Gå til innhold

Savner han så masse


lifehouse

Anbefalte innlegg

For 5 dager siden måtte katten min avlives da han fikk en blodpropp i beina, og ble lam. Dyrlegen sa det ikke var mere å gjøre, og det beste var å avlive han da han hadde store smerter. Tok masse prøver, men ingen reaksjon i beina.

Han ble 11 år. Vi var sammen om alt. Har vært med meg siden ungdomsårene, og jeg savner han så fælt. Vet ikke hvordan jeg skal komme gjennom dette. Andre som har vært i samme situasjon ? Som kan gi meg noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær bare takknemlig over tiden dere fikk sammen. Hedre katten. Marker katten med trompet. Og si for deg selv du var virkelig fantastisk.

 

Anonymkode: 5e221...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Skal forsøke å gjøre det.Håper det snart vil bli lettere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 Masse klemmer til deg. Man blir så glad i disse små dyrene, og de er like tilstede i livet som andre familiemedlemmer. Trofaste med unike personligheter. Jeg er sikker på at pus fikk et godt og langt liv hos deg, og det du skal tenke er at du ga han 11 fine år, pus storkoste seg og det er ingenting du kunne gjort annerledes. Dere var hverandres beste venner, og du var hele verden for pus, og med han til det siste. 

Jeg har ingen konkrete råd. Pappa snakker fremdeles om hunden han hadde som barn som han var så glad i, selv om han hadde flere hunder senere. Syntes du skal tenke på det som et fint minne, og snakke og hedre katten når det passer seg. Det er umulig å forandre på det, men du kan velge hvordan du stiller deg til det. <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, ts - det er så vondt å miste et dyr man er så utrolig glad i :hug: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Vackra skrev:

<3 Masse klemmer til deg. Man blir så glad i disse små dyrene, og de er like tilstede i livet som andre familiemedlemmer. Trofaste med unike personligheter. Jeg er sikker på at pus fikk et godt og langt liv hos deg, og det du skal tenke er at du ga han 11 fine år, pus storkoste seg og det er ingenting du kunne gjort annerledes. Dere var hverandres beste venner, og du var hele verden for pus, og med han til det siste. 

Jeg har ingen konkrete råd. Pappa snakker fremdeles om hunden han hadde som barn som han var så glad i, selv om han hadde flere hunder senere. Syntes du skal tenke på det som et fint minne, og snakke og hedre katten når det passer seg. Det er umulig å forandre på det, men du kan velge hvordan du stiller deg til det. <3

Tusen takk for fint svar <3 jeg får prøve å tenke på det, og kanskje etterhvert vil minnene om han føre til andre ting enn tårer. Er så vondt å ha dårlig samvittighet, og hele tiden ønske at det var noe jeg kunne gjort. Selv om jeg vet man ikke kan forutse at det skulle skje..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Rumle skrev:

Føler med deg, ts - det er så vondt å miste et dyr man er så utrolig glad i :hug: 

Tusen takk. Ja det er så vondt. Tårene triller hver dag. Savner alt med ham :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lifehouse skrev:

Tusen takk. Ja det er så vondt. Tårene triller hver dag. Savner alt med ham :(

Jeg vet hvordan det er :( Prøv å tenke på hvilket fantastisk liv han har hatt med en som har vært så utrolig glad i ham ❤ Sakte men sikkert så blir det som er supervondt og sårt nå litt enklere og forholde seg til og alle de gode og fine minnene sitter igjen. 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Rumle skrev:

Jeg vet hvordan det er :( Prøv å tenke på hvilket fantastisk liv han har hatt med en som har vært så utrolig glad i ham ❤ Sakte men sikkert så blir det som er supervondt og sårt nå litt enklere og forholde seg til og alle de gode og fine minnene sitter igjen. 

Skal prøve å tenke på det ❤ tror ikke han ville likt at jeg var så lei meg. Verden er urettferdig noen ganger. Håper det vil bli sånn. Er jo så mange fine minner vi har ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, lifehouse skrev:

Skal prøve å tenke på det ❤ tror ikke han ville likt at jeg var så lei meg. Verden er urettferdig noen ganger. Håper det vil bli sånn. Er jo så mange fine minner vi har ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...