Gå til innhold

Angst for hårfargeallergi?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som er redd/angst for hårfarge allergi/reaksjoner?😔sliter med helseangst i hverdagen.. jeg har siden jeg var 16 år hatt kronisk elvelest noe som har gjort meg redd for å farge håret mitt! Elveblesten var verre i begynnelsen og jeg holder det nå i sjakk med allergitablett hver dag..jeg har farget det med Henna frem til nå..men det holder ikke særlig lenge og jeg kunne tenkt meg æ stripe det hos frisøren..men tørr jeg? Har aldri hatt reaksjon på hårfarge før jeg fikk kronisk elveblest men har hatt en generell angst for reaksjoner på det..noen tips :)? Ps nå er jeg 28 år.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, saranghae skrev:

Er det noen som er redd/angst for hårfarge allergi/reaksjoner?😔sliter med helseangst i hverdagen.. jeg har siden jeg var 16 år hatt kronisk elvelest noe som har gjort meg redd for å farge håret mitt! Elveblesten var verre i begynnelsen og jeg holder det nå i sjakk med allergitablett hver dag..jeg har farget det med Henna frem til nå..men det holder ikke særlig lenge og jeg kunne tenkt meg æ stripe det hos frisøren..men tørr jeg? Har aldri hatt reaksjon på hårfarge før jeg fikk kronisk elveblest men har hatt en generell angst for reaksjoner på det..noen tips :)? Ps nå er jeg 28 år.

Tåler du og tørr du bruke henna farge så tåler du alt. Ingenting er mer allergifremkallende og hudirriterende enn henna farge.. :)

Anonymkode: c1589...e52

AnonymBruker
Skrevet

Du skal jo uansett teste på hud 24 t for å se om du får reaksjon. 

Har farget håret i over ti år og blir av og til kjempe redd,  innbiller meg alt mulig hvis det klær eller lukter sterkt,  alikevel gjør jeg det. 

Anonymkode: 6f1b0...743

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...