Gå til innhold

Bilde til begravelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, mistet nettop ett nært familiemedlem. Det er et bilde mange vil bruke som bildet som skal stå ved kisten. Jeg har det bildet, men det er i 2000-foto format, dvs veldig lite. Vi har lyst til å blåse det en del opp, og kanskje redigere det litt lysere. Er det noen som har noen kjennskap til hva jeg kan gjøre? Vet at min mor og resten av hennes side vil bruke akkurat det bilde. Tenke først å gå til en fotobutikk, men tror ikke de har kompetanse på slik arbeid. 

Anonymkode: a3dc9...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begravelse byrået kan hjelpe med dette, de sender ofte sanghefte og bilde som skal stå ved kisten til trykkeriet, og de fikser det meste. Er bilde i for dårlig stand og har dårlig oppløsning kan det være vanskelig å få et skikkelig bra resultat. De kan fikse på enormt mye i photoshop, men det er grenser.

Kondolere.

Anonymkode: abfdb...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2018 den 16.24, AnonymBruker skrev:

Hei, mistet nettop ett nært familiemedlem. Det er et bilde mange vil bruke som bildet som skal stå ved kisten. Jeg har det bildet, men det er i 2000-foto format, dvs veldig lite. Vi har lyst til å blåse det en del opp, og kanskje redigere det litt lysere. Er det noen som har noen kjennskap til hva jeg kan gjøre? Vet at min mor og resten av hennes side vil bruke akkurat det bilde. Tenke først å gå til en fotobutikk, men tror ikke de har kompetanse på slik arbeid. 

Anonymkode: a3dc9...c3d

Har ikke fotobutikken kompetanse så harningen kompetansen du etterspør. 

Jeg har fått mange bilder ut på papir fra den lokale fotobutikken. Både knøttsmå veldig gamle bilder og nyere bilder fra mobil, og alt mellom disse to alternativene.

Anonymkode: 59757...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet til å sjekke  om det står hvor mange Kb eller Mb det er? I window må du høyreklikke på fila og velge noe som jeg ikke husker. Fra mac må du også høyreklikke, gå inn på vis info 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...