Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daaa er vel all tvil en måtte ha om det som stod på jodel under øya fjernet? For en trist fyr! Jeg får så utrolig vondt av henne. Desverre er livet en lang lærdom, og hun har mye å lære enda. En dag vil hun se tilbake på dette og bare riste på hodet i vantro. 

Det er trist at hun forsvarer det hele med at hun er en dramaqueen. Det sier at hun fortsatt er helt forgapt i fyren og at han har et godt grep om henne enda. Hun er ikke en dramaqueen i dette tilfellet- det der var overholde ikke greit. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, JeSuisLouise skrev:

Hva er greia med at Fabian snakker engelsk hele tiden? Noe spesielt.. Fikk ikke noe godt inntrykk av han i Bloggerne. 

Det er noe vi alle lurer på, men ingen vet :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og gråter samtidig som hun ser seg selv i speilet..

Reagerer på at hun alltid avbryter venninner og at hun alltid må være midtpunktet. 

Tror ikke hun er så trygg på seg selv (enten det, eller så er det litt narsissistiske tendenser)

Fabian er jo et eget kapittel, han bringer ikke det beste ut i henne. Hun fortjener bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer det ikke. hvorfor skal han prate engelsk?

fikk fnatt av han når hun står der og griner og konfronterer han... da svarer han med å klappe hendene sine for å få henne til å slutte.

det er jo sånn man gjør med babyer for å distrahere dem.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er så naiv. Det er så dumt, for egentlig er hun ei veldig søt jente. Måten han snakket til henne på, som om hun skulle vært en baby. Og bruker "elsker deg", for å få kontroll. Kvalmende. 

Ps: jeg er patetisk selv 💗

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Bottega skrev:

Luuurer på om hun revurderer "venninna" som også hang på Fabian da. Ekkelt fra begges sider. 

Det kan tenkes hun dropper venninna, men hun fortsetter å være med ålen. Veldig mange dropper dårlige venninner, men ikke dårlige kjærester 🙄

Endret av Snuppah00
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som skjer videre, om det kommer til å dukke opp flere slike episoder. At han gjorde det i det hele tatt sier mye om han. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel den eneste, men synes ærlig talt at hun virker utrolig usikker og needy. Hun har valgt å bli sammen med en som han og da må hun nesten la han få være seg også. Han ser jo ikke ut til å ha endret seg til det verre. Liker hun det ikke så er det vel best å bli singel da. Hun virker som ei dramadronning uten sidestykke, så hun blir nok hos han bare sånn at hun kan få foret dramasulten sin.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Christy89 skrev:

Fy faen!! Hadde samboeren min sagt sånn til meg, så hadde jeg fiket til han så hodet spinner rundt og hivd han på dør. :angry: jeg er helt tom for ord. :(

18 timer siden, elisaday skrev:

En sånn samtale hadde nok endt med en saftig høyre midt i det selvgode trynet til den kladden fra min side. Men jeg finner meg ikke i sånn behandling. I det hele tatt. 

Synes det er rimelig spesielt at løsningen til dere begge hadde vært å bruke vold mot kjærestene deres. Og at dere får 11-18 likes på det. Hadde det vært en mann som hadde skrevet "hadde dama mi gjort noe sånt skulle hun fått en på trynet", så hadde det blitt lynsjestemning her. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, KBNS skrev:

Synes det er rimelig spesielt at løsningen til dere begge hadde vært å bruke vold mot kjærestene deres. Og at dere får 11-18 likes på det. Hadde det vært en mann som hadde skrevet "hadde dama mi gjort noe sånt skulle hun fått en på trynet", så hadde det blitt lynsjestemning her. 

Ikke ta alt så bokstavelig. Jeg kan fint si til en venninne "hadde kjæresten min gjort det, så hadde jeg kvelt han" men det er ikke dermed sagt at jeg faktisk hadde kvelt han. Jeg bruker aldri vold mot noen, men kan tenke det i hodet. Hvis han hadde vært utro f.eks, så kunne jeg tenkt "åh, har lyst til å fike til de begge to" men gjør det ikke i praksis.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett første episode. Fabian er så ekkel at jeg ikke har ord! Kommer for seint til bursdagsfesten hennes, flørter åpenlyst med venninnene hennes, intindanser med de, ligger i armkroken til en, spør hun ene om de er ekte. Hvor i helvete skal han vite om puppene er ekte?! Og måten han snakket til henne på inne på rommet var ikke greit (spiller ingen rolle at han var full) Når hun prøver å snakke, så klapper han i hendene og ber henne om å slutte.

Kan han slutte med den engelsken?!! Det er så flaut og kleint at jeg blir gal! :bond: Hun ene bare "det hjelper ikke at du snakker engelsk" Lol 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...