AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 De fleste har vel opplevd det å være full, komme hjem å legge seg for så og oppleve at rommet snurrer rundt. Slik har jeg det. Bare til vanlig. Jeg kan være på jobb en dag også legge meg og rommet går rundt omtrent, kroppen skjelver litt og jeg er rett og slett kjempesliten! Dette hender også andre dager hvor jeg feks har fire timer skole, drar hjem og gjør lekser og legger meg. Er alltid trøtt men bruker flere timer på og sovne, fordi jeg er «for sliten til det», greier ikke sovne fordi jeg er ubehagelig sliten på en måte. Flere som har opplevd det samme? Har vært til lege, tatt blodprøver osv, tar jerntilskudd og har ellers normalverdier. Jente 24 Anonymkode: 48b90...9b9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Drikker og spiser du nok? Regelmessig søvn? Anonymkode: a369f...346
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 Drikker minst et et mellomstort glass vann til hvert måltid, har alltid drikkeflaske med meg som jeg drikker av når jeg føler for det. Spiser tre brødskiver til frokost, salat til lunsj, varm middag hver dag, og noe havregryn eller noe til kvelds. Spiser frukt til mellommåltid. Alt jeg spiser er økologisk med mindre det er utsolgt. Har et veldig sunt og varierende kosthold. Ts Anonymkode: 48b90...9b9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Søvnen er litt av og på, men alltid når jeg sovner alt for sent så tillater jeg meg og sove lengre, til senest 10(de dagene jeg har skole og ikke jobb vel og merke) Anonymkode: 48b90...9b9
Duff Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 Kan det være stress? Det høres ut som kroppen din forsøker å fortelle deg noe. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #6 Skrevet 8. mai 2018 Ja er ganske stresset. Men er flink til å ta meg dager av osv. Men føler aldri jeg får noe energi av det. Blir ikke noe mer avslappa av det heller.. ts Anonymkode: 48b90...9b9
Duff Skrevet 8. mai 2018 #7 Skrevet 8. mai 2018 Prøv å skjerme deg selv så mye som mulig. Sett opp en liste over hva du må gjøre og la alt annet være. Skjerm deg fra ting du føler ubehag rundt, diskusjoner, mennesker, har du jobb bør du prøve å begrense den feks ved å be om litt enklere oppgaver en periode til du kommer deg ovenpå. Stress er som en stor drage som peser lenge og brått kommer ilden og da er du virkelig brent. Du må snu mens den bare peser damp. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #8 Skrevet 8. mai 2018 Høres ut som noe som kanskje startet som stress eller at du var sliten, og nå er du bare enda mer stressa over at du er enda mer sliten. Anonymkode: 0d1b4...075
Duff Skrevet 8. mai 2018 #9 Skrevet 8. mai 2018 Tilføyer. Sykelig stress må tas på alvor hele tiden, ikke bare enkeltdager. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #10 Skrevet 8. mai 2018 Jepp, jeg har det slik ofte. Lider av både angst, crohns, vitaminmangler, dårlig ernæringsstatus, undervekt, migrene og muligens SLE. Vet ikke om dette er noe av grunnen eller om det er noe annet, men holder en knapp på vitamin/ernæring/undervekts-opplegget kombinert med stress og for lite mat/drikke i løpet av dagen. Anonymkode: e45df...027
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #11 Skrevet 8. mai 2018 Epstein Barr-virus. Google Medical Medium og vertigo. Anonymkode: a2049...1a6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #12 Skrevet 8. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Epstein Barr-virus. Google Medical Medium og vertigo. Anonymkode: a2049...1a6 Gi deg!! Anonymkode: 939c4...d66 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #13 Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Epstein Barr-virus. Google Medical Medium og vertigo. Anonymkode: a2049...1a6 IKKE google medical medium. Det er så bullshit Anonymkode: e45df...027 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #14 Skrevet 8. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Epstein Barr-virus. Google Medical Medium og vertigo. Anonymkode: a2049...1a6 Disipelen til mannen med vrangforestillinger om engler er tilbake altså? (Eller mannen med svindelen, alt ettersom.) Anonymkode: d1bdf...b34
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #15 Skrevet 8. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Epstein Barr-virus. Google Medical Medium og vertigo. Anonymkode: a2049...1a6 Han svindler syke folk for penger, og lever av andres desperasjon. Han er en blodigle og en typisk amerikanisert vekkelsespredikat for sin egen religion/lommebok sin skyld, og utnytter andre for egen vinning. Jeg ønsker ikke å gi ham klikk. Her er et alternativt syn på ham/litt bakgrunnsinformasjon - feks at han tar 500 dollar for en halvtimes telefonsamtale. https://www.inverse.com/article/40096-medical-medium-anthony-william https://sciencebasedmedicine.org/the-antithesis-of-science-based-medicine-the-medical-mediums-fantasy-based-health-advice/ Anonymkode: d1bdf...b34 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #16 Skrevet 8. mai 2018 Har du blitt utredet for krystallsyke? Da er du vel også svimmel og ustå når du går også, men kanskje det kan være verdt et forsøk. Målt blodtrykk? Kanskje du har noe som heter hurtig blodtrykksfall? Min venninne har det og da går alt rundt og hun kan risikere å besvime. Aner ikke hvordan det måles/utredes men det vet nok legen Anonymkode: 3750f...4f7 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #17 Skrevet 8. mai 2018 enig med anonym, høres ut som krystallsyke, både at rommet snurrer og at du må hvile deg opp til vanlig aktivitet.. Anonymkode: 9446f...c61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå