Gå til innhold

Torsdagstarot for single

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, vil gjerne bli spådd! Samme spørsmålene som du oppgav som eksempler 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok ta meg. Samme spørsmålene du stilte😅

Anonymkode: 0045d...84b

AnonymBruker
Skrevet

Hun skrev at det gjaldt frem til 18:30

Anonymkode: a6a59...b62

Skrevet (endret)
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved å skape noe eget som er bare ditt og ha tillit til at du får det til. Vær din egen heiagjeng.

Anonymkode: 4c71a...d1f

Jeg er en stor skeptiker når det kommer til slike her ting og skal ikke si at jeg har blitt konvertert, men jobber med en liten ting alene slik at jeg ikke bare blir en sofa potet. Så du fikk en liten treff, jeg har derimot liten tro på at det kan bli noe mer enn bare noe å sysle med for å ikke føle meg ubrukt nå som jeg aldri kommer til å jobbe offisielt mer. 

Etter så mange år fram og tilbake på sykehuset har jeg følelsen av at jeg nok kommer til å dø som jomfru, men hvordan vil jeg finne potensiell kjærlighet? Jeg har aldri opplevd at noen har elsket meg slik jeg har elsket to kvinner i mitt liv, den siste er min egen feil at det ikke ble noe av fordi jeg hadde et så ødelagt selvbilde at jeg trodde aldri hun kunne like meg, og når hun innrømte at hun likte meg mer enn en venn i starten var det for sent for hun hadde møt en annen mann, og kommer sikkert om et år til å ha hele familie pakken. Etter 7 år elsker jeg henne forsatt like mye som jeg gjorde fra dagen jeg møtte henne, det var nok å bare være i hennes nærvær for hun fikk vanskelige stunder til å føles lette. Vi kunne snakke dypere pga lignende erfaringer i livet som hadde slått oss ned, som betydde at vi kunne si ting folk flest ville sett på som rart men vi forstår hverandre. Får jeg samme mulighet igjen hvor jeg vet fra dag 1 at dette er rett person skal jeg ikke skjule følelsene mine, men hvordan får jeg til et slikt møte? Hvorfor kunne jeg ikke få en ny sjanse til å møte en som henne, jeg innrømmer at det var min feil at det ikke ble noe, men jeg hadde opplevd så mye psykisk og fysisk tortur som aldri forlot meg. Jeg trodde ikke at jeg fortjente noen av dem for det var det jeg hadde blitt fortalt hele livet. 

Nå kan jeg se tilbake på et tidspunkt av livet mitt som var den beste tiden i mitt liv, men jeg var for redd for å gjøre noe mer med livet da det var overveldende bare det å ha fått gode venner. Hadde jeg fått vite hva som kom til å skje med meg ville jeg tatt mer sjanser når jeg hadde mulighet til det, å angre på ting som jeg ikke har gjort er mye verre en feil som jeg har lært av. 

Endret av Cbunke90z
Gjest anonymjente21
Skrevet

Hei :) Spennende, hvilke legg bruker du, og bruker du intuisjonen/klarsynte ditt (dersom du har det), eller kun tarot? 

Her er mine spørsmål: 

Vil det bli et forhold med han jeg liker? 

Hva kan hindre oss i å få et forhold som varer? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...