Gå til innhold

Sex med gifte

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om menn (eller kvinner) som har sex med/innleder forhold med gifte/opptatte kvinner (eller menn)?

Anonymkode: 1bcc7...fe1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva jeg tenker kommer nok litt an på relasjonen jeg har til vedkommende, men jeg tenker absolutt ikke "Det var jammen et smart valg!". 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at de er umoralske folk som jeg ikke vil ha i min omgangskrets. Unntaket er selvfølgelig om alle de involverte er enige om at det er greit.

Skrevet

Jeg tenker at de er like "gode" som de som bedrar kona eller mannen. 

AnonymBruker
Skrevet

Er jo en litt dirty fantasi dette da.. å knulle ei som er gift - ulovlig liksom....blir nok med fantasien :)

Anonymkode: 64074...a91

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at de er umoralske og usympatiske mennesker dersom de er klar over at vedkommende er gift når de innleder forholdet. 

Anonymkode: c886e...c34

Skrevet

Kommer an på

Kan jo være den gifte har lov

AnonymBruker
Skrevet

Gifte/samboende menn er best. Og så får man fred etterpå.   40+, å har hatt flere 10-15 år yngre opptatte elskere.

Anonymkode: 9a90f...cd2

AnonymBruker
Skrevet

De som puler gifte syns det er greit siden de gjør det. De som ikke liker slikt tenker motsatt. Jeg liker ikke utro menn/damer.

Anonymkode: 59678...fd2

AnonymBruker
Skrevet

Opptil flere kvinner og menn her inne som utgir seg for å være trofaste og gode partnere, som har lang historikk i utroskap. Plutselig en dag kommer sannheten frem. 

Anonymkode: 94b52...4f2

• Liker 2
Skrevet

I dag er det meste innenfor. Fleksibilitet er regelen og ikke unntaket.

Jeg dømmer ingen.

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere som ligger med opptatte folk om  partneren som er utro?

Anonymkode: 1bcc7...fe1

Skrevet

Er vel ikke veldig imponert over folk spm innleder forhold til gifte. Men ansvaret ligger hos den som er gift, og de syns jeg mindre om

Skrevet (endret)

Synes det er dårligere gjort av den som er gift enn "elskeren", men det er ikke noe jeg ville gjort selv den dag i dag. Jeg var kjempedum og hadde sex med en som var i forhold da jeg var 18 år gammel. Vi jobbet sammen og ble først veldig gode venner. Så begynte han å flørte med meg og "jakte" på meg. Så skjedde det da. På en jobbfest. Det er nesten ti år siden og jeg skammer meg fortsatt veldig. Klarer ikke tenke på det uten å kjenne både skam og selvforakt. 

Det ironiske var jo at min daværende kjæreste et par år tidligere (vi var sammen da også, og mange år etter mitt eget sidesprang) hadde vært utro mot meg MED den dama som var sammen med han jeg hadde sex med den gangen. Verken jeg eller henne liker hverandre så godt, men vi har "tilgitt" hverandre for hverandres natt med våre "respektive" kjære som begge to nå er vel fortjente ekskjærester. 

En litt artig digresjon, men det endrer ikke at jeg skammer meg over handlingen jeg gjorde selv. Eksen min har vært utro mot meg mange mange ganger og psykisk mishandlet meg i årevis, men det gjør det ikke noe mer okei at jeg gjorde det jeg gjorde. Føler det er den verste handlingen jeg har gjort i hele mitt liv. 

Om ikke annet lærte jeg en viktig lekse som jeg har tatt med meg videre. 

Endret av Skadeskutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...