aiba Skrevet 5. mai 2018 #1 Skrevet 5. mai 2018 Er det meningen man skal leve i sølibat på denne medisinen? Må jo løpe på do hele tiden. Passer dårlig med å ha sex kan jeg tenke meg etter de økte dosen løper jeg på do og driter støtt og stadig... dette går ikke. Må man velge mellom mani og sexliv?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #2 Skrevet 5. mai 2018 Jeg har brukt litium i to år nå, og har fortsatt diaré hvertfall 2-3 dager i uken. Heldigvis ikke så ille som i begynnelsen, men fortsatt plagsomt. Jeg har funnet ut at jeg heller vil ha diaré enn å være innlagt, så jeg har innfunnet meg med situasjonen da jeg har blitt et helt nytt menneske av medisinen. Anonymkode: 16470...4b0
aiba Skrevet 5. mai 2018 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har brukt litium i to år nå, og har fortsatt diaré hvertfall 2-3 dager i uken. Heldigvis ikke så ille som i begynnelsen, men fortsatt plagsomt. Jeg har funnet ut at jeg heller vil ha diaré enn å være innlagt, så jeg har innfunnet meg med situasjonen da jeg har blitt et helt nytt menneske av medisinen. Anonymkode: 16470...4b0 Jeg har brukt litium i 14 år, men det er første gang dosen er så stor at jeg plutselig må løpe på do og drite flere ganger om dagen. Hvordan skal jeg kunne ha sex?
Gjest The ceiling lamp Skrevet 5. mai 2018 #4 Skrevet 5. mai 2018 Lithium er kanskje ikke medisinen for deg da? Man reagerer jo forskjellig. Jeg har ikke diare - har brukt det i 12 år. Har kun tørste som bivirkning.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #5 Skrevet 5. mai 2018 Hvor lenge har du gått på så høy dose? Kanskje det er et forbigående problem hvis du er heldig. Kun gått på den i 1 år selv og ikke hatt noen problemer med magen. Anonymkode: 9bc7b...9ce
aiba Skrevet 5. mai 2018 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har du gått på så høy dose? Kanskje det er et forbigående problem hvis du er heldig. Kun gått på den i 1 år selv og ikke hatt noen problemer med magen. Anonymkode: 9bc7b...9ce 2 uker eller noe sånt
Guidet Kvinne Skrevet 5. mai 2018 #7 Skrevet 5. mai 2018 Dosen er vel økt fordi symptomene har økt da? Jeg ville nok fokusert mer på demping av mani enn sex akkurat nå. Jeg vil anbefale deg å ta det opp med legen din, man kan jo bli fryktelig sliten av så voldsom diaré. Mulig du kan ta noe probiotika eller annet for magen?
Guidet Kvinne Skrevet 5. mai 2018 #8 Skrevet 5. mai 2018 Som du sikkert vet er økt sexlyst gjerne et av symptomene på mani. Prøv som sagt å ikke fokusere så mye på det nå, men ta opp med legen din at du trenger hjelp med magen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå