Gå til innhold

Skal være forlover - kjole

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal være forlover for søsteren min til sommeren og har tenkt å få sydd kjole...Hva syns dere om denne kjolen? Tenkte å få sydd på sånne armer som ligger litt utover overarmen om dere skjønner :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekker, men tror jeg ville droppet blonden for å ikke bli forvekslet med bruden! Tror heller ikke jeg ville sydd på noe oppe ved skuldrene hvis du skal beholde de løse armene, det kan bli litt "too much".

Gjest Anonymous
Skrevet
Lekker' date=' men tror jeg ville droppet blonden for å ikke bli forvekslet med bruden! Tror heller ikke jeg ville sydd på noe oppe ved skuldrene hvis du skal beholde de løse armene, det kan bli litt "too much".[/quote']

Jeg skal ikke ha de hanskene som er på bildet. Syns ikke sånne lange hansker er så veldig fint...

Jeg syns liksom ikke kjolen er helt den samme uten blonden, søsteren min har en kjole som gjør at man absolutt ikke kan ta feil av bruden :-)

Men, jeg skal spørre henne en gang til hva hun syns...

Skrevet

Synes den var fin jeg, og synes ikke det gjorde noe med blondene, men ser ut som om det er litt slep på den(?) det ville jeg droppet.

Gjest Anonymous
Skrevet
Synes den var fin jeg, og synes ikke det gjorde noe med blondene, men ser ut som om det er litt slep på den(?) det ville jeg droppet.

Jeg tror ikke det er slep på den, men den skal jo uansett syes av en sydame så jeg skal ikke ha noe slep nei :-)

Rutti:

Man fikk kjøpt den på bridesave en gang, men har ikke funnet den igjen.

Men, det er en dame som tar inn kjoler derfra som har den..se her

Skrevet

For en nydelig kjole!! :)

Blondene synes jeg gjør hele kjolen - uten de blir den veldig lik alle andre kjoler synes jeg. Så ikke fjern dem. Så lenge du ikke skal ha den i hvitt/nesten hvitt er det da ikke fare for å forveksle deg og bruden.

Skrevet

Jeg syntes også at kjolen er kjempefin som den er.

Gjest Anonymous
Skrevet

Så koselig! Da skal jeg absolutt få sydd denne kjolen ja, gleder meg masse. Og jeg skal jo i bryllup helgen etter dette bryllupet også så den blir mye brukt. :-)

Skrevet

var visst en dårlig link.. :roll:

Men gå inn på www.snart-gift.no , og selskapskjoler. ligger i midterste linken. :)

Gjest Seleena
Skrevet

Den rosa eller den kvite? Ville aldri gått i kvit som forlovar.

Skrevet

Takk for link, der var mange lekre kjoler! Har sendt mail, for jeg skal også være forlover i sommer!

Skrevet

Ingen av de var da hvite? :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen av kjolene var hvite. Den ene var rosa (den jeg skal ha) og den andre var litt "mocca-farget". Har selvfølgelig ikke tenkt å gå i hvit kjole som forlover!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...