Gjest GoldenLioness Skrevet 6. mai 2018 #21 Skrevet 6. mai 2018 (endret) Wtf! Ok, though love talk! Han dumpet deg etter at du fødte hans barn som dere planla sammen! En måned etter fødsel! Han er en umoden dust og han vet ikke hva kjærlighet er. Du er moren til hans barn og han forlater deg og barnet deres. Han forlot deg i en ekstremt sårbar tid. Bli sint! Ikke bitter sint, men fy faen for en drittsekk sint. Han fortjener deg ikke. Du fortjener en mann som elsker deg og verdsetter deg. En som stiller opp for deg og sitt eget barn! Ikke en egoistisk mannegutt som løper av den minste konfrontasjon. Forlater sitt nyfødte barn. Det beste du gjør for deg selv og ungen din er å gå videre asap. Når han kommer så sørg for at ungen er god og mett og forlat huset. La han kjenne på følelsen av å været alene med baby. Be han melde deg ved krise eller når han skal gå. Hold tonen hyggelig, men saklig. Ærlig talt. Vil du virkelig være sammen med en mann som så lett forlater deg og sitt nyfødte barn? Endret 6. mai 2018 av GoldenLioness
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #22 Skrevet 9. mai 2018 Du har min fulle sympati, og jeg sender deg en god klem. Har lest igjennom tråden din, TS, og må virkelig si at jeg blir forbanna på dine vegne.. Hadde samboeren min forlatt meg 1 mnd etter fødsel, når vi planla å få barn.. Nei vet du hva, nå skaper jeg en følelse i meg selv som jeg ikke vil ha der. Du fortjener virkelig ikke å bli behandlet på den måten, men dere har vært sammen lenge, så det burde ikke være vanskelig å komme i en prat hvis han er på besøk hos dere.. Han virket mildt sagt uinteressert i ungen, siden han dro etter 30 minutter. Kos deg med barnet ditt og bygg deg opp sterkere, og kom deg videre. Når du begynner å prate om bidrag og samværsavtaler, så kanskje han forstår hva som nettopp har skjedd. Mye mulig hele denne barselstiden har gått mye inn på han også, og at han er like full av testosteron, som du med hormoner.. Etterhvert forstår han hva han har mistet, og da er det for sent for han. (Så sant du ikke vil gå tilbake til han). Anonymkode: 62bb0...29e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #23 Skrevet 9. mai 2018 Svelg stoltheten din og fortell han at du synes dette er leit og ikke det du ønsker for dere. Dette må noen ganger til for å få noe. Eller forventer du at bare han skal svelge stoltheten? Anonymkode: 80c69...bcb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #24 Skrevet 9. mai 2018 Han kan ikke bare stikke av fra dere på denne måten, 4 uker etter fødsel. Det er faktisk uaktuelt! Jeg synes ikke du skal spille noe spill, dolle deg opp eller late som noe som helst. Han får værsågod å bli med til både helsesøster (evt dra dit alene) og til familievernkontoret for en prat. Jeg hadde ikke godtatt at han bare kom og dro som han ville, eller slo opp med meg i det hele tatt. Da skulle jeg hatt attest på hans psykiske tilstand først, for det høres ut som han er i en krise. Han har mest sannsynlig bare én sjanse til å innse dette før det er for sent, og den sjansen er nå. Det er så typisk at menn innser hva de har gjort gjerne 1 år for sent. Imens du sitter der hele veien og vet hva problemet egentlig er, men blir lei av at han ikke skjønner det selv og går videre med livet ditt. Ergrelig som faen det der. Anonymkode: a581e...e22
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #25 Skrevet 9. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han kan ikke bare stikke av fra dere på denne måten, 4 uker etter fødsel. Det er faktisk uaktuelt! Jeg synes ikke du skal spille noe spill, dolle deg opp eller late som noe som helst. Han får værsågod å bli med til både helsesøster (evt dra dit alene) og til familievernkontoret for en prat. Jeg hadde ikke godtatt at han bare kom og dro som han ville, eller slo opp med meg i det hele tatt. Da skulle jeg hatt attest på hans psykiske tilstand først, for det høres ut som han er i en krise. Han har mest sannsynlig bare én sjanse til å innse dette før det er for sent, og den sjansen er nå. Det er så typisk at menn innser hva de har gjort gjerne 1 år for sent. Imens du sitter der hele veien og vet hva problemet egentlig er, men blir lei av at han ikke skjønner det selv og går videre med livet ditt. Ergrelig som faen det der. Anonymkode: a581e...e22 Wow, så mannfolka har ikke rett til å ha egen vilje, men dilte etter dama som en dott? Det kan ligge mer under her som ikke kommer fram i tråden. Anonymkode: 80c69...bcb
ItchyBitchySpider Skrevet 9. mai 2018 #26 Skrevet 9. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow, så mannfolka har ikke rett til å ha egen vilje, men dilte etter dama som en dott? Det kan ligge mer under her som ikke kommer fram i tråden. Anonymkode: 80c69...bcb Det er ikke snakk om å være en dott, men å ta ansvar. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #27 Skrevet 9. mai 2018 3 timer siden, ItchyBitchySpider skrev: Det er ikke snakk om å være en dott, men å ta ansvar. Så det er bare dama som har rett til å gå i et forhold, men mannen kan ikke? Anonymkode: 80c69...bcb 1
ItchyBitchySpider Skrevet 9. mai 2018 #28 Skrevet 9. mai 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det er bare dama som har rett til å gå i et forhold, men mannen kan ikke? Anonymkode: 80c69...bcb De har akkurat fått en baby. Han stakk og besøker barnet sitt en halvtime i uka. Nei, jeg mener at når barnet er så lite og det verken er utroskap, fysisk mishandling eller lignende, har man plikt til å prøve. Og ihvertfall, hvis man går så må man bidra med barnet. Ikke overlate alt til mor. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #29 Skrevet 10. mai 2018 3 timer siden, ItchyBitchySpider skrev: De har akkurat fått en baby. Han stakk og besøker barnet sitt en halvtime i uka. Nei, jeg mener at når barnet er så lite og det verken er utroskap, fysisk mishandling eller lignende, har man plikt til å prøve. Og ihvertfall, hvis man går så må man bidra med barnet. Ikke overlate alt til mor. Man skal da ikke holde sammen for barnets del for enhver pris. Noen ganger må et forhold faktisk ta slutt. Anonymkode: 80c69...bcb
ItchyBitchySpider Skrevet 10. mai 2018 #31 Skrevet 10. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Man skal da ikke holde sammen for barnets del for enhver pris. Noen ganger må et forhold faktisk ta slutt. Anonymkode: 80c69...bcb Det er ikke det jeg skriver. Selvfølgelig skal man ikke være sammen bare for barnets skyld. Men når man akkurat har fått barn, skal terskelen for å stikke ligge skyhøyt. Og hvis man likevel går, så skal man følge opp barnet. Ikke komme en halvtime i uka. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå