Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Regnskapssekretær

De ønsker å være rock'n roll .... tenk hvor provoserende artister var på 60 tallet - sex and drugs and rock'n roll. Forskjellen her er at disse har ikke noe egentlig talent til noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler vel ikke at det trengs noe talent for å bli kjent lenger, bare se på alle bloggerne rundt omkring, paradis hotel osv.

Fabian tror jeg ikke når langt innen filmbransjen med slik væremåte han later til å ha. Arrogant så det holder, null ydmykhet og allerede fult utlært i følge seg selv. Jeg hadde ikke orket å ta inn noen på mitt filmsett uten erfaring og med slike personlighetstrekk i hvertfall.  Har høyere tanker om Kristine enn så lenge, håper hun bare snart forstår at man ikke er ung for alltid og hvis hun ønsker å oppnå noe innen mote, så må hun jobbe hardt for det. 

Hva ble det til med studie der egentlig? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Pipa skrev:

Føler vel ikke at det trengs noe talent for å bli kjent lenger, bare se på alle bloggerne rundt omkring, paradis hotel osv.

Fabian tror jeg ikke når langt innen filmbransjen med slik væremåte han later til å ha. Arrogant så det holder, null ydmykhet og allerede fult utlært i følge seg selv. Jeg hadde ikke orket å ta inn noen på mitt filmsett uten erfaring og med slike personlighetstrekk i hvertfall.  Har høyere tanker om Kristine enn så lenge, håper hun bare snart forstår at man ikke er ung for alltid og hvis hun ønsker å oppnå noe innen mote, så må hun jobbe hardt for det. 

Hva ble det til med studie der egentlig

Droppet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2017 den 14.07, Cocogirl skrev:

Er dette ekte eller bare skuespill? :fnise:

I følge henne selv, der hun blir intervjuet av vgtv rampelys så er hun en dramaqueen som burde vært skuespiller. At i denne 20 årsdagen så overreagerer hun, bla pga alkohol. Her klistrer Fabi seg oppi venninnene hennes, den ene etter den andre og det er IKKE greit!!! INGEN fortjener å ha en type som hun har! Been There..... Endte i skilsmisse. Altfor glad i Kong Alkohol og da mistet han ALL respekt overfor meg og mine barn. Jeg lot han sitte singel tilbake 👌🏼 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, J.. skrev:

Droppet det.

Hvorfor? Var vel bare årsstudie som hun fint hadde fikset vedsiden av hva-nå-enn hun bruker dagene sine til

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Pipa skrev:

Hvorfor? Var vel bare årsstudie som hun fint hadde fikset vedsiden av hva-nå-enn hun bruker dagene sine til

Fordi "man kan studere hele livet/senere i livet,akkurat nå vil jeg bare leve."

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pipa skrev:

Jeg er ingen fan av de to, men jeg skjønner ikke hvorfor hun  studere akkurat nå? Hun er bare 20 år gammel, og for alt vi vet så kan det være at hun rett og slett ikke vet hva hun vil bli enda. Hun har skrevet at hun ikke vil jobbe som psykolog, men ville studere det for å få mer kunnskap fordi det var interessant. 

Hun lever jo av bloggen og har ingen barn eller noe annet som tyder på at hun burde få rompa i gir med å vokse opp, så hvorfor kan hun ikke bare drøye det litt? Veldig mange venter noen år før de begynner på universitet av forskjellige grunner. Så mye som bloggerne tjener så tror jeg nok at hun lever et greit liv akkurat nå. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke hvorfor hun får så mye pes for å ikke studere nå?? Det er da mange som tar pause fra skolen etter VGS og heller vil jobbe. Ikke alle vet hva de vil bli og da er det tullete å skulle begynne å studere når man er usikker. Hun er ung. Ingen krise om hun vil utsette det litt :) Hun tjener godt på bloggen og studere kan fint studerr senere.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, mjauritz skrev:

Jeg er ingen fan av de to, men jeg skjønner ikke hvorfor hun  studere akkurat nå? Hun er bare 20 år gammel, og for alt vi vet så kan det være at hun rett og slett ikke vet hva hun vil bli enda. Hun har skrevet at hun ikke vil jobbe som psykolog, men ville studere det for å få mer kunnskap fordi det var interessant. 

Hun lever jo av bloggen og har ingen barn eller noe annet som tyder på at hun burde få rompa i gir med å vokse opp, så hvorfor kan hun ikke bare drøye det litt? Veldig mange venter noen år før de begynner på universitet av forskjellige grunner. Så mye som bloggerne tjener så tror jeg nok at hun lever et greit liv akkurat nå. 

Nei at hun må studere mener jeg ikke, synes bare det er synd når personer som virker smarte og oppegående velger å ikke gjøre det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett 1 epi av Bloggerne ga klippet mer mening..

Her sitter hun å strigråter og prøver å forklare reaksjonen sin mens han banner til henne på engelsk og ler av henne..

For en suppegjøk.

Motbydelig å le av og gjøre narr av andres følelser på den måten..

Endret av J..
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, J.. skrev:

Etter å ha sett 1 epi av Bloggerne ga klippet mer mening..

Her sitter hun å strigråter og prøver å forklare raksjonen sin mens han banner til henne på engelsk og ler av henne..

For en suppegjøk.

Motbydelig å le av og gjøre narr av andres følelser på den måten..

Ååååå fy faen. Ser på episoden nå. Han tar jo ikke følelsene hennes seriøst på noen som helst måte. Jævla drittsekk. Håper venninnene hennes ser dette og tar en liten intervensjon (selv om de sikkert har forsøkt tidligere) og får henne til å innse at hun kan få så sinnsykt mye bedre

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, gobbledigook skrev:

Ååååå fy faen. Ser på episoden nå. Han tar jo ikke følelsene hennes seriøst på noen som helst måte. Jævla drittsekk. Håper venninnene hennes ser dette og tar en liten intervensjon (selv om de sikkert har forsøkt tidligere) og får henne til å innse at hun kan få så sinnsykt mye bedre

Hvor får man sett dette gratis ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Cocogirl skrev:

Hva med nettet? 

Du kan se om Sumo har en gratis prøvemåned for tiden, men om ikke må du betale eller vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 hours ago, Pipa said:

Nei at hun må studere mener jeg ikke, synes bare det er synd når personer som virker smarte og oppegående velger å ikke gjøre det. 

Hun har jo ikke valgt å ikke studere. Hun har bare valgt å utsette det, og det er helt greit. Studiene løper ikke fra henne, imotsetning til feks modellkarriere. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun virkelig vil bli modell, så må hun få fart på ting ellers blir hun for gammel. De fleste starter i 14,15,16,17 års alderen, så hun må få ræva i gir.

At hun tar en pause fra å studere, er jo helt greit. Studere kan man gjøre når som helst. Hun har sagt hun vil blogge på fulltid og gjøre det nå som hun har sjansen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 20 år. Ganske mange som tar seg pause mellom VGS og studiene før de tar ordentlig utdanning. Skjønner godt at hun velger å følge drømmene sine og griper de mulighetene som byr seg nå.
Noe jeg ikke helt forstår meg på er all snakken om alkohol på den bloggen. Først skriver hun om hvor fint livet har blitt etter å ha kuttet ut alkohol og nevner det ca. daglig. Plutselig er det full gin og rødvin i annen hvert innlegg igjen :a034:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, gobbledigook skrev:

Han kommer til å ødelegge henne. Det han driver med er psykisk mishandling

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...