Gå til innhold

Hvorfor har han ikke bare slettet meg??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lang, komplisert historie, som ikke er vits å nevne. Men jeg sliter med å slippe helt taket. Han var ikke noe forhold eller noe slik, men jeg er så redd for å bli såret at jeg ikke gav han noen sjanse. Om vi så skulle blitt bedre kjent så hadde jeg ikke klart å nyte fordi jeg hadde vært sikker på at andre hadde prøvd seg og at han til slutt hadde funnet noe bedre. Jeg hadde altså bare gått og tenkt på slutten. 

På den andre siden så stengte jeg helt av for egne følelser. Jeg kjente de jo, men jeg valgte å tenke negativt om hele greia, "for menn skal bare videre til neste fort som mulig likevel" og jeg var nesten sur på han for at han tok kontakt. 

Likevel, sikkert mega teit, men jeg har et lite håp. Om at det skal passe, og jeg skal tørre og åpne meg. Jeg verdsetter også det som er vanskelig. Men det som er vanskelig innebærer også gjerne et større tap dersom det skulle skje i fremtiden. 

Jeg føler vi fremdeles har med hverandre å gjøre fordi han fremdeles ser storyen min , følger meg på insta og er venn på facebook. 

Alt hadde vært så enkelt om han ikke kom inn i livet mitt! Ironisk nok... mamma sa mens jeg likte en helt annen mann at "kanskje det sitter en helt annen mann i verden og venter på deg". For da var jeg så frustrert over at jeg ikke turte å si noe til han jeg likte den gangen. Vi brukte masse tid sammen, men så flyttet jeg for en kort periode og der møtte jeg han her. Som om han spaserte rett inn i livet mitt når jeg ante fred og ingen fare. Jeg mistet endelig følesene mine for han forrige. 

Jeg egentlig skeptisk av meg, men jeg har til og med snakket med klarsynte. Bare fordi jeg trengte noen å snakke med. Noen sa at "han er i livet ditt for en grunn, og at det som er ment å skje det skjer", andre sa forskjellige ting, som "han føler det samme som deg","du bør tenke det veldig nøye om her". Sistnevnte sier egentlig "ikke går for det" når hun sier "tenk deg om".

jegbhar aldri avvist han, men også vært kald. Kanskje legger jeg mer i det enn hva det egentlig var. Men nå står vi bare på listene til hverandre, og han kan når som helst ta kontakt igjen. 

Bare kom med innspill :) 

Anonymkode: aa8fd...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ. Forvirrende og rotete innlegg. Ta kontakt med ham da, hvis du tenker så mye på ham. Kan ikke gi noen mer spesifikke tips, siden du ikke deler noe av historikken deres.

 

PS. Såkalte klarsynte er svindlere som forteller deg det de tror du vil høre. De har selvsagt ikke overnaturlige krefter.

Anonymkode: 7c307...3f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ. Forvirrende og rotete innlegg. Ta kontakt med ham da, hvis du tenker så mye på ham. Kan ikke gi noen mer spesifikke tips, siden du ikke deler noe av historikken deres.

 

PS. Såkalte klarsynte er svindlere som forteller deg det de tror du vil høre. De har selvsagt ikke overnaturlige krefter.

Anonymkode: 7c307...3f0

Alle fortalte ikke hva de trodde jeg ville høre. Det er heller ikke alle som tar seg betalt da de er bekjent av bekjente som vil øve seg eller bare mener de har evner. 

Anonymkode: aa8fd...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke bare ta kontakt med han og vise litt interesse? Hvorfor skal du sitter der og vente på at han skal ta kontakt, gang på gang? Om han sender deg en melding i morgen så kommer du til å analysere i hjel den meldingen, samtalen dør ut også sitter du der igjen og venter til han tar kontakt igjen. Hvorfor ikke bare hoppe i det og vise litt interesse og initiativ???

Anonymkode: 40ab8...084

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle fortalte ikke hva de trodde jeg ville høre. Det er heller ikke alle som tar seg betalt da de er bekjent av bekjente som vil øve seg eller bare mener de har evner. 

Anonymkode: aa8fd...31d

Ok. Jeg er også klarsynt, og jeg ser at du i løpet av de neste ukene kommer til å bruke litt tid på å lære deg kritisk tenkning. Det kommer til å være godt for deg, og du vil føle at ting i livet ditt blir klarere.

http://ingenlikerablilurt.no/artikler.php?id=9

http://ingenlikerablilurt.no/artikler.php?id=7

Anonymkode: 7c307...3f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...