Gå til innhold

Date oppførte seg ekkelt...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser at noen lurer på hvordan han tok på meg. Han tok meg på låret, tok tak i magen min to ganger og klemte til, holdt rundt meg med kroppen sin tett inntil meg og prøvde å kysse meg flere ganger, også på halsen. 

Ja, og prøvde til og med å massere meg da vi stoppet opp et sted for å sitte litt. 

Tok hånden min to ganger og førte den oppunder t-skjorten sin ( tok da hånden min vekk ).

Ts

Anonymkode: 4efc0...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt greit å bare blokkere. Du burde klappa til han også når han fortsatte å klå når du tydelig trakk deg vekk og viste ubehag.
Men forstår og vet at det er vanskelig når noen kamuflerer den ekle oppførselen sin med hyggelighet, da er det vanskelig å være forbanna , men det er utrolig viktig å sette disse mennene på plass!

Anonymkode: fdf60...e04

Ikke greit å blokkere, ghosting er utrolig feigt og er kunn for pussies.

gi beskjed, dette liker jeg ikke, jeg føler meg uvell. så ser du ann hva som skjer videre, om han forsetter , gir du beskjed at du ikke vil mer

ikke avslutt kontakten uten å gi beskjed hvorfor , kun feige feiginger uten baller som holder på slik

Anonymkode: 8a7c7...050

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lest kommentarene så langt, men hva med å være ærlig?

'' Takk for date i går, men jeg velger å gå videre da jeg ikke føler kjemi. For meg ble det feil å bli tatt på så mye selv om jeg ga signaler på at det var ubehagelig. Velger å være ærlig med deg og håper du setter pris på det som et tips til neste gang. Lykke til''

Anonymkode: f8951...509

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn apropos alder og intensjoner. Hørte om en eldre kvinne (70+) som dro for å møte en fyr (også 70+), som hadde gitt uttrykk for at han var ensom og savnet noen å dele hverdagen med. Typ 10 min etter de hadde møttes begynte han å mase for å få henne med seg inn på soverommet, det var jo så lenge siden sist må vite. 

Bare sier: Don't let the age fool you, og vær varsom i møte med ukjente mennesker. Ta møtet et offentlig sted.

Og den eldre dama? Hun hadde snudd om på sokkelesten og sagt klart i fra: "Slik behandler man ikke en kvinne!".

Anonymkode: 37606...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ser at noen lurer på hvordan han tok på meg. Han tok meg på låret, tok tak i magen min to ganger og klemte til, holdt rundt meg med kroppen sin tett inntil meg og prøvde å kysse meg flere ganger, også på halsen. 

Ja, og prøvde til og med å massere meg da vi stoppet opp et sted for å sitte litt. 

Tok hånden min to ganger og førte den oppunder t-skjorten sin ( tok da hånden min vekk ).

Ts

Anonymkode: 4efc0...c55

Det er som regel en grunn til at en mann på 40 er singel - her er grunnen ganske åpenbar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa ikke noe, men trakk meg unna ( flere ganger ). Hadde veldig lyst til å si «slutt å ta på meg», men var redd daten da ville bli enda mer klein enn den allerede var. 

Ts 

Anonymkode: 4efc0...c55

Du må lære deg å si fra! Jeg har opplevd en del av påtrengende og respektløse menn, men ikke f om jeg finner meg i det uten å si fra. Er det en klønete måte å prøve på, så er jeg høflig og sier at jeg ikke vil ha noen fysisk kontakt. Det går an å si det pent.

Er de derimot frekke og slaskete, så blir jeg sint. Det tok litt tid før jeg kom dit, men nå smeller det om de ikke viser meg respekt.

Bare si fra! Ville sendt ham en melding om at du følte det veldig ubehagelig, og så kuttet kontakt. Kanskje han lærer litt. Forhåpentligvis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Jeg er ikke en victimblamer, men jeg er for å SI FRA, istedenfor å ha en dårlig opplevelse fordi den andre parten ikke tok hint.

Og hvordan tok han på henne? En arm på skulder? En hånd i skrittet? Begge deler kan være ubehagelig, men å komme med overgrep er å ta litt hardt i om det var en arm på skulder...


Jo du er det når du mener at hun skulle gjort noe anderledes, når det er HAN som skulle gjort noe anderledes.
Å trekke seg fysisk vekk mange ganger er ikke "et hint" , det er tydelig signal og grensesetting. Like tydelig som å si Gå vekk!
Jeg sier ikke at han begikk et overgrep, nå tolker du i hytt og pine for å igjen gjøre mannen til offeret her når det er hun som er det. Jeg sier at å ikke ta nei for et nei er overgrepsmentalitet.  Noe du sitter her å forsvarer og skylder på henne for.

Uansett hvor han tok på henne så skal man respektere folks intimsone. Og det er virkelig ikke normalt å klå folk på magen, låret og prøve å tvinge til seg kyss når det er første gangen man møter noen.

Det er vanskelig å bruke makt å dytte noen vekk og bli sinna , og ødelegge hele stemningen. Selvom folk er duste mot en så er det ikke alltid lett å bli dust tilbake. I værstefall om man reagerer med sinne og direkte grensesetting som å si gå vekk, ikke ta på meg, slutt, kan påvirke enkelte menns ego så mye at de blir trigget til å bli sinte, truende og bli enda mer pågående så som kvinne vil man hindre at situasjonen eskalerer og potensielt blir mer farlig.

Anonymkode: fdf60...e04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke greit å blokkere, ghosting er utrolig feigt og er kunn for pussies.

gi beskjed, dette liker jeg ikke, jeg føler meg uvell. så ser du ann hva som skjer videre, om han forsetter , gir du beskjed at du ikke vil mer

ikke avslutt kontakten uten å gi beskjed hvorfor , kun feige feiginger uten baller som holder på slik

Anonymkode: 8a7c7...050


Hun skylder han ingenting. En person som trekker seg vekk fra ubehagelige situasjoner og personer er ikke feig. Nå må du gi deg!

Anonymkode: fdf60...e04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser at noen lurer på hvordan han tok på meg. Han tok meg på låret, tok tak i magen min to ganger og klemte til, holdt rundt meg med kroppen sin tett inntil meg og prøvde å kysse meg flere ganger, også på halsen. 

Ja, og prøvde til og med å massere meg da vi stoppet opp et sted for å sitte litt. 

Tok hånden min to ganger og førte den oppunder t-skjorten sin ( tok da hånden min vekk ).

 

Anonymkode: 4efc0...c55


Æsj for en ekkel kvalm fyr! Syntes synd på alle kvinner som omgås han i fremtiden! 

Anonymkode: fdf60...e04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan tok han på deg? Ikke at det har noe å si for om du skulle bli ukomfortabel, er bare nysgjerrig. 

Du må bruke ordene dine om det skjer igjen, menn leser ikke tanker og ikke alle er gode på å lese kroppspråk.

Det er din rett å blokkere om du vil, drit i om andre syns det er fjortis eller at du skal skrive noe til han på forhånd. Du er din egen sjef.

Anonymkode: 82f6c...a63

Nei, menn leser ikke tanker, og det er derfor desto viktigere at de bruker de kognitive evnene sine og skjønner at man IKKE tafser på jenter man akkurat har møtt om man ikke får TYDELIGE signaler på at det er helt greit. Om man ikke er helt sikker på hva jenta vil så LAR MAN VÆRE å tafse. Hvorfor er dette så vanskelig å forstå og akseptere for mange? Og noen mener #metoo-kampanjen har gått «for langt»? Nei, det har den ikke, for det er noen jævlige holdninger fra menn der ute, det ser man bare i denne tråden, som vedkommende som mente at «man _må_ ta på hverandre» på første date. Dritskremmende!

Anonymkode: cea6c...499

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å si ifra tror jeg

Anonymkode: cc30f...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...