Bloggleseren Skrevet 5. mai 2018 #1 Del Skrevet 5. mai 2018 etter 13 år. Det var litt stusselig, synes jeg. Hun har blogget siden før jeg visste hva blogg var, og av en aller annen grunn har jeg trodd at hun kom til å fortsette ut i pensjonsalder. http://glambibliotekaren.blogspot.no/2018/05/au-revoir.html Lykke til videre i livet, kjære glamourbibliotekar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DangerNoodle Skrevet 5. mai 2018 #2 Del Skrevet 5. mai 2018 Så trist! Hun er fantastisk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 5. mai 2018 #3 Del Skrevet 5. mai 2018 Neeeeei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Holter Skrevet 5. mai 2018 #4 Del Skrevet 5. mai 2018 😥😥 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mai 2018 #5 Del Skrevet 5. mai 2018 😢😢 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mai 2018 #6 Del Skrevet 5. mai 2018 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 11. mai 2018 #7 Del Skrevet 11. mai 2018 Så dumt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 14. mai 2018 #8 Del Skrevet 14. mai 2018 Men hun fortsetter på Instagram da, så helt borte blir hun ikke 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 15. mai 2018 #9 Del Skrevet 15. mai 2018 Veldig trist. Synes hun skriver så godt, og det forsvinner jo på Instagram. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. mai 2018 #10 Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg følger tydeligvis ikke med i bloggverden, aldri hørt om henne før nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 16. mai 2018 #11 Del Skrevet 16. mai 2018 Veldig trist. Hennes blogg var en av de første jeg leste, og fulgte. I de senere år har det kun vært sporadisk, men har henne fortsatt lagret på favoritter og synes hun skriver godt og er interessant. En koselig blogg rett og slett 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 16. mai 2018 #12 Del Skrevet 16. mai 2018 Jeg synes det er så leit at hun gir seg. Jeg kjenner henne ikke, men det føles likevel litt som å miste en venninne. Jeg har fulgt bloggen hennes i over 10 år (ser hun skriver at bloggen fylte 13 år den dagen hun gav seg). Hun er jo en av «ur-bloggerne», en av de som var kjent i bloggverdenen før blogging ble business. En av de som skrev fordi hun hadde noe på hjertet, som skrev veldig godt og som var og er totalt ukommersiell. Positiv og seriøs på en gang. Det er ikke mange igjen av det slaget, for å si det mildt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 16. mai 2018 #13 Del Skrevet 16. mai 2018 5 hours ago, Ullvott said: Jeg synes det er så leit at hun gir seg. Jeg kjenner henne ikke, men det føles likevel litt som å miste en venninne. Jeg har fulgt bloggen hennes i over 10 år (ser hun skriver at bloggen fylte 13 år den dagen hun gav seg). Hun er jo en av «ur-bloggerne», en av de som var kjent i bloggverdenen før blogging ble business. En av de som skrev fordi hun hadde noe på hjertet, som skrev veldig godt og som var og er totalt ukommersiell. Positiv og seriøs på en gang. Det er ikke mange igjen av det slaget, for å si det mildt. De finnes - man må bare bla ganske mye lengre ned på blogglisten for å finne dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 31. mai 2018 #14 Del Skrevet 31. mai 2018 På 16.5.2018 den 13.44, Ullvott skrev: Jeg synes det er så leit at hun gir seg. Jeg kjenner henne ikke, men det føles likevel litt som å miste en venninne. Jeg har fulgt bloggen hennes i over 10 år (ser hun skriver at bloggen fylte 13 år den dagen hun gav seg). Hun er jo en av «ur-bloggerne», en av de som var kjent i bloggverdenen før blogging ble business. En av de som skrev fordi hun hadde noe på hjertet, som skrev veldig godt og som var og er totalt ukommersiell. Positiv og seriøs på en gang. Det er ikke mange igjen av det slaget, for å si det mildt. De finnes, noen av dem er ikke på blogglista, men har blogga svært lenge. Det er trist at bibliotekaren legger opp. Hun var kjekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 21. september 2018 #15 Del Skrevet 21. september 2018 Hun er tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 21. september 2018 #16 Del Skrevet 21. september 2018 5 hours ago, Regn said: Hun er tilbake igjen Jaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. september 2018 #17 Del Skrevet 22. september 2018 På 5.5.2018 den 15.25, Bloggleseren skrev: etter 13 år. Det var litt stusselig, synes jeg. Hun har blogget siden før jeg visste hva blogg var, og av en aller annen grunn har jeg trodd at hun kom til å fortsette ut i pensjonsalder. http://glambibliotekaren.blogspot.no/2018/05/au-revoir.html Lykke til videre i livet, kjære glamourbibliotekar. Så trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. september 2018 #18 Del Skrevet 22. september 2018 18 timer siden, Pikeliten skrev: Jaaa! Så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg