Gjest Virvar Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Jeg våknet i natt og kjente at det liksom stakk bak i ryggen når jeg pustet. Stikkene var ca rett under skulderbladene (eh- heter det det tro??) Iallefall stakk det. I dag så kjenner jeg stikkene når jeg puster inn. Men nå er det forran, i brystkassen, mellom puppene litt til venstre. Noen ganger midt i mellom. Jeg hoster ikke, er ikke sår i halsen, men merket i går at jeg ble forkjøla i nesen. Den renner, er tett. Men hva kan denne stikkingen i brystet/ryggen være? Om det var lungebetennelse så ville jeg vel hostet?
Gjest Virvar Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 Ingen som vet? Nå kjenner jeg det også når jeg puster ut, det sitter mellom brystene, et stykke inn i kroppen. Når jeg prøver å puste helt inn, er det vondt, og jeg klarer det liksom ikke. Det rare er at det er vondt når jeg svelger også, prøvde meg på en skive her nå, og da ble det liksom en klump som pressset på inni meg , ikke i halsen, men der jeg har vondt når jeg puster. Kan ikke komme på at jeg har brukt noen andre muskler, trent, overbelastet meg eller noe.
Gjest Madeline Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 Kanskje du skulle oppsøke lege snarest?
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #4 Skrevet 24. februar 2005 Jeg vet ikke hva det er, annet enn at det er en god grunn til å oppsøke en lege for å få vite hva det er....
Gjest Virvar Skrevet 24. februar 2005 #5 Skrevet 24. februar 2005 Jeg føler meg ikke dårlig, så derfor har jeg ikke gått til lege med det. Men uansett ville jeg vel ikke kommet til i dag. Ser det an til i morgen. Men det er ubehagelig iallefall. :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå