AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Så har jeg altså klart å bli dårlig på jobbtur...våknet opp helt uutholdelig kvalm og har vært to ganger på toalettet og kastet opp i store mengder.. Er slapp og vekselvis varm og kald og kan knapt flytte på meg uten at magen blir sint. Hater dette. Er på hotell og har kun vann for hånden, men hva annet kan jeg forespørre som kan hjelpe litt? Tanken på mat gjør meg verre, så evt. noe drikke. Anonymkode: 41be6...ebf
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Klarer du å holde på drikke i det hele tatt? Da jeg ble matforgiftet i København kastet jeg opp og hadde vannaktig diare hele natten. Kunne ikke drikke vann for det kom opp igjen med en gang. Verste jeg har opplevd, så jeg føler med deg Anonymkode: 25253...52c
solmåneogstjerner Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 Be room service om eplejuice og Farris (Eller lignende) God bedring! 1
Missfitness Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 (endret) Det er ikke mye å gjøre før det går over, dessverre! Drikke litt vann, evt noe litt saltholdig kan jo i det minste minske væsketapet noe. Ikke noe god opplevelse nei, og så mye værre når en ikke er hjemme. Endret 3. mai 2018 av Missfitness
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #5 Skrevet 3. mai 2018 Hør om hotellet har eplemost og farris. Bland det 50/50 og drikk bittesmå super med litt mellomrom. Da får du hvertfall i deg litt salter som du har behov for Anonymkode: 76fc9...5d7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #6 Skrevet 3. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Klarer du å holde på drikke i det hele tatt? Da jeg ble matforgiftet i København kastet jeg opp og hadde vannaktig diare hele natten. Kunne ikke drikke vann for det kom opp igjen med en gang. Verste jeg har opplevd, så jeg føler med deg Anonymkode: 25253...52c Har drukket små skvetter med vann. Resepsjonen sendte opp Sprite, det hjelper også litt. Og så har jeg sovet da. Tror ikke det er noen overhengende trussel for at jeg kaster opp mer, men er utrolig slapp og ute av form. TS Anonymkode: 41be6...ebf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå