Gå til innhold

Hvordan forberede seg for anal?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten hinter til at han gjerne vil prøve analsex, men de to gangene vi har prøvd har det vært helt umulig for han å komme inn i hullet, uansett hvor mye glidemiddel vi har brukt. Er man nødt til å evt bruke en liten dildo først for å "åpne opp" der bak før han kan prøve seg? 

Jeg prøvde med en dildo en gang der bak, men synes det var utrolig ubehagelig. Vil gjerne prøve igjen for hans skyld. 

Anonymkode: 26faf...e12

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Begynn med finger, forsiktig. Utvid gradvis, og venn deg til både følelsen og større diametre. Virdér å kjøpe en spiss buttplug  somgår opp til penisdiameter. Husk at du skal også nyte dette. Bonus for at du vil tilfredsstille kjæreste, men ikke glem at sex skal være felles nytelse. Lykke til!

Skrevet
16 minutter siden, Alterego666 said:

Begynn med finger, forsiktig. Utvid gradvis, og venn deg til både følelsen og større diametre. Virdér å kjøpe en spiss buttplug  somgår opp til penisdiameter. Husk at du skal også nyte dette. Bonus for at du vil tilfredsstille kjæreste, men ikke glem at sex skal være felles nytelse. Lykke til!

Jepp. Analsex krever god tid og tilvenning. Start forsiktig med en finger og jobb deg opp derfra. 

Og ikke minst: Mye glidemiddel er nødvendig :-) 

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange «nybegynnerkit» med buttplugs i ulike størrelser i ganske så myke materialer, ville kjøpt et slikt og begynt å leke med det først. Og masse glidemiddel er selvfølgelig viktig.

Vi har hatt jevnlig analsex i mange år, men jeg trenger likevel en del oppvarming i forkant. Når han først har kommet seg inn er det jo deilig, men akkurat den første penetreringen krever noen gode åndedrag og litt forberedelse.

Anonymkode: 48058...a2b

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes mange «nybegynnerkit» med buttplugs i ulike størrelser i ganske så myke materialer, ville kjøpt et slikt og begynt å leke med det først. Og masse glidemiddel er selvfølgelig viktig.

Vi har hatt jevnlig analsex i mange år, men jeg trenger likevel en del oppvarming i forkant. Når han først har kommet seg inn er det jo deilig, men akkurat den første penetreringen krever noen gode åndedrag og litt forberedelse.

Det kommer også an på stillingen man bruker. Jeg syns det er bedre med anal i misjonær enn doggy, selv om jeg likte anal i doggy før, men nå gjør det sånn vondt som er vondt og ikke vondt-godt.

Anal, for meg, er sånn godt-vondt til å begynne med og så er det bare godt. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor, men jeg digger analsex og syns det er deilig. 

Anonymkode: e0d60...ff3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer også an på stillingen man bruker. Jeg syns det er bedre med anal i misjonær enn doggy, selv om jeg likte anal i doggy før, men nå gjør det sånn vondt som er vondt og ikke vondt-godt.

Anal, for meg, er sånn godt-vondt til å begynne med og så er det bare godt. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor, men jeg digger analsex og syns det er deilig. 

Godt-vondt er en god beskrivelse. Som regel er jeg så tent at jeg ikke rekker tenke på det, og det er over på noen sekunder. Foretrekker bakfra stående på alle fire eller liggende, eventuelt foroverbøyd i dusjen :lur: 

Det er utrolig deilig, litt «forbudt» nesten. Og med vaginal stimulering eller stimuli av klitoris samtidig gir det vanvittige orgasmer. 

Nå er det en liten stund siden sist, men med denne påminnelsen tror jeg jammen mannen får seg en gledelig overraskelse når han kommer hjem fra jobbreise i morgen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt-vondt er en god beskrivelse. Som regel er jeg så tent at jeg ikke rekker tenke på det, og det er over på noen sekunder. Foretrekker bakfra stående på alle fire eller liggende, eventuelt foroverbøyd i dusjen :lur: 

Det er utrolig deilig, litt «forbudt» nesten. Og med vaginal stimulering eller stimuli av klitoris samtidig gir det vanvittige orgasmer. 

Nå er det en liten stund siden sist, men med denne påminnelsen tror jeg jammen mannen får seg en gledelig overraskelse når han kommer hjem fra jobbreise i morgen.

