SoWhat? Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Med forutsetning om at det er et neste liv så vil jeg bli en mann på størrelse med Jason Momoa. Helst ha utseendet hans også! Så skal jeg stå opp for alle kvinner som er utsatt for drittsekker av menn! Min venninne vil bli et tre i Central Park! Det syns jeg høres kjedelig ut, men som hun sier: der vil en se mangt og mye. Dere?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 En katt Fordi de tar livet med ro og sover for det meste. Anonymkode: 62ccc...c5c 2
T-Rex Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 Jeg har, helt ærlig, nok med dette. Å tenke på et eventuelt neste liv gjør meg bare matt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 Jeg vil være en dame i nød når du blir Jason Momoa. Anonymkode: e6038...4e3 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. mai 2018 #5 Skrevet 3. mai 2018 Samma kan det vær bare jeg slipper å bli et menneske, igjen.
SoWhat? Skrevet 3. mai 2018 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En katt Fordi de tar livet med ro og sover for det meste. Anonymkode: 62ccc...c5c Katter er fine de. Men tar de det med ro hele tiden? Nabokatten min lusker opp på taket og inn soveromsvinduet mitt. Har funnet den i senga til alle døgnets tider en skikkelig bakgårdskatt som gjør nytte for seg. Har tatt noen mus som den legger foran utgangsdøra vår. Jeg liker den, men vil ikke ha den i senga akkurat. Så nå skal jeg sette sånn egen ramme foran vinduet. Liker den da
SoWhat? Skrevet 3. mai 2018 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil være en dame i nød når du blir Jason Momoa. Anonymkode: e6038...4e3 det skjønner jeg godt!
Gjest Hold the door Skrevet 3. mai 2018 #8 Skrevet 3. mai 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
SoWhat? Skrevet 3. mai 2018 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2018 3 minutter siden, T-Rex skrev: Jeg har, helt ærlig, nok med dette. Å tenke på et eventuelt neste liv gjør meg bare matt. Hm. Da så. Hørt flere har sagt det da.
T-Rex Skrevet 3. mai 2018 #10 Skrevet 3. mai 2018 2 minutter siden, SoWhat? said: Hm. Da så. Hørt flere har sagt det da. Jeg har ikke noe ønske om å dø, bare så det er klart. Men å tenke på et eventuelt neste liv nå, det blir litt for mye. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #11 Skrevet 3. mai 2018 Jeg vil bli dama til Jason Mamoa Og rik Anonymkode: b43b7...cd8
SoWhat? Skrevet 3. mai 2018 Forfatter #12 Skrevet 3. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil bli dama til Jason Mamoa Og rik Anonymkode: b43b7...cd8 Dama til Jason Mamoa er en av de vakreste kvinner jeg vet om. Liza Bonet. For et par Jeg hadde heller ikke hatt noe i mot å bli dama hans, men nå vil jeg heller bli som han og stå opp for alle damer, hehe. Fin type, og det gjelder ikke bare utseendet! Snakk om full pakke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå