Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har i rundt en uke hatt en inngrodd tånegl, som det kommer mye grønt puss og blod av. Di siste to dagene har jeg tatt fotbad med grønnsåpe i. Idag morges så jeg at tåa mi er lilla/rød, det er varmt og det dunker. Tidligere har jeg kun vært litt rød akkurat ved siden av neglen.

bør lege kontaktes? Er det noe de kan gjøre med det?

Anonymkode: 7f6ef...efc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Bestill deg en time hos fortpleier, hun kan hjelpe deg å få renset opp skikkelig og kanskje legge noe under neglen din. Kanskje kan du etter hvert få en bøyle satt på neglen slik at den vokser ut rett. Veldig fint å bruke daglig grønnsåpebad, men egen erfaring på at det er best å komme til en fotpleier isteden for å følge alle kjerringråd som finnes...

Anonymkode: 0b6ef...a3d

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Har i rundt en uke hatt en inngrodd tånegl, som det kommer mye grønt puss og blod av. Di siste to dagene har jeg tatt fotbad med grønnsåpe i. Idag morges så jeg at tåa mi er lilla/rød, det er varmt og det dunker. Tidligere har jeg kun vært litt rød akkurat ved siden av neglen.

Ja, du bør omgående kontakte lege. Ring fastlegen i morgen når hen åpner telefonen og då en hastetime. 

Når du har grønnsåpebadet tåa og den er oppmyket kan du prøve å klemme ut så mye puss du klarer. Nruk papir og kast det i toalettet når du har klemt ut puss, og vask hendene grundig etterpå. 

Anonymkode: e6ad3...e19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bestill fotpleie, de fikser det raskt og effektivt. Jeg gjorde det etter en veldig lang natt uten søvn pga. en inngrodd tånegl. Det var veldig vondt tross grønnsåpebad kvelden før. 

Anonymkode: 8ac09...3fa

Skrevet

fotpleier så raskt som mulig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...