AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Noen som har hatt melasma/hyperpigmentering og blitt kvitt det? Har fått den berømte «barten» og er desperat etter å få den vekk! 🙏🏼 Jeg soler meg aldri, og er forsiktig med solen. Tisen takk for svar! 🙏🏼 Anonymkode: e5cf6...067
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Hvordan ble dere kvitt det? 🙏🏼 ~ Ts Anonymkode: e5cf6...067
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 Kjemisk peeling! Det er mange ulike styrker på denne, og den sterkeste er skikkelig heftig gjort under narkose. Jeg har gått 3 ganger og fått en mild variant, 15%. Huden blir litt rød, og flasser av litt etterpå, men ingenting sjenerende. Nå, etter 3 behandlinger, er huden min så mye bedre. Er kvitt alle pigmentflekkene og noen av arrene etter kviser. Huden er faktisk så jevn at jeg for første gang i mitt voksne liv (er 34 år) ikke trenger foundation. Det eneste er at det er litt risky å gjøre det nå på våren. Man må være svært forsiktig med sol i ukene etterpå. Og om du er ute må du bruke solfaktor 50. Anbefaler det virkelig Anonymkode: 481ae...221
Tausa Skrevet 16. juli 2018 #4 Skrevet 16. juli 2018 På 8.5.2018 den 20.47, AnonymBruker skrev: Kjemisk peeling! Det er mange ulike styrker på denne, og den sterkeste er skikkelig heftig gjort under narkose. Jeg har gått 3 ganger og fått en mild variant, 15%. Huden blir litt rød, og flasser av litt etterpå, men ingenting sjenerende. Nå, etter 3 behandlinger, er huden min så mye bedre. Er kvitt alle pigmentflekkene og noen av arrene etter kviser. Huden er faktisk så jevn at jeg for første gang i mitt voksne liv (er 34 år) ikke trenger foundation. Det eneste er at det er litt risky å gjøre det nå på våren. Man må være svært forsiktig med sol i ukene etterpå. Og om du er ute må du bruke solfaktor 50. Anbefaler det virkelig Anonymkode: 481ae...221 Pris? Og hvor mange ganger må du gjøre behandlingen? Heter det bare kjemisk peeling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå