Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Katten skrev:

Noen fler som rakk å lese blogginnlegget Fabian skrev om "sigøynere", før det ble slettet? :frkk:

Hva skrev han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Kris! skrev:

Hva skrev han?

Han skrev et langt innlegg om at rom-folk skitnet til bybildet i Oslo, og hvor fæle og kriminelle de var. Enkelte ting han skrev var temmelig på kanten. Også skrev han at han hadde møtt en "temmelig kjent artist", som hadde påpekt hvor forfallent siviliserte og vakre Oslo hadde blitt, med tiggere overalt... Måten han skrev det på var bare utrolig kvalm. Gid, stakkars lille gutt, som må gå forbi en tigger på gata, skjønner at det ødelegger hans... *sett inn pretensiøst ord* Oslo...

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Katten skrev:

Han skrev et langt innlegg om at rom-folk skitnet til bybildet i Oslo, og hvor fæle og kriminelle de var. Enkelte ting han skrev var temmelig på kanten. Også skrev han at han hadde møtt en "temmelig kjent artist", som hadde påpekt hvor forfallent siviliserte og vakre Oslo hadde blitt, med tiggere overalt... Måten han skrev det på var bare utrolig kvalm. Gid, stakkars lille gutt, som må gå forbi en tigger på gata, skjønner at det ødelegger hans... *sett inn pretensiøst ord* Oslo...

WOW! Han er ikke sann! Han forskjønner ikke akkurat bybildet selv.. :sinna:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kleint som bare det, men herlighet 19 og 25 år og nyforelsket. Det er vel bare å regne med...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åprilsnarr er det åpenbart ikke. Har man fulgt han på blogg og tv, så begynner man å se mønsteret. Det er ingen grenser for hva den mannen klarer ¨lire av seg. Det eneste han gjør er å kritisere mennesker og samfunnsinstitusjoner som er med å drive samfunnet videre. Selv kjæresten sin snakker han negativt om. Mannen virker å ha mindreverdighetskomplekser. En fyr som ikke får til noe som helst og derfor rakker ned på alle andre. Punktum.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ricecrispies
1 minutt siden, Miranda16 skrev:

Åprilsnarr er det åpenbart ikke. Har man fulgt han på blogg og tv, så begynner man å se mønsteret. Det er ingen grenser for hva den mannen klarer ¨lire av seg. Det eneste han gjør er å kritisere mennesker og samfunnsinstitusjoner som er med å drive samfunnet videre. Selv kjæresten sin snakker han negativt om. Mannen virker å ha mindreverdighetskomplekser. En fyr som ikke får til noe som helst og derfor rakker ned på alle andre. Punktum.

Det tror jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøje meg for en posør!

Det blir som da Kate Moss var sammen med Pete Doherty. Og Amy Winehouse med Blake Fielder-Civil. Og vi så jo hvordan det gikk.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
Akkurat nå, QueRilja skrev:

Jøje meg for en posør!

Det blir som da Kate Moss var sammen med Pete Doherty. Og Amy Winehouse med Blake Fielder-Civil. Og vi så jo hvordan det gikk.

Er ikke idolene Kate Moss og Johnny Depp,da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ricecrispies skrev:

Er ikke idolene Kate Moss og Johnny Depp,da?

Jeg velger å holde Depp unna her ;) Pete Doherty var en posør mer i gata Fabian Raw.

Og både Pete og Blake klarte å ødelegge damene sine. Den ene med en mer tragisk utgang enn den andre.

Endret av QueRilja
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
10 minutter siden, QueRilja skrev:

Jeg velger å holde Depp unna her ;) Pete Doherty var en posør mer i gata Fabian Raw.

Og både Pete og Blake klarte å ødelegge damene sine. Den ene med en mer tragisk utgang enn den andre.

Ja,men hun har skrevet noe om at de to (Moss og Depp)var det perfekte par eller noe sånn 😊

Enig i at Fabian er mer en Doherty,ja. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

For andre gang på kort tid har hun lagt ut bilder på bloggen der en utent sigarett er med som rekvisitt. Hun får massiv kritikk av leserne i kommentarfeltet. Jeg er helt sikker på at hun kjenner bloggleserne godt nok til å vite at det vil komme kritikk, men hun velger likevel å gjøre det. Og jeg lurer på hvorfor hun ikke svarer på kritikken. For meg er dette en "gi f**n" holdning. Sammen med mengden bilder i kategorien "livstrøtt rockebabe som ser rusa ut" så tenker jeg at noen har fått henne til å miste gangsynet. Så synd med enda en blogger som driter i påvirkningskraften og ansvaret hun har for de unge leserne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oh my god, ser reprise nå. All den kleine engelsken... Og de meldingene han får fra ''veninna'' si

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lerke987 skrev:

oh my god, ser reprise nå. All den kleine engelsken... Og de meldingene han får fra ''veninna'' si

Skulle tro han var 20 ikke på vei mot 30. En som er selvsikker, hadde aldri lagt ut om at en venninne vil ligge med han når kjæresten sitter der, En forelsket person hadde heller ikke gjort det,

Hadde han ikke fått så mye publisitet gjennom Kristine, hadde han sikkert unnskyldt seg selv og stukket over til henne.

Endret av Miranda16
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kriiiise med den insta-episoden! Kjente selv hvordan jeg holdt på å bli overveldet av kleinhet når hun fortalte at kjæresten hadde sett søkehistorikken hvor hun hadde søkt etter eksen hans. Iiik, noe så utrolig pinlig! Hun er ordentlig forelska, da. Kjenner igjen tankegangen og refleksjonene hennes fra min egen datingperiode og det er jammen ikke bare bare! Men fyren er superklein, ingen tvil om det. Det å det hele tatt nevne at venninna sendte melding av en slik karakter (æsj, hvem gjør slikt?) og for å så å fortelle dette til daten og ikke minst, hele Norge (og nåværende svigers, gratulerer). Nei, uff. Lykke til Kristine, du er ei skjønn jente! Ønsker henne virkelig alt godt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes utrolig synd i Kristine, har lest kommentarfeltet hennes i de siste to innleggende og det ryr inn kommentarer om hvor mye penere exen hans er. Unner ingen det, uansett hvor klysete kjæresten oppfører seg... Har ikke sett Bloggerne, men synes Kristine virker kjempeherlig. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på Bloggerne et par ganger, og hvor hun da var med. I tillegg hørte jeg et radiointervju med henne for en stund siden. Jeg syns hun virker som en ganske så masete og hektisk person å være sammen med, men hun framstår jo egentlig veldig usikker, da. Jeg syns hun virker som en søt og god person, men med et skall av mas og overdreven utseendefiksering.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, heftig underboob-bilde i det nest siste blogginnlegget hennes nå. Virker litt desperat etter bekreftelse. 

Endret av Rubella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker broren hennes da. Han kunne være ærlig og sette henne litt på plass. Håper han har gitt henne noen kloke ord når det gjelder forholdet til Fabian. At hun kanskje bør revurdere forholdet. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...