Marte4321 Skrevet 30. oktober 2017 #2361 Skrevet 30. oktober 2017 Sjokkert over oppførselen til KU. Når hun ikke vet 100% hvem denne personen er eller hva formålet med kommentaren var så skulle hun aldri ha hengt ut personen på denne måten. Sette en person i en så ekkel situasjon når man ikke vet 100% hva som lå bak kommentaren. Nei vettu hva, KU burde stenge kommentarfeltet, hun er rett og slett ikke moden nok til å ha det åpent. Hun kan skrive så mye hun vil om personen hun vil fremstå som, men hun beviser nå at hun er langt ifra den personen hun så hardt forsøker å være, det ser man tydelig nå. Huff så smålige kommentarer fra henne i kommentarfeltet. En unnskyldning er det eneste riktige nå. 14
Miranda16 Skrevet 30. oktober 2017 #2362 Skrevet 30. oktober 2017 3 timer siden, Regnskapssekretær skrev: Tynn betyr ikke at du automatisk blir toppmodell ... Med den forferdelige holdningen og arrogansen vil heller ingen hyre henne. Det var rett og slett pinlig å observere henne på shoot i Dubai 16
lille humla Skrevet 30. oktober 2017 #2363 Skrevet 30. oktober 2017 (endret) Jeg har vært modell, i ca 3 år. Finnes ikke et yrke som var mere deprimerende enn det. Du skal ikke bare være en sterk person for å klare det, du skal helst være laget av stein... Kudos til de som kan leve av det i flere år! edit: 2,5 år Endret 30. oktober 2017 av lille humla skrev feil 6
allenavneropptatt Skrevet 30. oktober 2017 #2364 Skrevet 30. oktober 2017 Har mistet all respekt for Kristine. Fulgte bloggen da hun faktisk var ei hyggelig jente fra Førde med bena godt plantet på jorden, men hvem ER denne ufyselige jenta med nesa i sky som klikker på alle som ser skeptisk på henne? Hele bloggen har blitt en arena for pupper og rumpe, kjefting på blogglesere, wannabe poetiske tekster og nærmest en reklameplakat for fylla og dårlige valg... 32
sjokoladee Skrevet 31. oktober 2017 #2365 Skrevet 31. oktober 2017 Tror hun kommer til å få seg en liten smell nå. Hun har provosert veldig mange med innlegget, og kanskje enda flere med den ufyselige og barnslige oppførselen i kommentarfeltet. Håper foreldrene tar en alvorsprat. Ja, hun er myndig og voksen, men foreldrene har da et ansvar likevel. Mine hadde i alle fall gitt meg en skjennepreken, og jeg er på alder med Kristine. Er på tide at hun roer ned et par hakk. Sannsynligvis slår dette tilbake på henne uansett, siden politiet er varslet og leserne er sinte. Kanskje hun får seg en lærepenge nå da. 6
miramis Skrevet 31. oktober 2017 #2366 Skrevet 31. oktober 2017 Nå er selvfølgelig kommentarfeltet til innlegget stengt. Hadde kanskje vært lurere å slette hele innlegget? 5
Rubella Skrevet 31. oktober 2017 #2367 Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Auda. Det innlegget hvor hun henger ut ei stakkars jente som har kommentert på bloggen hennes, samt hennes umodne svar i kommentarfeltet, var virkelig ikke bra. Er ikke overbevist om at den kommentaren fra hun jenta var sarkastisk ment, heller - kan ha vært en veldig ung fan. Good luck recovering from that one, som Krissy og Raw ville sagt. Endret 31. oktober 2017 av Rubella 14
haptic Skrevet 31. oktober 2017 #2368 Skrevet 31. oktober 2017 Da har Kristine avslørt seg selv som direkte uintelligent. Hun er på ingen måte for god for Fabian - like strebersk, like lite sympatisk. De kler hverandre. 38
xemiliex Skrevet 31. oktober 2017 #2369 Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Det virker som hun følte seg avkledd som en wannabe. Endret 31. oktober 2017 av xemiliex 19
Bambi1995 Skrevet 31. oktober 2017 #2370 Skrevet 31. oktober 2017 Innlegget dere snakker om, er det "til deg, anonym"? Isåfall har hun tydeligvis sletta nesten alle kommentarene, eller? Finner ikke
AnonymNN Skrevet 31. oktober 2017 #2371 Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, Bambi1995 skrev: Innlegget dere snakker om, er det "til deg, anonym"? Isåfall har hun tydeligvis sletta nesten alle kommentarene, eller? Finner ikke Det er det innlegget ja, ligger 135 kommentarer der nå ser jeg. Den jenta, KU altså, trenger en ferie langt vekk fra Oslos uteliv, modellbransjen og overfladisk nettverk. Når du kommer med sånt aggressivt og surt oppgulp tyder det på at du trenger å puste litt. 8
Gjest orfeus Skrevet 31. oktober 2017 #2372 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg så at noen tidligere i tråden kommenterte at KU og F kler hverandre, og jeg er helt enig. De er like selvsentrerte og overfladiske - og all verdens forsøk på å virke intellektuelle og dype blir bare patetisk. De bruker ord de ikke forstår, kopierer andres tekster, legger ut om «musikk», tror de har funnet opp ungdomsfylla og er støyende og udannede. Jeg er så glad jeg ikke trenger å være i nærheten av dem.
Tjukk Norris Skrevet 31. oktober 2017 #2373 Skrevet 31. oktober 2017 10 timer siden, allenavneropptatt skrev: Har mistet all respekt for Kristine. Fulgte bloggen da hun faktisk var ei hyggelig jente fra Førde med bena godt plantet på jorden, men hvem ER denne ufyselige jenta med nesa i sky som klikker på alle som ser skeptisk på henne? Hele bloggen har blitt en arena for pupper og rumpe, kjefting på blogglesere, wannabe poetiske tekster og nærmest en reklameplakat for fylla og dårlige valg... Jeg slutter aldri å lure, NÅR var hun denne hyggelige, jordnære jenta? Det er bare tull at hun noensinne har vist disse sidene, allefall ektefølt. Den dama har drevet en pro ANA-blogg fra dag en. Det er så mange som skal legge skylda over på Oslo og Fabian fordi Ullebø oppfører seg som en møkkaperson. Hun er ikke ei bedehusjente fra landet som ble slukt av storbyen. Hun er jo faktisk en møkkaperson. Før det slettes som spekulasjoner.... -> viser til bloggen hennes, intervjuer gjort av henne og hennes oppførsel generelt. 49
sjokoladee Skrevet 31. oktober 2017 #2374 Skrevet 31. oktober 2017 Lurer på når det kommer et nytt innlegg og hva hun i så tilfelle skriver. Om det blir beklagelse eller bortforklaring og forsvar.
missmcbeal Skrevet 31. oktober 2017 #2375 Skrevet 31. oktober 2017 39 minutter siden, Tjukk Norris skrev: Jeg slutter aldri å lure, NÅR var hun denne hyggelige, jordnære jenta? Det er bare tull at hun noensinne har vist disse sidene, allefall ektefølt. Den dama har drevet en pro ANA-blogg fra dag en. Det er så mange som skal legge skylda over på Oslo og Fabian fordi Ullebø oppfører seg som en møkkaperson. Hun er ikke ei bedehusjente fra landet som ble slukt av storbyen. Hun er jo faktisk en møkkaperson. Før det slettes som spekulasjoner.... -> viser til bloggen hennes, intervjuer gjort av henne og hennes oppførsel generelt. Jeg må bare spørre, hva er pro ANA-blogg? Har lest det her flere ganger og aner ikke hva det betyr 😏 Jeg har egentlig ikke fulgt med på KU lenge nok til å vite nok om hvordan hun er nå og hvordan hun var før. Jeg har egentlig fått inntrykk av gjennom Bloggerne at hun er en jente som ikke er redd for å si ting som det er og som på en måte har virket litt selvstendig og har noen reflekterte betraktinger. Det der skillet mellom sunn selvtilitt og alt der og selvopptatt og usunn selvdyrkelse kan være et vanskelig skille, men akkurat nå er det ikke tvil om det hun har gjort er skikkelig dårlig gjort og lavmål. Hun er rett og slett aggressiv og umoden og det kler henne ikke overhodet, særlig når hun liksom skal ha så laidback image. Hun sier en ting, men handler på totalt motsatt måte. Personlig tror jeg hun er ute av kontroll følsesmessig. Jeg tror det har tippet litt over for henne, innerst inne har hun lyst å være en laidback person som ikke bryr seg, som kan heve hodet høyt, verdsette seg selv og ikke bry seg om frekke kommentarer, leve livet i nuet, men så viser det seg at hun ikke klarer dette og takle det presset. Det hjelper vel heller ikke at hun er sammen med en fyr som behandler henne dårlig. Jeg sier ikke at det rettferdiggjør handlingene hennes, men jeg tror ikke at det akkurat hjelper nevnverdig på oppførselen hennes at hun omgir seg med en fyr med dårlige holdninger og som i tillegg fucker med henne følsesmessig. Om hun er lik Fabian i personeligheten? Tja, jeg veit ikke helt, men det er jo tydelig at hun er lett påvirket av han. 8
Supah Skrevet 31. oktober 2017 #2376 Skrevet 31. oktober 2017 10 minutter siden, missmcbeal skrev: Jeg må bare spørre, hva er pro ANA-blogg? Har lest det her flere ganger og aner ikke hva det betyr 😏 Sider/samfunn/blogger som støtter opp under, og dyrker anoreksi. Det er fryktelig trist. 16
missmcbeal Skrevet 31. oktober 2017 #2377 Skrevet 31. oktober 2017 8 minutter siden, Supah skrev: Sider/samfunn/blogger som støtter opp under, og dyrker anoreksi. Det er fryktelig trist. Skjønner. Ja, det er ganske leit dersom det blir oppfattet slik. Hun har vel hardt prøvd å si at hun ikke støtter opp mot det, skrive innlegg om at jenter er bra som de er og oppfordring til å leve sunt og spise godt. Hun er jo bare som hun er kroppsmessig, men det er jo et poeng at hun har mange unge lesere som ser opp til henne og gjerne tror at de kan bli så tynne uten å skjønne at det er genene hennes. Det hjelper jo heller ikke at hun poserer veldig avkledd på bilder og viser tydelige ribbein. Så jeg ser den. 2
fitnessjenta Skrevet 31. oktober 2017 #2378 Skrevet 31. oktober 2017 42 minutter siden, missmcbeal skrev: Jeg må bare spørre, hva er pro ANA-blogg? Har lest det her flere ganger og aner ikke hva det betyr 😏 Jeg har egentlig ikke fulgt med på KU lenge nok til å vite nok om hvordan hun er nå og hvordan hun var før. Jeg har egentlig fått inntrykk av gjennom Bloggerne at hun er en jente som ikke er redd for å si ting som det er og som på en måte har virket litt selvstendig og har noen reflekterte betraktinger. Det der skillet mellom sunn selvtilitt og alt der og selvopptatt og usunn selvdyrkelse kan være et vanskelig skille, men akkurat nå er det ikke tvil om det hun har gjort er skikkelig dårlig gjort og lavmål. Hun er rett og slett aggressiv og umoden og det kler henne ikke overhodet, særlig når hun liksom skal ha så laidback image. Hun sier en ting, men handler på totalt motsatt måte. Personlig tror jeg hun er ute av kontroll følsesmessig. Jeg tror det har tippet litt over for henne, innerst inne har hun lyst å være en laidback person som ikke bryr seg, som kan heve hodet høyt, verdsette seg selv og ikke bry seg om frekke kommentarer, leve livet i nuet, men så viser det seg at hun ikke klarer dette og takle det presset. Det hjelper vel heller ikke at hun er sammen med en fyr som behandler henne dårlig. Jeg sier ikke at det rettferdiggjør handlingene hennes, men jeg tror ikke at det akkurat hjelper nevnverdig på oppførselen hennes at hun omgir seg med en fyr med dårlige holdninger og som i tillegg fucker med henne følsesmessig. Om hun er lik Fabian i personeligheten? Tja, jeg veit ikke helt, men det er jo tydelig at hun er lett påvirket av han. Bra skrevet 2
missmcbeal Skrevet 31. oktober 2017 #2379 Skrevet 31. oktober 2017 Nå har hun skrevet et nytt innlegg om piano uten å nevne noe om det andre innlegget. Hun har heller ikke svart noe mer i kommentarfeltet. Prøver hun å ta fokuset helt bort fra det blogginnlegget? Enten så bør hun komme med en unnskyldning eller slette hele det innlegget. Å bare ignorere det som ingenting har skjedd og slutte å svare i kommentarfeltet er utrolig feigt. Kan jo være det kommer noe senere, men synest det var litt pussig å poste et nytt innlegg uten å si noe som helst. 10
missmcbeal Skrevet 31. oktober 2017 #2380 Skrevet 31. oktober 2017 Ser nå at hun har tatt vekk IP-adressen i innlegget. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå