Gå til innhold

Møkklei.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av mislykket dating. Lengste jeg kommer er 3-4 mnd hvor enten de ikke er seriøs nok eller jeg finner feil med de jeg ikke kan leve med. 

Noen som har erfaring med at når man gir opp dating er når kjærligheten dukker opp?

Anonymkode: 616b9...cd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som om du er for sær. Hva kan du ikke leve med som du først oppdager etter 3-4 måneder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Nemlig. Man bør se feilene mye tidligere enn det. Skriv bedre profil og luk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Forventer du virkelig å finne noe seriøst, ved hjelp av Internett-dating? :klo: 

Anonymkode: b7446...288

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Værre skrev:

Høres ut som om du er for sær. Hva kan du ikke leve med som du først oppdager etter 3-4 måneder?

Siste hadde alkoholproblemer og jeg innså det ikke før da. Han før der, sa han skulle flytte ut av eksen sin bolig snarest men nå har han det ikke travelt med det. 

 

Anonymkode: 616b9...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Forventer du virkelig å finne noe seriøst, ved hjelp av Internett-dating? :klo: 

Anonymkode: b7446...288

Hvor ellers da?😊 

Anonymkode: 616b9...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er like møkklei useriøse typer som deg ts. Dessverre har jeg ingen gode råd om hvor du finner de som er bra.

Planlegger å være singel livet ut her.

Anonymkode: 3681c...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, virker som folk klarer å skjerpe seg i 3mnd, så sklir de bare ut til å bli seg selv, som ofte er en lat, asosial, uflidd, tørst, lite ambisiøs versjon av den pønta fremstillingen de gikk inn med. Hvorfor kan ikke folk bare være som de er? De må jo møte noenlikesinnede, som liker å sitte hjemme i joggebuksa alene og leve i kommentarfeltet med et glass i hånda, om det skal funke på sikt. Føler de kaster bort tiden min ved å tilpasse seg mitt liv i starten. Snåle greier!

Anonymkode: c15c3...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn på det som var av datingsider for to måneder siden, på okcupid får jeg bare meldinger fra tyrkere og indere med matchprosent på 50, på happn finner jeg bare de samme som på Tinder, og tinder har jeg dårlig erfaring med med tanke på seriøsitet. Dette var diskusjonstema på jobben i dag med alle jentene, og de er alle helt helt enig. Gir opp. Hva skjer med verden liksom. Nå har jeg meldt meg inn på treningstudio så kroppen min iallefall er intakt når jeg blir åtti og fremdeles er singel som faen.

Anonymkode: fc3b5...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt. Jeg har omtrent det samme problemet som deg.  Sjekk gjerne ut --->  tråden min <--- angående det samme, der har jeg fått mange tilbakemeldinger og råd, kanskje noen av dem vil fungere for deg. 

 

Anonymkode: 5b9e1...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, making.a.mess skrev:

Nemlig. Man bør se feilene mye tidligere enn det. Skriv bedre profil og luk ut.

Hjelper lite når menn bare lyver. Med mindre man er synsk og bruker løgndetekor på første date, så er det vanskelig å avsløre useriøse drittmenn. 

Anonymkode: b21ed...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår deg godt. Jeg har omtrent det samme problemet som deg.  Sjekk gjerne ut --->  tråden min <--- angående det samme, der har jeg fått mange tilbakemeldinger og råd, kanskje noen av dem vil fungere for deg. 

 

Anonymkode: 5b9e1...ac4

Har lest tråden din :) Er i slutten av 20 årene og sliter ikke med å få menn, men seriøse menn derimot.... registrerte meg på tinder igår og swipet i vel bare for å se antall matcher. 180 på en dag altså. Men hva faen hjelper det når jeg møter på gale menn. Nei, det beste er vel å bare ha ellers gode relasjoner i livet. Familie og venner. Sex får man jo uansett. 

Anonymkode: 616b9...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...