.  Men jeg hadde nok forventet  kvalitet tilbake, ja.

Anonymkode: 45f7c...b46

Skrevet

Er naivt å tro at han ikke forventer sex etter å gitt deg dyre gaver og reiser. Er nok ikke tankene dine eller selskapet ditt han er ute etter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha     :fnise:       Hvilke lavpanna harrytasser er det du holder på med da ?    Var du med meg skulle du i alle fall fått sett på klasse og stil.  Men jeg hadde nok forventet  kvalitet tilbake, ja.

Hehehe, dette er også typisk av wannabe sugardaddies. Skryter på seg masse , men har ingenting. Finn meg på sugardaddy nettsidene og bruk kodeord Blue og bevis at du ikke bare prater da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok ikke det. Og i så fall ville nok betalingen ha vært MYE lavere.

Anonymkode: 26d58...346

Skrevet

Har pratet med en del som har sugerdaddys, og jeg vil tro at du har større hell ved å søke ut av Norge.

Sex er ikke alltid et must, men det kan hende du må lete lenge før du finner en som matcher dine ønsker.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehehe, dette er også typisk av wannabe sugardaddies. Skryter på seg masse , men har ingenting. Finn meg på sugardaddy nettsidene og bruk kodeord Blue og bevis at du ikke bare prater da ;)

Ja, ok.

AnonymBruker
Skrevet

det har tydeligvis blitt litt hipt og kult å ha sugardaddys om dagen skjønner jeg. samme med eskorte. dette var ikke noe min omgangskrets snakket om da jeg var ungdom, glad jeg ikke vokser opp idag med helt merkelige idealer :ohmy:

Anonymkode: 03187...ba0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir forventet sex. Jeg kjenner flere jeg gikk på ungdomsskole med som har drevet mye med eskorte i utlandet. Dette er jenter som bare bryr seg om dyre livsstiler og penger. Virker nesten som at disse jentene ikke eier skam, men de poster stolte bilder på instagram av turer til Dubai, Marbella og yatch turer til Ibiza og den franske rivieraen, med deres eksklusive klær, vesker og klokker. Alle vet hva de driver med, FLAUT!!! Dette har de holdt på med i 5/6 år. 

Anonymkode: c7c96...0d8

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det blir forventet sex. Jeg kjenner flere jeg gikk på ungdomsskole med som har drevet mye med eskorte i utlandet. Dette er jenter som bare bryr seg om dyre livsstiler og penger. Virker nesten som at disse jentene ikke eier skam, men de poster stolte bilder på instagram av turer til Dubai, Marbella og yatch turer til Ibiza og den franske rivieraen, med deres eksklusive klær, vesker og klokker. Alle vet hva de driver med, FLAUT!!! Dette har de holdt på med i 5/6 år. 

Du får tipse tagthesponsor.com, skremmende å lese hva disse er villige til når de tror de chatter med en rik araber. 

Anonymkode: 2cffc...b5f

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sur pikk hørtes lite hyggelig ut.

9 timer siden, Vinnerloddet skrev:

Er naivt å tro at han ikke forventer sex etter å gitt deg dyre gaver og reiser. Er nok ikke tankene dine eller selskapet ditt han er ute etter.

Takk. Greit å vite.

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Har pratet med en del som har sugerdaddys, og jeg vil tro at du har større hell ved å søke ut av Norge.

Sex er ikke alltid et must, men det kan hende du må lete lenge før du finner en som matcher dine ønsker.

Jeg har bare lyst på godt selskap, interessante samtaler, og reiser. Alt det andre er totalt uinteressant. Dyre vesker som andre nevner, synes jeg er noe tull. Bruker ikke vesker engang. 

Bryr meg mer om opplevelser enn ting. Takk for at du tok deg tid til å svare seriøst katten.

Skrevet

Da anbefaler jeg heller at du finner deg en venn og at dere deler på utgiftene.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Da anbefaler jeg heller at du finner deg en venn og at dere deler på utgiftene.

Det er faktisk ingen dum ide Katten :)

jeg kunne jo begynne å lete etter reisevenner, som jeg bare gjør det sammen med. Og planlegge langt fram i tid.

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaja du kan trøste deg med at dette ikke er noe de holder på med lenger om 5 år til. Hvis det demper sjalusien din. For det er begrenset hvor lenge man har et attraktivt nok utseende. De får nok ikke så mye napp etter de har passert 30. Og hvis de får unger så er det ihvertfall over og ut for snylter luksus livsstilen deres.

Da får de vel ME eller noe slikt så de kan fortsette sin snylting, men nå på statens regning og med betydelig mindre luksus...

Anonymkode: 26d58...346

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...