Gå til innhold

Virkelig gode orgasmer??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan?? Hvordan får dere dem virkelig gode orgasmen?

Det går for meg, men over på et halvt minutt og føles ikke veldig intenst lissom. Hvordan føles og oppleves det og hvordan gjør dere det?

Anonymkode: 018ae...6b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dame eller mann? Ved sex eller onani? Min FF får ekstra sterke orgasmer som varer lenge om jeg stimulerer han analt samtidig, fingre, strap-on e.l.

Anonymkode: 54a06...939

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dame eller mann? Ved sex eller onani? Min FF får ekstra sterke orgasmer som varer lenge om jeg stimulerer han analt samtidig, fingre, strap-on e.l.

Mann. Det gjelder ved både sex og onani.

Føler det bare er noen litt sånne slappe greier.

Anonymkode: 018ae...6b4

AnonymBruker
Skrevet

Edging. Stopp før du kommer, og ta en liten pause. Gjenta så mange ganger du vil, så flere ganger jo sterke orgasme. 

Anonymkode: f6f15...fb5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Edging! 

Gjør det med mannen min av og til. Runker/suger/knuller til han holder på å komme, og når han er like ved stupet bråstopper jeg og rører ikke kjønnsorganet på noen sekunder/minutter. Så begynner jeg rolig på'an igjen, og slik fortsetter jeg mange ganger. Når han endelig får komme da, spruter det som en fontene og han brøler, vrir seg og skjelver ganske lenge etterpå. Han sier selv at disse orgasmene er noe av det mest intense og langvarige han kan oppleve. 

Anonymkode: 2ec11...281

• Liker 1
Gjest Underdanie
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar denne ut AB. Det er meg som sliter med svake orgasmer. Vært fint om du kunne forklare litt mer detaljert på pm, er det ok?

Gjest Underdanie
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Edging! 

Gjør det med mannen min av og til. Runker/suger/knuller til han holder på å komme, og når han er like ved stupet bråstopper jeg og rører ikke kjønnsorganet på noen sekunder/minutter. Så begynner jeg rolig på'an igjen, og slik fortsetter jeg mange ganger. Når han endelig får komme da, spruter det som en fontene og han brøler, vrir seg og skjelver ganske lenge etterpå. Han sier selv at disse orgasmene er noe av det mest intense og langvarige han kan oppleve. 

Anonymkode: 2ec11...281

Ok, høres helt herlig ut. Saken er mye pining og edging for å få det til.

Lenge holder dere på, skjer det sånn stopp mange ganger? Hvor lenge varer en sånn orgasme normalt? Mine er slappe og max 30 sekunder.

AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne syntes jeg også orgasmene går raskt over, selve orgasmen er jo over på noen få sekunder, men godfølelsen henger i et minutts tid man bare vil ligge å nytte "etterdønningen" og puste ut.

Laaaangt foreplay gir mer intens orgasme  , og en god elsker med stor pikk OG gode fingerferdigheter gir meg multiorgasmer både vaginalt og klitoris, så da gjør det ikke så mye at de er korte når de kommer på rams :)
Tror orgasme for menn også er korte, det er jo bare selve "eksplosjonen" som ER orgasmen, men edging får både meg som kvinne, og menn jeg ligger med til å ha mer intense etterdønninger. Ganske intenst når man ligger der å rister i flere minutter etterpå og er så gele i bena at man ikke kan gå til badet engang :P Etter noen sånne runder på en helaften med sex smiler jeg i mange dager etterpå :nordvesta:

Anonymkode: 2a655...a06

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Underdanie skrev:

Tar denne ut AB. Det er meg som sliter med svake orgasmer. Vært fint om du kunne forklare litt mer detaljert på pm, er det ok?

Hørtes plutselig ut som en kontaktannonse. Hvorfor ikke forklare på et åpent forum så flere kan få nytte av det?
Litt mistenkelig ekkelt at så fort noen skriver om å ta mannen analt med fingre, strap-on e.l. så står du frem med "Underdanig" nick og prøver å innlede sexprat på PM.....

• Liker 3
Gjest Underdanie
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes plutselig ut som en kontaktannonse. Hvorfor ikke forklare på et åpent forum så flere kan få nytte av det?
Litt mistenkelig ekkelt at så fort noen skriver om å ta mannen analt med fingre, strap-on e.l. så står du frem med "Underdanig" nick og prøver å innlede sexprat på PM.....

Så lenge varte det før en eller annen forutinntatt person kommer å ødelegger tråder. Kontaktannonse, hvor kommer det fra?? Jeg har dame så intet ønske og det må være opp til dem som måtte selv ønske å svare på en pm. Slike svar er også grunnen til at noen tema er bedre å ta på pm!

AnonymBruker
Skrevet

Siden du er mann hvorfor ikke spørre på et forum med flere menn da?
Virker som du prøver å oppnå kontakt med kvinner her.

Nei, svar er bedre å ta i tråden så flere kan få nytte av det isåfall. At du spurte om PM var grunnen til mitt kritiske svar, ikke at andre kommer med råd i tråden. Selv bidro jeg også med råd i tråden og ingen dømmer hverken den ene eller andre siden av skjermen for det.

• Liker 2
Gjest Underdanie
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du er mann hvorfor ikke spørre på et forum med flere menn da?
Virker som du prøver å oppnå kontakt med kvinner her.

Nei, svar er bedre å ta i tråden så flere kan få nytte av det isåfall. At du spurte om PM var grunnen til mitt kritiske svar, ikke at andre kommer med råd i tråden. Selv bidro jeg også med råd i tråden og ingen dømmer hverken den ene eller andre siden av skjermen for det.

Ja ja, bare å kjøre på i åpent forum det. Sånn er vel tiltroen eller mistankene til menn. Syns egentlig det bare er å fjerne pm knappen, så slipper enn å mistenke noen for mistro og mistanke om skjekketriks. Dessuten var ikke pm spm bare rettet mot kvinner, menn kan også svare.

For øvrig spør jeg både menn og kvinner, for regner med det er flere enn meg som har denne opplevelsen med dårlige orgasmer.

Uansett, takk for bra råd, skal prøve dette😊

Gjest Underdanie
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har heller ikke noe med snålt, bare et spm om hva dere gjør😊

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange måter å få gode orgasmer på. Først må du dere ha god tid, være Kåre og opplagte. Deretter er det tålmodighet og mye stopp før orgasme, kombinert med vibrator og oppfinnsomhet som pirrer. Analt fungerer veldig bra for noen, men langt fra for alle. Dette må du gi ditt samtykke til fult ut, hvis ikke kan det bli veldig negativ opplevelse. Det beste som funker for alle, er gjentatte stopp og start og tease orgasmen lenge. Da vil det komme både lengre og mye sterkere.

Anonymkode: acee0...22e

• Liker 1
Skrevet

Hvordan det føles går ikke an å beskrive:rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...