Gå til innhold

Kristine Ullebø

Fremhevede innlegg

Gjest TomineB
Skrevet
12 minutter siden, Pipa skrev:

Ja man ser virkelig at det er en gravstein! Er jo enda mer lavmål hvis man velger å gjøre noe slik kun for å provosere. 

Hoff altså, kompisen gjør en jobb han er satt til å gjøre

Videoannonse
Annonse
Skrevet
30 minutter siden, TomineB skrev:

Har det slått noen av dere at dette var en jobb som skulle gjøres? Raw var med sin kompis. 

Man spøker da uansett ikke med det.

Lavmål kaller man sånt

• Liker 23
Skrevet
6 minutter siden, TomineB skrev:

Hoff altså, kompisen gjør en jobb han er satt til å gjøre

Allikevel skal en ikke holde på slik. Hvis du ser nøye etter, ser du at det er litt blomsterblad på ene siden av gravsteinen. Eneste grunnen til at en gravstein og grav blir fjernet, er hvis leien ikke er betalt, eller at pårørende har sagt ifra at det er greit at graven blir fjernet.

Når en fjerner slike ting, skal det gjøres med respekt og en skal ikke poste slike bilder.

• Liker 41
Skrevet
4 minutter siden, Honey Dew skrev:

Allikevel skal en ikke holde på slik. Hvis du ser nøye etter, ser du at det er litt blomsterblad på ene siden av gravsteinen. Eneste grunnen til at en gravstein og grav blir fjernet, er hvis leien ikke er betalt, eller at pårørende har sagt ifra at det er greit at graven blir fjernet.

Når en fjerner slike ting, skal det gjøres med respekt og en skal ikke poste slike bilder.

Det er ikke helt rett, man legger ned gravsteiner som ikke er festet trygt for å unngå at de skader folk. Det gjør man uanssett om graven vedlikeholdes eller ikke.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Uansett hva bakhistorien er, så er det smakløst og lavmål å filme det og tulle med det. 

Endret av Solivagant
  • Liker 24
Skrevet
1 time siden, Honey Dew skrev:

Dette er feil. Etter 50 år har man ikke rett på fornyet festetid uten spesiell tillatelse. Da er graven "fri" til en ny person å gravlegge. Sier seg selv at man ikke får beholde gravplassen sin for alltid, hadde blitt trangt etter hvert ;) men er enig i at Raw og kompisen oppfører seg respektløse på snap altså.. Virker ikke spesielt moden eller reflektert, selv om han liker å late som.

• Liker 8
Skrevet
3 timer siden, Nasken skrev:

Men ser man virkelig at det er en gravsten? Jeg har sånn på følelsen at dette har en forklaring, og at de håpet på respons i fra KG så de kunne le av det. 

Ser definitivt ut som en gravplass, men støtter det du skriver :P 

IMG_1468.JPG

IMG_1465.PNG

• Liker 1
Gjest Sejekk
Skrevet
58 minutter siden, trachea skrev:

Ser definitivt ut som en gravplass, men støtter det du skriver :P 

IMG_1468.JPG

IMG_1465.PNG

Meanwhile sitter Fabian og blogger om at folk må være mer ydmyke....

Skrevet

Har screenshottet, hvor sender man? Det er jo faktisk hærverk, så dette er jo en sak for politiet. Sender den gjerne et lite tips. 

• Liker 23
Skrevet

Om det er slik at det er en naturlig forklaring på hvorfor de holder på som de gjør, så synes jeg det uanset er utrolig uprofesjonelt av kompisen til Fabian å la han filme det når han vet at det blir delt med veldig mange følgere. Det er en grav med de holder på med, samme hvor gammel graven er. Tviler på at arbeidsgiveren til kompisen hadde satt pris på å se hva slags guttunge han hadde i arbeid.  Fabian beviser nok en gang hva han synes om andre sin verdi i samfunnet og hvordan det morale kompasset hans peker.

Jeg hadde blitt helt satt ut om jeg så de holde på slik med latter og skrål når jeg var der for å sørge. Og attpåtil blir filmet av en type som ser særs lite sympatisk ut. 

• Liker 33
Skrevet
10 timer siden, KBNS skrev:

Dette er feil. Etter 50 år har man ikke rett på fornyet festetid uten spesiell tillatelse. Da er graven "fri" til en ny person å gravlegge. Sier seg selv at man ikke får beholde gravplassen sin for alltid, hadde blitt trangt etter hvert ;) men er enig i at Raw og kompisen oppfører seg respektløse på snap altså.. Virker ikke spesielt moden eller reflektert, selv om han liker å late som.

Det visste jeg ikke. Vi har hvertfal gravene våre intakte, selv etter 60 år

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Har screenshottet, hvor sender man? Det er jo faktisk hærverk, så dette er jo en sak for politiet. Sender den gjerne et lite tips. 

Kommunen

• Liker 1
Skrevet

Personlig ante jeg ikke hvem denne fyren er før jeg leste denne tråden, det var ille nok i seg selv, men den snapgreia der ga meg hakeslepp. Uansett om dette var en jobb, eller ikke og da er det enda alvorligere sak, så skal det ikke gjøres på en så utrolig respektløs måte som det de to klovnene her gjør. Og ja, får inntrykk av av at denne hr Raw tror han kan være klassens klovn livet ut, for han oppfører seg som en stor slitsom drittunge som tror han kan le og gjøre narr av alt. Ufattelig at han fant noen som vil være sammen med ham, skulle ønske jeg visste hva hun ser i ham. Med mindre alt bare er tull og skuespill, og at han egentlig er en normal og grei fyr, så aner jeg ikke...

• Liker 13
Skrevet
10 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Personlig ante jeg ikke hvem denne fyren er før jeg leste denne tråden

Ikke jeg heller :)

Han har hatt et mål om å bli kjendis, og blir hjulpet fram av alle de som skriver i denne tråden hele tiden :)

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, JackIost skrev:

Ikke jeg heller :)

Han har hatt et mål om å bli kjendis, og blir hjulpet fram av alle de som skriver i denne tråden hele tiden :)

Sant nok, mens den narren gjør alt han kan for oppmerksomhet, sitter vi her og gjør enda flere mennesker obs på ham. :) Så langt vinn vinn for ham, men det kommer vel en dag hvor han går for langt og noe skjer, det henger i lufta det. 

• Liker 3
Skrevet

Kan noen sende meg bildene? Jeg kan godt tipse politiet! To venner av meg døde i fjor og en av dem har hatt mye herværk på gravplassen sin.. Syns IKKE det er greit, og hva i helsikke får en mann (kanskje gutt?) i 20 åra til å gjøre slikt??!?! 

• Liker 15
Skrevet
12 minutter siden, Smn1995 skrev:

Kan noen sende meg bildene? Jeg kan godt tipse politiet! To venner av meg døde i fjor og en av dem har hatt mye herværk på gravplassen sin.. Syns IKKE det er greit, og hva i helsikke får en mann (kanskje gutt?) i 20 åra til å gjøre slikt??!?! 

Det ligger bilder litt lengre oppe i tråden

Skrevet
45 minutter siden, Smn1995 skrev:

Hvis noen har filmet bør de sende deg hele greia. 

Skrevet
21 timer siden, KBNS skrev:

Det spørs hvor i landet det er. Spesielt på bygdene er det ikke så kritisk når det gjelder gravsteder.

Skrevet
41 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det ligger bilder litt lengre oppe i tråden

Hvis jeg skal anmelde det må jeg ha bilde av ansikt ;) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...