Gå til innhold

Hvem har dere valgt som Toastmaster?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har valgt barndomsvennen min :) Mye pga at han ikke ble min forlover (valgte å spørre min venninne) og at han har en finger med i spillet med at jeg og min tilkommende er sammen :wink: Han er i tillegg en som passer godt til det å være toastmaster, og vi slipper å tenke en tanke mer på det. Virkelig pliktoppfyllende og en mann med stil - en skikkelig gentleman. Det er kritererier jeg setter mye høyere på listen enn humor. Faktisk så er det et kriterie jeg ikke ser etter i det hele tatt, selv om han er morsom altså. Humor er til enkelte taler synes jeg, ikke nødvendigvis toastmaster...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi valgte en kamerat av mannen min som er utrolig flink til å snakke for seg og vi var fornøyd med ham. trodde faktisk han skulle gjøre ennå mer av seg, men han fungerte flott i rollen iallfall.

Skrevet
Nei,synes ikke det er upassense å spørre kompisen selv om han skal gifte seg senere i år. Synes han det selv så takker han nok nei....

Enig!

Min svoger skal være vår toastmaster.

Skrevet

Tror det viktigste når man velger toastmaster er at det er en som er strukturert, liker å snakke i forsamlinger og som kan ta ting på sparket. Syns ikke nødvendigvis toastmaster trenger være veldig morsomt, det er viktigere at han/hun klarer å holde programmet og plassere taler og sanger mellom serveringer uten at maten blir kald.

Har selv valgt en veninne som har drevet med både servering og teater (ikke samtidig da..), tror hun komme til å klare det glimrende :)

Skal forresten selv være toastmaster i et bryllup noen månder før mitt eget. Syns ikke det blir stress, men hadde selvsagt sagt nei hvis jeg følte for det. De har nok av andre venner som kunne ha egnet seg godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...