Gå til innhold

Behandling spiseforstyrrelser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har for ikke så lenge siden vært gjennom et behandlingsopplegg for spiseforstyrrelser. Det hjalp noe en kort stund, men er nå (nesten) tilbake til der jeg startet, dessverre. 

Jeg er usikker på om den behandlingen jeg fikk egentlig er virksom på meg. Jeg har flere tileggsutfordringer, men opplevde at disse ikke fikk noe fokus under behandlingen. Savner en mer helhetlig behandling. Denne type behandling gikk mest ut på å følge en kostliste, spise passe nok og regelmessig og så skulle problemet etterhvert gå over. Jeg klarte å spise regelmessig og nok en stund, men de vonde tankene og følelsene rundt mat forsvant aldri. 

Er det mulig å bli helt frisk? Da mener jeg ikke bare at atferden er endret, men også at tankene og følelsene ikke er så plagsom..

Anonymkode: 85790...d19

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror denne tråden kommer til å bli stengt. Om du er interessert, så kan du lese svarene i en tidligere tråd som jeg opprettet for noen år siden rundt samme tema: 

Kan si at jeg er frisk fra handlingene, men ikke fra tankene, selv etter nå 17 år. 

Anonymkode: ad52f...589

AnonymBruker
Skrevet

Dette må du ta med legen din. Det er ikke lov å diskutere denne lidelsen her inne

Anonymkode: ebf72...d22

Skrevet

Du bør gå til legen og spesifisere alt du trenger hjelp til, alle tilleggsutfordinger du trenger hjelp med. Be om en henvisning som spesifiserer at du trenger hjelp utover det du har fått før. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...