AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Sikkert merkelig problemstilling men... I tidlig tenårene hadde jeg en slags operasjon, men jeg husker ingenting av det. Dessverre er ikke min mor med meg lengre og kan ikke svare. Det er to arr, rett over trusekanten på magen, på hver sin side fremme. Arrene er kanskje en halv cm lange. Anonymkode: fcbdd...4d5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Snakk med legen din, det skal ligge i journalen din Anonymkode: bbf8a...820
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #3 Skrevet 7. mai 2018 Laparoskopi. Kan være diagnostisk for å undersøke om man har endometriose, kreft, cyster på eggstokken som skal fjernes o.l om du har hatt kvinnelige plager. Har du ikke arr i navlen? Anonymkode: 8b3ad...635
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #4 Skrevet 7. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sikkert merkelig problemstilling men... I tidlig tenårene hadde jeg en slags operasjon, men jeg husker ingenting av det. Dessverre er ikke min mor med meg lengre og kan ikke svare. Det er to arr, rett over trusekanten på magen, på hver sin side fremme. Arrene er kanskje en halv cm lange. Anonymkode: fcbdd...4d5 Be om å få ut journalen din fra sykehuset. Det har du rett på etter pasientrettighetsloven 5.1. Anonymkode: 4a55d...903
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #5 Skrevet 7. mai 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Laparoskopi. Kan være diagnostisk for å undersøke om man har endometriose, kreft, cyster på eggstokken som skal fjernes o.l om du har hatt kvinnelige plager. Har du ikke arr i navlen? Anonymkode: 8b3ad...635 Usikker, den er så dyp .. 😅 Anonymkode: fcbdd...4d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå