Gå til innhold

Svett under mensen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre som opplever at man blir lettere svett under mensen? 
Våknet opp i morges, gjennomvåt av svette. Var ikke unormalt varmt på rommet heller. Faktisk bittelitt kjølig. 

Anonymkode: aecb3...6bb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke merket det før, men jeg våknet også gjennomvåt i dag. Har svettet i hele natt. Måtte ta et ullpledd over meg, under dyna. For å slippe å bli så våt og kald. 

Legger jo alltid på meg vannvekt når jeg skal ha mensen, så kanskje det er det som svettes ut. Jeg er på dag 3 i menstruasjonen, som er siste dagen med skikkelig "flom-blødning" før det roer seg de siste 2-3 dagene. 

Endret av Skadeskutt
Skrevet

Ja! Ekkelt og ubehagelig.

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Våkner opp svett og føler meg skikkelig ekkel siden det ikke skal mye til før jeg blir skikkelig svett.

Anonymkode: 1231e...7e8

AnonymBruker
Skrevet

Var sånn en periode, viste seg at jeg hadde jernmangel og litt lav blodprosent. Tålte det vel ikke like godt pga det. 

Anonymkode: 02bee...35a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alltid sånn dagene før menstrasjon. Våkner opp helt gjennomvåt ett par netter, og føler meg generelt mer svett gjennom dagen. Vet det er helt normalt. Kroppens termostat går rett og slett litt i stå av hormonene, så det er ikke farlig - bare irriterende :) 

Anonymkode: ec736...d7c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk gud jeg ikke er alene. Sliter ikke med nattsvette til vanlig.. men kom til å tenke når det skjer. Jo det skjer rundt mensen. 
Bruker å føle meg svett og ekkel til vanlig under den uken. Så kanskje det er som dere sier, hormonene.  

ts 

Anonymkode: aecb3...6bb

AnonymBruker
Skrevet

Ja svett og uggen.

Anonymkode: ccd24...7c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...