Edinbruh Skrevet 6. mai 2018 #41 Skrevet 6. mai 2018 Vet at han gjør det og det plager meg ikke. Er helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #42 Skrevet 6. mai 2018 Nei, jeg tror ikke det. Han sier iallefall at han ikke gjør det. Vi har sex 1-3 ganger om dagen, og er begge studenter og hjemme hele dagen, så tror jo at jeg ville merket det. Jeg har sagt til han at jeg har onanert, og at det er ok at han gjør det, men han sier nei. Anonymkode: aef27...701
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #43 Skrevet 6. mai 2018 Ja, men i veldig begrensede mengder, siden vi har sex stort sett daglig Det er nok for han, ikke for meg, så jeg onanerer oftere enn han. Anonymkode: 83bce...df6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #44 Skrevet 6. mai 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Naiv. Anonymkode: f8141...578 Haha! Ja, en fremmed tomsing her kjenner jo mannen til VinterRose bedre enn henne selv!😂. Pussig nok så kjenner partner kjæresten BEDRE enn fremmede her. Enda mere oppsiktsvekkende: kvinner som deler livet med menn kjenner menn bedre enn en random mann/person som "liksom skal fortelle hvordan aaaaalle er". Anonymkode: 2f552...8db 2
Gjest Tamsi Skrevet 6. mai 2018 #45 Skrevet 6. mai 2018 Jeg regnet i utgangspunktet med det, men det har vist seg at han sluttet med det da vi ble sammen. I starten da vi bare møttes i helgene mumlet han gjerne noe som "herregud, første gang på en uke". Jeg trodde han mente sex, men det var det tydeligvis ikke. Han sier sexen blir bedre om han lar være, så for min del må han bare la være.
Hulderen Skrevet 6. mai 2018 #46 Skrevet 6. mai 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Naiv. Anonymkode: f8141...578 Hvorfor skulle @VinterRose være naiv? Det er ikke noe galt i å runke, så det er ikke noen grunn til at mannen hennes skulle skjule det. Ikke alle runker/onanerer, og det er selvsagt like normalt som å runke/onanere. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #47 Skrevet 6. mai 2018 Ja, selvsagt gjør han det. Det har vi snakket om mange ganger. Vi har begge to jobber som gjør at vi er mye på reise og overnatter ofte hver for oss. Da faller det seg helt naturlig. Det hender at vi snakker om det på telefon og vi sender av og til bilder til hverandre. (Ja, nakne altså.) Anonymkode: 83efd...4ab
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #48 Skrevet 6. mai 2018 Det vet jeg at han gjør. Så lenge han ikke velger det fremfor sex med meg orker jeg ikke bry meg, jeg gjør det jo selv også. Er han bortreist får jeg gjerne bilder og/eller filmklipp, eller som nå i helga mens han har vært borte: FaceTime hvor vi begge onanerer. Fin oppbygging til han kommer hjem, gleder meg maks til i kveld! Anonymkode: f54b3...775
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #49 Skrevet 6. mai 2018 Jeg antar det, men skjønner ikke når! Jeg er jo alltid der når han er hjemme😂 tenker kanskje i dusjen, men syns han er så utrolig kjapp i dusjen. Hvordan tror dere han rekker det? Jeg onanerer som regel i sengen når jeg legger meg først, eller på dagtid når han er pp jobb hvis jeg har fri. Anonymkode: 42292...f60
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #50 Skrevet 6. mai 2018 Jeg tror faktisk ikke han gjør det. Han har lavere sexlyst enn meg, så han blir aldri avvist hvis han vil ha sex. Han sier også selv at han ikke onanerer når han ikke er singel. Anonymkode: 2484b...020
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #51 Skrevet 6. mai 2018 Ja, selvfølgelig. Og det samme gjør jeg. Er sunt å ha et eget sexliv i tillegg til det man har med partner. Anonymkode: 82d10...b89 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #52 Skrevet 6. mai 2018 Selvfølgelig. Jeg gjør det selv også. Anonymkode: f8c48...aac 1
jente 93 Skrevet 6. mai 2018 #53 Skrevet 6. mai 2018 såklart, det vet jeg jo. vi begge to vet at begge fingrer og runker, hvis vi vil være i fred for å gjøre det sier vi også ifra, ihvertfall jeg siden jeg liker det best i senga. tipper han runker oftere i dusjen uten at jeg vet det
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #54 Skrevet 6. mai 2018 Jeg vet at han ikke gjør det, og synes det er veldig rart. Han på sin side ville i starten at jeg heller ikke skulle gjøre det. Sa han ikke forsto vitsen, når jeg kan få det jeg vil av ham. Han gjør det kun om vi er fra hverandre en uke eller mer. Nå plager det ham ikke lenger at jeg gjør det, men han velger likevel å ikke gjøre det. Vil ha "ekte vare" sier han. Jeg synes ikke at det ene utelukker det andre, men det får han nå bestemme selv! Anonymkode: 34da6...73a
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. mai 2018 #55 Skrevet 6. mai 2018 Ja for jeg beordrer han til det, mens jeg ser på Om han ikke er her kan jeg si at jeg vil ha opptak av runk og sprut. Spruten er iallefall viktig å få med
Hr. Aktiv Skrevet 6. mai 2018 #56 Skrevet 6. mai 2018 1 time siden, Mysticgirl skrev: Ja for jeg beordrer han til det, mens jeg ser på Om han ikke er her kan jeg si at jeg vil ha opptak av runk og sprut. Spruten er iallefall viktig å få med Du tar ikke frem kamera å filmer på eget insj.?
Ragnar89 Skrevet 6. mai 2018 #57 Skrevet 6. mai 2018 24 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Du tar ikke frem kamera å filmer på eget insj.? Jo det gjør hun 😉
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #58 Skrevet 6. mai 2018 Jupp, han fått beskjed om at han skal gjøre det 😉👍 Anonymkode: 0d653...9f5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #59 Skrevet 7. mai 2018 Nei. Han orker ikke, vil ikke, hater å runke. Liker bedre sex og bli sugd. Anonymkode: 0a387...ae3
Gjest Fjelldronning Skrevet 7. mai 2018 #60 Skrevet 7. mai 2018 Jeg vet at han runker. Han gjør det foran meg også, og jeg elsker å se/høre på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå