AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 To tette barnebursdager?? Nå på fredag starter det første. Og på lørdag starter det neste.. Dette er fra en og samme bekjentskapskrets, så man skulle tro de snakket sammen Flere som har opplevd dette, og hva tenker/syns dere om slikt? Jeg for min del blir både utmattet og lei.. Anonymkode: 86d97...ff6 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2 Skrevet 4. mai 2018 Jeg mener.. Er dette vanlig? Anonymkode: 86d97...ff6
kvinneguide Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 Jeg forstår ikke helt problemet, skal du ikke bare følge barnet dit, så får du noen timer fri i mellomtiden? 3
Gjest Hold the door Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #6 Skrevet 4. mai 2018 Helt vanlig. Bursdager går gjerne litt periodevis og plutselig er det 2 på en helg/ uke. Viktigste er jo å gi bursdagsbarnet oppmerksomhet. Og skjønner ikke hva som er problemet. Er jo bare å levere/hente. Tips er å avtale med naboer så en henter og en leverer. 😊 Anonymkode: 0a7ab...41f 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #7 Skrevet 4. mai 2018 Våren er jo gjerne en periode med mange bursdager, ihvertfall i min omgangskrets. Det har vært en eller to bursdager hver eneste helg og det fortsetter denne uka også. Men sånn er det jo. Hva skal man gjøre? Utsette bursdagen til høsten? Tvinge de til å slå sammen? Nei, sånn er det bare. Det er vel bare å levere og hente igjen? Anonymkode: b7632...ce1 2
Ulrikke Skrevet 4. mai 2018 #8 Skrevet 4. mai 2018 Ser heller ikke problemet.... Det "verste" vi har vært borti var fire på en helg, to på lørdag og to på søndag. En time mellom hver gang. Ja, det ble litt pes, men hallo - man kan ikke diktere at folk skal slå sammen bursdager, og man burde jo bare være glad for at barnet er invitert.... Det finnes nok av dem som sjelden eller aldri får invitasjoner.... Da har man en HELT annen problemstilling.. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #9 Skrevet 4. mai 2018 Her må nok vi foreldre bli med barnet, da det bare er 3 år.. Når vår skal feire bursdag, pleier jeg å passe på at det ikke blir så tett på andres. Vil jo nødig plage folk, med å være pådriver for tette bursdager En går fort lei da Anonymkode: 86d97...ff6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #10 Skrevet 4. mai 2018 Det var vell da det passet for de da? Når folk velger å ha barnebursdag skal ikke du legge deg opp i. Her i barnehagen har min sønn og ei jente bursdag dagen etter hverandre. Jeg tenker å feire den helga for ellers jobber jeg og da passer det ikke. Mulig de velger den helga også, men hva skal man gjøre det? Folk er i jobb, man må jo ta det når man har fri. Anonymkode: 4e23d...aac
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #11 Skrevet 4. mai 2018 Her er jeg enig med trådstarter, om 2 i samme bekjentskapskrets, som er i samme vennegruppe har bursdag så tett, så er det jo en god ide å feire sammen. Om man har forskjellige barn i bekjentskapskretsene stiller det seg selvfølgelig annerledes. Anonymkode: 9b6f6...6d2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #12 Skrevet 4. mai 2018 Jeg ville heller hatt flere bursdager en helg, enn en bursdag flere helger på rad. Anonymkode: 2aba3...1ae 2
SesameStreet Skrevet 4. mai 2018 #13 Skrevet 4. mai 2018 Jeg ble litt usikker. Skal jeg tenke noe om det? Hvorfor blir du så utmattet og lei? Liker du ikke bursdager? 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #14 Skrevet 4. mai 2018 Hehe, jeg sitter og venter på et ledig tidspunkt for bursdag til min datter. Både forrige helg og denne helg var det allerede én bursdag hver i samme barnegruppe, så vi må dessverre skyve det til to uker etter den faktiske bursdagen. Sånt skjer. Men at det er mye bursdager i perioder er jo bare sånn det er. De første årene av barneskolen er jo helt texas, vi hadde flere helger der det var opptil tre bursdager... jepp, blir litt lei, men tenker at det bare er sånn i perioder- og at det blir roligere etterhvert. Å feire sammen krever en del samarbeid, jeg ville ikke arrangert sammen med noen jeg ikke kjente i hvert fall litt. Anonymkode: 56997...c40 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #15 Skrevet 4. mai 2018 Ja, har selvfølgelig "opplevd dette", og ja, det er helt vanlig, og hvorfor skal jeg mene noe om det? Jeg blir ikke utmattet. Anonymkode: ee940...62f 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #16 Skrevet 4. mai 2018 Ja, fordi folk med barn må ringe deg opp og høre om det passer for deg at de velge ut datoer for bursdager lol. Herregud. Når folk begynner å få barn, og barn begynner på skolen, kan du gleder deg med ortentusen barnebursdager. Ikke dra hvis du skal være en surpomp! Anonymkode: 14e7a...251 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #17 Skrevet 4. mai 2018 Men vil si meg enig på en ting- den evig "pølse" bursdag. Gud er dere her i Norge såpass dårlig å lage mat eller er dere bare lat? 12 bursdager over 3 måneder - 12 pølsemåltider. Helt utrolig. Anonymkode: 14e7a...251 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #18 Skrevet 4. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men vil si meg enig på en ting- den evig "pølse" bursdag. Gud er dere her i Norge såpass dårlig å lage mat eller er dere bare lat? 12 bursdager over 3 måneder - 12 pølsemåltider. Helt utrolig. Anonymkode: 14e7a...251 Hvordan kan du si deg enig i noe TS ikke har nevnt, det står da ikke et ord om pølser noe sted? Var det godt å få det ut, å føle seg litt ovenpå, kanskje? Anonymkode: b0c95...18f 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #19 Skrevet 4. mai 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men vil si meg enig på en ting- den evig "pølse" bursdag. Gud er dere her i Norge såpass dårlig å lage mat eller er dere bare lat? 12 bursdager over 3 måneder - 12 pølsemåltider. Helt utrolig. Anonymkode: 14e7a...251 Ja, la oss starte en trend der alle allerede stressa foreldre må diske opp med tapas og ceviche, i det minste! Anbefaler deg for øvrig å lese A-magasinets artikkel om barnebursdager i dag Anonymkode: 56997...c40 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #20 Skrevet 4. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, la oss starte en trend der alle allerede stressa foreldre må diske opp med tapas og ceviche, i det minste! Anbefaler deg for øvrig å lese A-magasinets artikkel om barnebursdager i dag Anonymkode: 56997...c40 Finnes andre alternativer til pølser enn det da, som er lett og enkelt å lage! Anonymkode: 34e9e...e2d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå