AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Jeg sliter med psoriasis i hodebunnen.. Det er ekkelt, stygt og klør veldig!! Begynner å bli så lei! Det syns godt gjennom håret mitt også nå. Ekkelt!! Noen som har råd om hva som funker? Anonymkode: d4544...8ea
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2 Skrevet 6. mai 2018 Gå til hudlege!! Jeg bruker diprosalic linniment i hele hodebunnen om kvelden og vasket håret med mild parfymefri sjampo og balsam morgenen etter. Ingenting hjelper om man ikke får bort "belegget" først. Anonymkode: 486b5...f71
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #3 Skrevet 7. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med psoriasis i hodebunnen.. Det er ekkelt, stygt og klør veldig!! Begynner å bli så lei! Det syns godt gjennom håret mitt også nå. Ekkelt!! Noen som har råd om hva som funker? Anonymkode: d4544...8ea Hudspesialist på en poliklinikk der de har lysbehandling. Snakk med fastlegen din. Anonymkode: 815ee...dc2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #4 Skrevet 7. mai 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Gå til hudlege!! Jeg bruker diprosalic linniment i hele hodebunnen om kvelden og vasket håret med mild parfymefri sjampo og balsam morgenen etter. Ingenting hjelper om man ikke får bort "belegget" først. Anonymkode: 486b5...f71 Mel blir det borte av dette? Anonymkode: d4544...8ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå