Gå til innhold

Lett på byen, vanskelig på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På byen er det ikke så vanskelig å sjekke damer, de tar ofte kontakt selv også. På Tinder er det slik at selv mindre pene damer sveiper meg bort (ja, jeg trykker mye liker som menn flest). Jeg synes dette er litt interessant, altså hvorfor det er slik. Jeg vet at det er flere i min krets som har lignende opplevelser. Det er nesten som natt og dag byen vs Tinder.

Noen som har noen tanker om dette?

M37

Anonymkode: 292cf...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menns sjarm, humor og kroppsspråk vises dårlig på bilder. Veldig få menn er veldig pene på bilder. Men det er alltid noen - også på Tinder - og det er der de fleste kvinnene fisker - på Tinder. Tipper de fleste menn har kompiser som ikke er spesielt flotte å se på, men drar damer som fy bare med væremåten sin. Så kvinner går faktisk ikke hovedsaklig etter utseende. Bortsett fra på Tinder!

Kan også være at damene på byen er mer "på" da, og mindre klare for å vente på Mr Right.

Endret av Kreator
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleine selfier i speilet klikket jeg raskt bort. Hvis du er dårlig til å selge deg selv skriftelig bør du kanskje få hjelp av en venn. En som er objekt og ærlig. 

Anonymkode: 49ac0...ec2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

større konkurranse på tinder enn "på byen"

Anonymkode: 7885d...1d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som er alle portrettfotografers våte drøm og det ypperste innen skriftlig formuleringsevne har kapret hele markedet på Tinder. På byen er det mye vanskeligere, for der blir vi raskt sittende å se mystiske ut over rødvinsglassene mens de som tar oppmerksomheten slår om seg med dårlige vitser, inntrengende kroppskontakt og morsompinlige kodak moments fra Barcelonaturen i fjor vinter.

Anonymkode: e0fb0...057

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv samme erfaringen ts. Derfor har jeg gitt opp kvinnfolk av samme grunn.

Jeg har en teori som aldri har slått feil, og dermed er signifikant. Kvinner liker ikke deg eller utseendet ditt. Det er derfor få matcher med deg på tinder fordi utseendet ditt ikke er attraktivt. På byen er ikke utseendet ditt attraktivt heller, men jenter og kvinner ønsker oppmerksomhet der og begjærer oppmerksomhet. På byen søker jenter bekreftelse og lite mer. Selv the ugly duckling får napp på byen.

Det jeg forteller deg nå bekreftes fordi jeg bodde i Vika i Oslo. Trykte liker på alle damene som kom opp innenfor 1km avstand. Fikk 3/300 match på tre dager. Skiftet profilbilde til en hunk fra google som ingen kjenner og fikk 250/300 match. Også fikk jeg høyere matchrate når det var 24:00 på onsdag-fredags natt.

Uansett: Det er bare Å GI OPP KVINNFOLK, RARE DYR SOM DE ER. De liker deg ikke og derfor skal du spare dem for sjekking. MGTOW.

 

Endret av Lee Jones
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Lee Jones skrev:

Jeg har selv samme erfaringen ts. Derfor har jeg gitt opp kvinnfolk av samme grunn.

Jeg har en teori som aldri har slått feil, og dermed er signifikant. Kvinner liker ikke deg eller utseendet ditt. Det er derfor få matcher med deg på tinder fordi utseendet ditt ikke er attraktivt. På byen er ikke utseendet ditt attraktivt heller, men jenter og kvinner ønsker oppmerksomhet der og begjærer oppmerksomhet. På byen søker jenter bekreftelse og lite mer. Selv the ugly duckling får napp på byen.

Det jeg forteller deg nå bekreftes fordi jeg bodde i Vika i Oslo. Trykte liker på alle damene som kom opp innenfor 1km avstand. Fikk 3/300 match på tre dager. Skiftet profilbilde til en hunk fra google som ingen kjenner og fikk 250/300 match. Også fikk jeg høyere matchrate når det var 12:00 på onsdag-fredags natt.

Uansett: Det er bare Å GI OPP KVINNFOLK, RARE DYR SOM DE ER. De liker deg ikke og derfor skal du spare dem for sjekking. MGTOW.

 

Sier ikke det bare at kvinner er like objektiviserende (i hvert fall på Tinder) som menn? :)

Anonymkode: e0fb0...057

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lee Jones skrev:

Jeg har selv samme erfaringen ts. Derfor har jeg gitt opp kvinnfolk av samme grunn.

Jeg har en teori som aldri har slått feil, og dermed er signifikant. Kvinner liker ikke deg eller utseendet ditt. Det er derfor få matcher med deg på tinder fordi utseendet ditt ikke er attraktivt. På byen er ikke utseendet ditt attraktivt heller, men jenter og kvinner ønsker oppmerksomhet der og begjærer oppmerksomhet. På byen søker jenter bekreftelse og lite mer. Selv the ugly duckling får napp på byen.

Det jeg forteller deg nå bekreftes fordi jeg bodde i Vika i Oslo. Trykte liker på alle damene som kom opp innenfor 1km avstand. Fikk 3/300 match på tre dager. Skiftet profilbilde til en hunk fra google som ingen kjenner og fikk 250/300 match. Også fikk jeg høyere matchrate når det var 12:00 på onsdag-fredags natt.

Uansett: Det er bare Å GI OPP KVINNFOLK, RARE DYR SOM DE ER. De liker deg ikke og derfor skal du spare dem for sjekking. MGTOW.

 

Man kan ikke forvente å få de fineste kvinnene om man selv ikke er attraktiv. Ganske logisk. Tinder er også en overfladisk app.  Det sier seg selv at det er lettere å sjekke opp på byen hvor man får møte personen og sett personligheten, om man har en flott personlighet da. 

Anonymkode: 7ca1c...7e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke forvente å få de fineste kvinnene om man selv ikke er attraktiv. Ganske logisk. Tinder er også en overfladisk app.  Det sier seg selv at det er lettere å sjekke opp på byen hvor man får møte personen og sett personligheten, om man har en flott personlighet da. 

Anonymkode: 7ca1c...7e1

Vi med bedriten peronslighet og attraktivt ansikt trives godt på Tinder :)

Anonymkode: e0fb0...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi med bedriten peronslighet og attraktivt ansikt trives godt på Tinder :)

Anonymkode: e0fb0...057

:fnise: Blir det noe langvarig forhold?

Anonymkode: 7ca1c...7e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise: Blir det noe langvarig forhold?

Anonymkode: 7ca1c...7e1

Nei.

Anonymkode: e0fb0...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fant akkurat en fyr jeg treffer titt og ofte på vei til jobb på tinder, han ser ganske oppegående og grei ut i virkeligheten han, men de to bildene han hadde valgt gjorde ham nesten ugjenkjennelig. Synd! Men sånn blir det jo når man skal dømmes utifra bilder, det er myyyyye som mangler, som lukt, kjemi, og alt det andre som gjør deg til den du er. Ganske trist egentlig, rimelig sikker på at jeg har sveipa bort endel fine fyrer.

Anonymkode: 1d0fe...6b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har med hvordan tinder algoritmen funker. Selskapet har laget appen slik at du som mann må betale for å få skikkelig eksponering. Sannheten er at du ikke havner i sveipekøen til veldig mange av damene du får opp i din egen kø, og eller du havner såpass langt bak i køen deres at du blir irrelevant fordi damene allerede har fått matchene de trenger. 

Appen er designet sånn at du kan kjøpe superlikes, og boosts. Bruker du disse havner du fremst i sveipekøen til damene. Da har du mye høyere sannsynlighet for å få match. 

Hvis du vil øke sjansene dine på tinder, så fiks profilen din. Dvs gjør en innsats for å finne ut hvilke bilder som faktisk virker, og ta skikkelig bilder. Kjøp tinder gold, og bruk boosts mellom klokken 19.00-21.00 i helgene. Da renner liksene inn.

Anonymkode: 475d8...d8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok med fordel at man tjener mye på å skaffe seg et bra bilde på Tinder. At det er lurt å jobbe med å få et bra bilde av seg selv.

Som jeg skrev i den andre tråden så ser jeg jo at en del menn er mye flottere i virkeligheten enn de er på bilder. Man får jo ikke sett sjarmen. Jeg har blitt betatt av en som jeg aldri ville valgt ut fra kun bilde på Facebook, men han er fantastisk fin i virkeligheten og det kommer ikke frem på bilde. Nå er jo ikke utseende alt, det blir jo helheten som teller til syvende og sist. Helheten ser man ikke på et bilde. 

Anonymkode: 4949e...aac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter er i snitt sånn ca 980 ganger bedre på å ta bilder enn gutter. Jenta forventer også at en gutt har lagt like mye i bildet sitt som henne. Da blir det selvsagt til at jentes swiper venstre på 9/10 gutter.

Anonymkode: 825be...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo vanskelig på tinder, men er det jo ikke andre steder også?

Anonymkode: 5da12...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så overraskende. Siden damene gjerne er full i den ene situasjonen, mener jeg. :sarkasme:

Anonymkode: 562f2...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en som ikke var særlig fin av utseende, men han var sjarmerende, oppegående og snill med meg så jeg ble forelsket. Jeg ville aldri sveipet han til høyre på Tinder og det viser jo at Tinder ikke er bra for noe. Har man dårlige bilder eller ikke er billedskjønn så ryker de til venstre. Derfor gidder jeg ikke date gjennom Tinder lenger, jeg håper jeg treffer en hyggelig fyr i det virkelige liv. 

Hilsen kvinne, 37

Anonymkode: efb67...664

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...