De siste gangene har doggy gjort vondt, så det var da jeg fant ut at anal i misjonær var veldig deilig. Dusjen har vi ikke prøvd. 

Og så liker jeg anal i skje.

Jeg kjøpte en olje på Body Shop og det funker veldig bra. Masse olje og massasje og kos... 

AnonymBruker
Skrevet

Legger du en pute eller noe under rumpa for å bygge litt opp da eller? Kan ikke huske sist vi hadde anal i misjonær, men kanskje vi må gå for det i morgen.

Skrevet

Husk å slappe av. Fokuser på klitoris samtidig, så er du mer slapp i rumpehullet. Det er når man strammer muskler at det gjør vondt -og når det gjør vondt strammer man muskler. Ikke lett. For all del, ikke bare la han presse seg inn, du kan skade lukkemuskelen.

Som flere nevner; leketøy! Oppvarming er alltid et must.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje prøv samme taktikk som piercing folka gjør? "Trekk pusten dypt inn nå....... ogsåå.... puuuuust *STIKK*" puuuuust. 

Anonymkode: bbb21...b07

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Legger du en pute eller noe under rumpa for å bygge litt opp da eller? Kan ikke huske sist vi hadde anal i misjonær, men kanskje vi må gå for det i morgen.

Ja, pute under rumpa og han sitter på kne foran meg og jeg har beina mine over lårene hans, og så leker jeg meg med Womanizer samtidig. Oljete og glatt og kjempedeilig. Og så spruter han på magen min. 

Skrevet

For at analsex skal være godt, så må man faktisk være i humør for det. Jeg liker selv stimuli der en gang i blant, men om jeg ikke er i humør så har det ikke noe å si hvor mye oppvarming jeg får - da blir det ikke godt uansett hva, og jeg vil slite med en liten finger.

Mitt forslag: En gang når du er helt nydusjet og fresh, så går han ned på deg. Rett før du kommer, så lar han en finger massere rundt rumpehullet. Dette har en tendens til å gjøre orgasmen mye kraftigere, og føles langt fra kjipt! Neste gang gjør han det samme, bortsett fra at han også legger litt trykk mot rumpehullet (ikke slik at den sklir inn, bare slik at det trykker litt mot). Slik fortsetter dere å eskalere litt og litt, og på den måten vil du (forhåpentligvis) innse hvor godt det er og dermed slappe bedre av.

Om du fortsatt ikke liker det da, så er det bare å innse at analsex ikke er noe for deg. Ingen skam i det, men slik er det bare.

Har 'lært opp' bra mange jenter i analsex, og så lenge man ikke har det travelt og faktisk fokuserer på jentas nytelse, så elsker de fleste jenter det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du gi han tilgang til rumpa di? Hva har han gjort for deg?

Anonymkode: ece9e...495

AnonymBruker
Skrevet

Husk kondom! Det er ikke bra for lisjekaren å få baselusker på seg. Og ikke særlig deilig å bli spruta i bak der. 

Jeg trenger ikke spesielt mye oppvarming. Jeg har gjerne kommet en gang vaginalt/klitoris først og er allerede kåt og klar. Det er nr 1. Så er det viktig å slappe av og -ville- ha han inn bak. Er man skeptisk kniper man igjen og det blir vondt. Vi bruker bare en klyse spytt som eneste glid og smack er vi i gang. Men altså, vær kåt (nok), klar, og avslappet. 

Anonymkode: 9fd57...be9

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du gi han tilgang til rumpa di? Hva har han gjort for deg?

Anonymkode: ece9e...495

Fører du regnskap over slikt i ditt forhold? Hvis ja: Er du nøye med å aldri være i pluss?

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk kondom! Det er ikke bra for lisjekaren å få baselusker på seg. Og ikke særlig deilig å bli spruta i bak der. 

Jeg trenger ikke spesielt mye oppvarming. Jeg har gjerne kommet en gang vaginalt/klitoris først og er allerede kåt og klar. Det er nr 1. Så er det viktig å slappe av og -ville- ha han inn bak. Er man skeptisk kniper man igjen og det blir vondt. Vi bruker bare en klyse spytt som eneste glid og smack er vi i gang. Men altså, vær kåt (nok), klar, og avslappet. 

Anonymkode: 9fd57...be9

Ok, mange gode råd her, men for all del, ikke bruk spytt, bruk glidemiddel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...