AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #1 Skrevet 4. mai 2018 Fikk plutselig en helt ekstremt stikkende smerte ute på høyre side nede i magen. Forsvant like plutselig, men hadde det forsatt hadde jeg nok svimt av!! Hva kan dette være? Aldri kjent det før, og det forsvant jo? Bør jeg være obs på noe? Anonymkode: 5680e...a19
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 Dumt å spørre her om det var så vondt at du holdt på å besvime. Da ringer en lege eller legevakt. Er det noe alvorlig så vedvarer smerten. Det alvorlige "kommer og går" ikke. Det kan være blindtarm eller lever. Spørs jo hvor høyt oppe eller langt nede det var. Sjekk ut hva som befinner seg på høyre side, og så ringer du lege om det skjer igjen. Tror neppe noen leger svarer her. Anonymkode: 89e8d...235
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eggløsning? Anonymkode: 6955e...d2f 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dumt å spørre her om det var så vondt at du holdt på å besvime. Da ringer en lege eller legevakt. Er det noe alvorlig så vedvarer smerten. Det alvorlige "kommer og går" ikke. Det kan være blindtarm eller lever. Spørs jo hvor høyt oppe eller langt nede det var. Sjekk ut hva som befinner seg på høyre side, og så ringer du lege om det skjer igjen. Tror neppe noen leger svarer her. Anonymkode: 89e8d...235 Nå var det liksom det at det forsvant like fort som gjorde at jeg ikke ringte legen men spurte etter erfaringer da... aldri kjent lignende, men det var over på et blunk liksom... Anonymkode: 5680e...a19
Occulta Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 Luft sikkert. Det kan være ganske vondt og skarpe smerter. Du hadde nok blitt overrasket om du visste hvor mange mennesker som oppsøker lege/legevakt pga luftsmerter. Dersom det har gått over og ikke kommer tilbake så kan du nok slappe av. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #6 Skrevet 4. mai 2018 18 minutter siden, Occulta skrev: Luft sikkert. Det kan være ganske vondt og skarpe smerter. Du hadde nok blitt overrasket om du visste hvor mange mennesker som oppsøker lege/legevakt pga luftsmerter. Dersom det har gått over og ikke kommer tilbake så kan du nok slappe av. Takk for skikkelig svar 😊 Anonymkode: 5680e...a19
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #7 Skrevet 4. mai 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå var det liksom det at det forsvant like fort som gjorde at jeg ikke ringte legen men spurte etter erfaringer da... aldri kjent lignende, men det var over på et blunk liksom... Anonymkode: 5680e...a19 Burde sikkert nevnt at jeg har opplevd det samme. Første eggløsning etter jeg satt inn spiral ble jeg akutt svimmel + stikkende smerte i magen. Overbevist om at det var noe galt med spiralen, så ringte gynekologen som satt den inn. Hun sa det garantert var eggløsningen. Aldri opplevd det før eller siden. Anonymkode: 6955e...d2f
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #9 Skrevet 4. mai 2018 Blindtarmbetennelse, luft, eggløsning, cyster på eggstokker. Kan være omtrent hva som helst. Jeg har trodd det er noe skummelt mange ganger, men det er alltid luft Anonymkode: 17b0e...0f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå