Jump to content
Sign in to follow this  
Nemo<33

Mitt skip er lastet medūüíď (annen versjon)

Recommended Posts

Nemo<33

Dette er en litt annen versjon av mitt skip er lastet med. Om jeg sier feks mitt skip er lastet med en bok så må den neste skrive: mitt skip er lastet med en bok og en hatt. Og da må neste etter der skrive de to tingene + en ting til også går det slik helt til man ikke har plass til og skrive flere ting.

Mitt skip er lastet med en stol

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mitt skip er lastet med en stol, og en elefant. 

Anonymkode: bbe46...6c5

AnonymBruker

Mitt skip er lastet med en stol, og en elefant og en sjokolade.

Anonymkode: f16e8...ac2

AnonymBruker

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, og en poker-spiller. :nisse:

Diamant

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en pokerspiller og en badehette.

AnonymBruker

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette, og en nudist. 

Annonse

AnonymBruker

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker spiller, en badehette, en nudist og en mobil

Anonymkode: f1a0f...9ec

AnonymBruker

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette, en nudist, en mobil, og en parkeringsvakt. 

hjertesukka

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en pokerspiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt og ei syl.

Missy77

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en pokerspiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, ei syl og en koffert. 

Edited by Missy77

Diamant

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en pokerspiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, ei syl, en koffert og en gyngehest.

AnonymBruker

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilbåt. 

Nemo<33

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker spiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilbåt og en dropseske

Annonse

Diamant

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker spiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilbåt en dropseske og en gaffel

AnonymBruker

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilbåt, en dropseske, en gaffel, og en lampe-skjerm. 

Diamant

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilbåt, en dropseske, en gaffel, en lampe-skjerm og en kaktus

AnonymBruker

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilbåt, en dropseske, en gaffel, en lampe-skjerm, en kaktus, og en potet-åker. :nisse: 

Diamant

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilbåt, en dropseske, en gaffel, en lampe-skjerm, en kaktus, en potet-åker og en flosshatt

TeamWP

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette,¬†en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilb√•t, en dropseske, en gaffel, en lampe-skjerm, en kaktus, en potet-√•ker,¬†en flosshatt og en enhj√łrning.

AnonymBruker

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilb√•t, en dropseske, en gaffel, en lampe-skjerm, en kaktus, en potet-√•ker, en flosshatt, en enhj√łrning, og en bilopphugger.¬†