Gå til innhold

Smerter i armen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så vondt i armen om dagen... Kjenner det spesielt godt etter at jeg har kjørt bil, tror det er giringa som gjør det. Det kom i hverfall en dag jeg hadde kjørt mye. (Et par uker siden.) Siden har det bare blitt verre. :cry:

Smertene begynner midt på overarmen, foran, og strekker seg nesten ned i håndleddet. Spesielt vondt er det midt i albueleddet. Jeg kjenner det ikke når armen har vært i ro en stund, men det kommer igjen når jeg belaster den.

Er det noen som har peiling på hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres akkurat ut som smertene jeg får i armen hvis jeg har vært på dataen for mye uten ordentlig støtte til armen (musarm eller hva det kalles).

Det går også over når man har armen i ro.

Når man kjører bil har man jo ikke mye støtte under armene så det er lett å få vondt.

Gjest Catwoman
Skrevet

Nettopp tatt førerkort?

Høres ut som de smertene jeg hadde i armen rett etter at jeg tok lappen nemlig, jeg antok også at det kom av giringen, forid jeg plutselig begynte å gjøre en type bevegelse veldig mye, som jeg ikke hadde gjort så mye før.

Det gikk bort av sge selv etterhvert

Skrevet

Nei, har hatt førerkort lenge... Men jeg har byttet til en mer tunggiret bil. Kanskje det er det som er problemet? :ler:

Kanskje det vil hjelpe på smertene om jeg bytter olje på girkassa snart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...