Gå til innhold

Du med blodtype AB hvor ofte gir du blod?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blodtype AB og har akkurat meldt meg som blodgiver igjen etter å ha gitt blod en gang. Hun som ringte meg fra blodbanken sa at det ble nok ikke så ofte tapping som de som har blodtype 0, jeg vet at det er vanlig å tappes hver tredje måned. Derfor lurer jeg på hvor ofte gir du blod du som har blodtype AB? 

Anonymkode: a45dc...bc6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så ofte.. kanskje hver 3.-6. Mnd varierte litt :) 

Anonymkode: 046af...5b2

Skrevet

Når jeg var blodgiver gav jeg hver 3-4 måned alt etter hva som passet meg.

AnonymBruker
Skrevet

gir ikke blod

Anonymkode: 5775f...d1c

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde å melde meg som blodgiver da jeg fylte 18, men de var ikke interessert siden AB ikke var spesielt etterspurt i blodbankene. Mulig at vedkommende jeg traff på bare var et surt og vanskelig menneske, men jeg har ikke prøvd meg etter det. Delvis også fordi jeg også har begynt å besvime av blodprøver av en eller annen merkelig grunn :P 

Anonymkode: 392d2...181

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde å melde meg som blodgiver da jeg fylte 18, men de var ikke interessert siden AB ikke var spesielt etterspurt i blodbankene. Mulig at vedkommende jeg traff på bare var et surt og vanskelig menneske, men jeg har ikke prøvd meg etter det. Delvis også fordi jeg også har begynt å besvime av blodprøver av en eller annen merkelig grunn :P 

Anonymkode: 392d2...181

Så leit at du traff på en slik person hos blodbanken, hun som jeg snakket med sa at de gjerne ville at jeg skulle komme å gi blod hos dem. AB blod er jo så klart ikke like brukbart som 0, men jeg tenker at det er jo til hjelp likevel.

Anonymkode: a45dc...bc6

AnonymBruker
Skrevet

Ingen får en dråpe av blodet mitt!! (bortsett fra mannen min hvis han skulle trenge det til noe) Alle andre får klare seg selv!

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen får en dråpe av blodet mitt!! (bortsett fra mannen min hvis han skulle trenge det til noe) Alle andre får klare seg selv!

lol.

Anonymkode: 60632...b81

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...