AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Heisann! For noen dager siden oppdagede jeg litt blod på papiret + litt blod i doskåla etter at jeg hadde vært på do. Ganske sikker på at det kom ifra skjeden. Jeg tenkte at det ikke var mensen (hadde jo mensen for to uker siden), så tok derfor ikke på meg bind. Etterpå var det kommet litt blod i trusa. Det stoppet fort å blø, men i går da jeg var på do, begynte det å blø IGJEN, men så stoppet det fort igjen. Har hatt utrolig mye angst i det siste, og har derfor også vært veldig stresset. Vet ikke om det kan ha noen sammenheng? Kort oppsummert starter det å blø etter at jeg hat vært på do, og så stopper det nesten med en gang. Noen som har vært borti lignende situasjon? Takk på forhånd! (: Anonymkode: 264f7...2d4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Mellomblødninger er vanlig. Det kan skje uten at det er noe spesielt. Å blø rundt eggløsning (som det høres ut som, siden du er midt mellom to menstruasjoner) er også vanlig. Selv om du ikke har opplevd det før. Det skjer innimellom. Ingenting å uroe seg for. Anonymkode: aefac...733
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå