Gå til innhold

Hvor ofte reiser studenter/unge på ferie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 20 og skal studere til høsten. Jeg har ikke sett så mye av verden, foruten familieferier til Danmark, Spania osv.

Når jeg studerer kommer jeg til å ha noe jeg er forpliktet til som gjør at jeg ikke kan reise på massevis av langhelger til utlandet osv. Skal studere til jeg er 26.

Hvor ofte er det vanlig blant unge folk å reise? Jeg føler på en måte at jeg går glipp av mye, siden jeg ikke har bodd 1 år i utlandet, dratt på backpacking eller slikt som mange andre gjør.

Anonymkode: 5d90b...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reiste 2-3 ganger i året. Da jeg ble samboer og fikk barn ble det brått slutt. 

Anonymkode: 7c870...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har under studiene mine reist 2 ganger. Har ikke hatt tid eller økonomi til noe mer. Ikke at det er det viktigste i livet for meg å reise. Når jeg har frihelg om somrene elsker jeg å være på fjellet. Den følelsen av å bare sitte lange sommerkvelder ved et fiskevann og vente i spenning på at ørreten skal bite slår alt annet i hele verden. 

Anonymkode: 5de26...b11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider