Gå til innhold

Glamourbibliotekaren legger opp


Bloggleseren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Men hun fortsetter på Instagram da, så helt borte blir hun ikke :yvonne:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist. Synes hun skriver så godt, og det forsvinner jo på Instagram.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Jeg følger tydeligvis ikke med i bloggverden, aldri hørt om henne før nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist. Hennes blogg var en av de første jeg leste, og fulgte. 
I de senere år har det kun vært sporadisk, men har henne fortsatt lagret på favoritter og synes hun skriver godt og er interessant. En koselig blogg rett og slett

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så leit at hun gir seg. Jeg kjenner henne ikke, men det føles likevel litt som å miste en venninne. Jeg har fulgt bloggen hennes i over 10 år (ser hun skriver at bloggen fylte 13 år den dagen hun gav seg). Hun er jo en av «ur-bloggerne», en av de som var kjent i bloggverdenen før blogging ble business. En av de som skrev fordi hun hadde noe på hjertet, som skrev veldig godt og som var og er totalt ukommersiell. Positiv og seriøs på en gang. Det er ikke mange igjen av det slaget, for å si det mildt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Ullvott said:

Jeg synes det er så leit at hun gir seg. Jeg kjenner henne ikke, men det føles likevel litt som å miste en venninne. Jeg har fulgt bloggen hennes i over 10 år (ser hun skriver at bloggen fylte 13 år den dagen hun gav seg). Hun er jo en av «ur-bloggerne», en av de som var kjent i bloggverdenen før blogging ble business. En av de som skrev fordi hun hadde noe på hjertet, som skrev veldig godt og som var og er totalt ukommersiell. Positiv og seriøs på en gang. Det er ikke mange igjen av det slaget, for å si det mildt. 

De finnes - man må bare bla ganske mye lengre ned på blogglisten for å finne dem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

På 16.5.2018 den 13.44, Ullvott skrev:

Jeg synes det er så leit at hun gir seg. Jeg kjenner henne ikke, men det føles likevel litt som å miste en venninne. Jeg har fulgt bloggen hennes i over 10 år (ser hun skriver at bloggen fylte 13 år den dagen hun gav seg). Hun er jo en av «ur-bloggerne», en av de som var kjent i bloggverdenen før blogging ble business. En av de som skrev fordi hun hadde noe på hjertet, som skrev veldig godt og som var og er totalt ukommersiell. Positiv og seriøs på en gang. Det er ikke mange igjen av det slaget, for å si det mildt. 

 

De finnes, noen av dem er ikke på blogglista, men har blogga svært lenge. Det er trist at bibliotekaren legger opp. Hun var kjekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

På 5.5.2018 den 15.25, Bloggleseren skrev:

etter 13 år.

Det var litt stusselig, synes jeg. Hun har blogget siden før jeg visste hva blogg var, og av en aller annen grunn har jeg trodd at hun kom til å fortsette ut i pensjonsalder.

http://glambibliotekaren.blogspot.no/2018/05/au-revoir.html

Lykke til videre i livet, kjære glamourbibliotekar.

Så trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...