Hactar Skrevet 4. mai 2018 #21 Skrevet 4. mai 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Her må nok vi foreldre bli med barnet, da det bare er 3 år.. Når vår skal feire bursdag, pleier jeg å passe på at det ikke blir så tett på andres. Vil jo nødig plage folk, med å være pådriver for tette bursdager En går fort lei da Anonymkode: 86d97...ff6 Er ikke så lett å passe på det bestandig. Her er det 5 barn som inviterer hverandre som har bursdag i løpet av 10 dager, og det er bare fra barnehagen. Vi snakker jo sammen og prøver å spre feiringene, men klarer vel stort sett bare å arrangere at vi feirer på ulike dager, ikke også ulike helger. Så da blir det litt tett med barnehagebursdager, men til gjengjeld er det da månedsvis til neste anledning. Hva de ulike barna måtte ha av bekjente de også går i bursdag til, vet jeg ikke.
Arkana Skrevet 4. mai 2018 #22 Skrevet 4. mai 2018 Man har jo bursdag når man har bursdag og noen ganger har flere bursdag rett i nærheten av hverandre og da blir det tette feiringer. Dette er på hver sine dager så jeg kan ikke helt se problemet heller. Vi snakker to timer liksom.
Vindmølle Skrevet 4. mai 2018 #23 Skrevet 4. mai 2018 Jeg ser ikke problemet. To unger, to bursdager. Heldigvis er det på hver sin dag, så det ikke skal bli kjempestress, evt at man må velge. Jeg foretrekker en helg med to bursdager enn bursdag to helger på rad.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #24 Skrevet 4. mai 2018 To bursdag på en og samme dag, hadde vi aldri orket.. Slitne blir barna og, etter mye sukker og lek innabords :) Anonymkode: 86d97...ff6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #25 Skrevet 5. mai 2018 Ungene har jo bursdag når de har bursdag. Kanskje man skulle begynne å snakke med naboene om familieplanlegging? Denne månden prøver vi, så prøver dere neste måned, vi kan jo ikke risikere for tette bursdager... Ok, det var kanskje satt liiiiiittt på spissen, men seriøst, ungene har bursdag når de har bursdag, det er det liksom ikke så mye å gjøre med... Anonymkode: 25e3f...274
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå